Felix popřál Adrienovi dobrou noc. Zítra Adrien vstal trochu dřív, aby si připravil učebnice a sešity do školy.
Mari:
Vstala jsem a Tikki ještě spala. Probudila jsem ji.
"Dobré ráno." pozdravím. Tikki mi taky popřála dobré ráno. Převlíkla jsem se a vyrazila do školy.
Ve škole:
Adrien s Felixem přišli do třídy. Adrien se kouknul na Marinette, jak se směje. Felix si toho všiml.
Když jsem si všimla, že Adrien je tady s Felixem, zvedla jsem se a rychle odešla ze třídy na záchod.
Adrien přistoupil k Alye. "Ahoj, Alyo. Nevíš kam šla Mari?" zeptal se.
"Nevím, asi na záchod." odpoví. Adrien pokrčil rameny a sedl si na svoje místo.
Felix si sedl vedle Adriena. "Tady sedí můj kamarád Nino." upozorním bratrance.
On kývne a stoupne si vedle Adriena. Za chvíli přišel Nino. Sedl si na svoje místo. Felix si sednul mezi ně.
"Hej, kámo!.." ozve se Nino. "To je můj bratranec Felix." vysvětlí a Nino kývne.
Ozve se zvonek na hodinu. To Mari upozorní a vrátí se do třídy. Celá nešťastná si sedne na svoje místo.
Začne hodina. Kouknu se na Adriena. On zrovna není úplně šťastný. Nejspíš mu Felix vadí. Pomyslím si.
Kouknu se na Nina, ten taky není šťastný, Felix se na něho lepí. Co má Felix za problém?! Udivím se.
Po hodině jsme se přesunuli do učebny chemie. Jdu mezi tím na záchod. Před dívčíma toaletami stál Felix.
"Ahoj, Mari." pozdravil mě. "Ahoj, dovolíš..." odpovím. "Co? Polibek?!" zeptá se. "Ne, na záchod!" zařvu.
On mě zastaví mě. "Co máš za problém?!" vykřiknu. Přitiskne mě je zdi. Chce mě políbit. Proklouznu a rychle odběhnu na záchod.
Když jsem odešla ze záchodu, už tam naštěstí není.
ČTEŠ
Felixův návrat [Dokončeno]
General FictionTento příběh sice není ze série, ale mohl by se vám líbit. 𝐔𝐳̌ 𝐣𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐨𝐤 𝐜𝐨 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐧𝐚𝐯𝐬̌𝐭í𝐯𝐢𝐥 𝐏𝐚𝐫̌í𝐳̌. A tak se rozhodl navštívit svého bratránka Adriena a přijet do Paříže. Jenže Marinette se to moc nezamlouvá, pamatuje s...