BATU ÖZEL BÖLÜM: BİR MUTLU SON DAHA

296 29 5
                                    




                                                              SELAMMMMMMMMMMMMM


                     Batu özel bölüm.... Ağlamamam lazımmmm.... 

Bu aralar çok duygusalım ve şuan salya sümük ağlıyorum nedeniyse KÇ ye attığım son özel bölüm bu...


Ama belki ilerde yine özel bölüm atarım...:)

AYRILAMIYORUM ÇÜNKÜ!!!


NEYSE... OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!!!!!!!!


SİZİ SEVİYOM!:)








 "Batu! Gelsene!"

"Geldim Zeyno'm!" diyerek düğün salonunun ortasında oynaya oynaya Zeynep'in yanına gitti Batu. Zeynep'in yanında tanımadığı, daha önce de görmediği iki kadın vardı.

"İşte bu da Batu. Yani artık kocam." diyerek Batu'yu iş arkadaşlarına tanıttı Zeynep. "Bunlar da iş arkadaşlarım. Ece ve Merve." Kısa bir el sıkışmasından sonra sarı saçlı Merve Batu'yu kısa bir an süzdü. Hemen ardından Zeynep'e döndü.

"Ağzının tadını biliyorsun galiba Zeynepcim. Yakışıklı adammış." dediğinde Zeynep ne demeye çalıştığını anlamıştı ve tabi ki sinirlenmişti.

Zeynep güzel bir kadındı ancak karşısında KOCASINA sarkmak isteyen kadın şeytandı!

Ancak Zeynep şeytana pabucunu ters giydirirdi.

"Seviyor musun sen Zeynep'i?" diyerek Ece denen kadın da şeytanlığını konuşturdu.

Batu anında karısının dibine girip elini gelinlikler içinde ki karısının beline attı.

"Karım da karım. O derece." dediğinde Ece bozulmuştu.

Zeynep ise düğün gününde kocasına sarkanları balkondan sarkıtmak istiyordu.

Ece ve Merve pes ederek uzaklaşacaklardı ki Zeynep'in arkasında kucağında ki oğlu ile Batu'nun yanına gelen Savaş'ı gözlerine kestirdiler.

Şeytandı bunlar. Akılları sıra bebekten yürüyeceklerdi. Ancak Savaş'ın yanında da Zeynep gibi şeytana pabucunu ters giydirecek bir Alçin Karahanlı vardı.

"Allah'ım ne tatlı bir bebek!" dedi Ece büyük bir gülümsemeyle. Kızının elinden tutarak kocasının yanından yürüyen Alçin anında kaşlarını çattı.

Alçin Zeynep'in yanına gitti ve Zeynep'e kaşlarıyla kocasına yürümek üzere olan iki cadıyı gösterdi.

"Ne iş?"

"Evli ve yakışıklı adam avcıları. İkisi de cadı ve sarı çiyan. Benimkine yürümeye çalıştılar ancak benimki geri püskürttü. Sendekine de bebek bahanesiyle yürüyecek." Alçin şeytani bir ifade takındı.

"Acil yolunması lazım yani?" Zeynep başını salladı.

"Düğün dernek demeden yolunması lazım hem de."

"Kaç aylık?" dedi Merve çiyanı Savaş'a. Savaş sert bir sesle cevap verdi.

"Beş aylık."

"Adı ne?" dedi bu sefer Ece denen kadın. Savaş Alçin'e baktı ama Alçin iki çiyana dikmişti bakışlarını.

"Asil Keskin" dedi Savaş dümdüz bir sesle. Merve ve Ece Savaş'a doğru bebek bahanesiyle bir adım attığında Alçin Zenep'e başını salladı.

Ne olduysa da öyle oldu!

Alçin Ece'nin saçlarını eline dolamış kafasını döndürürken Zeynep Merve'nin saçlarını tutmuş kafasını bir sağa bir sola götürüyordu.

Savaş kucağında ki oğlunu yanlarına gelen Su'ya bırakırken, Laçin hemen Su ve Umut'un yanına gitmiş, olanları izliyordu.

Savaş, Batu ve yeni yanlarına gelen Toprak kavgayı durdurmak için çabalasalarda nafileydi.

Zeynep üzerinde ki gelinlikle, Alçin üzerinde ki mavi ve uzun elbiseyle çiyanları yolarken düğünde ki herkes ağızları bir karış açık olanları izliyordu.

Zeynep ve Batu'nun düğünleri bile normal ve olaysız olmamıştı.

Tıpkı düğünden üç yıl sonra yine bir kavga esnasında polislerin gelmesi, karakola götürülmeleri ve Zeynep'in ifadesi alınırken gelen suyunun ve karakolunda hastaneye iki saat uzak olmasından kaynaklı karakolun ortasında Göktürk'ün doğması gibi...

Ama onlarda bunca şeye rağmen tıpkı Alçin ve Savaş gibi mutlu bir aile oluşturmuşlardı.









AÇIKLAMA FALAN YOK, AĞLAMAKTAN YAZAMIYOM

KIZIL ÇALIKUŞU(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin