Dobrá snídaně

11 2 0
                                    

Vstala jsem dřív než Adrien. Šla jsem do koupelny. Umyla jsem si obličej.

"Dobré ráno, Tikki." pozdravím. "Dobré ráno, Marinette." odpoví mi.

"Včera to bylo super!" fantazíruju. Tikki jen poslouchá. "Přišel ke mně Kocour!" moje malá kamarádka vykulila oči.

"Opravdu? Já jsem asi spala." řekne. "No jasně, dali jsme si pusu." řeknu.

"Tak to je hezký." řekne Tikki.

Šla jsem na snídani. Felix sedí vedle mě. Já si ho nevšímám. Za chvíli přijde i Adrien.

K snídani byly lívance. Já s Adrienem jsme si pochutnali, zatím co Felix se toho ani ještě nedotkl.

Mlčky snídáme. Felix se ke mně nahnul.
"Tak co, Mari, jak ti chutná?" zeptal se.
Já se ušklíbla.

"Víc jak tobě." odpovím. Felix nevěděl co má říct. Adrien se zasmál. "No, Felixi, to ti vytřela zrak, co?"

Felix se na zamračil a Adrien taky. Tentokrát jsem se zasmála já.

Kluci to nepochopili. Já pokrčila rameny a snědla jsem poslední lívanec na mém talíři. Adrien taky snědl lívance.

Pak jsem šla do pokoje sbalit si věci. Vzala jsem si do ruky obrázek s Kocourem a se mnou. Už se na tebe těším, Kocoure. Dala jsem si tašku na rameno.

"Tak čau, Adriene. Bylo to tady super." řeknu. Když jsem před vilou zamávám Adrienovi.

Felixův návrat [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat