Spis Klanu Gór

34 7 2
                                    

-------------------------------------------------------
^___^
~× | ° • ° | ×~

Każdy członek klanu jest zobowiązany do honorowej postawy i życia według kodeksu, a uczniowie do przystępowania do szczegółowego poznania wszystkich jego zasad—

Lider°
Dębowa Gwiazda — (96 księżycy) kotka o ciemno brązowej sierści oraz przenikliwych jasnozielonych oczach.

Zastępca°
Pręgowane Futro — ( 60 księżycy) Szary pregowany kocur, ma zielone oczy.

Medyk°
Jesionowa Maska (66 księżycy)— zwinna kotka o białej sierści z charakterystycznymi szarymi plamami na pysku oraz niebieskimi oczyma.

Starszyzna°
Ślepy Strumień —(132 księżyce ) jasna kotka z wieloma bliznami.

Postrzępione Ucho —(122 księżyce) ciemno brązowy kocur z dumną postawą, ma postrzępione ucho. ,

Wilczy Kieł — (129 księżycy ) jasno szary kocur z wystającym kłem.

Słoneczne Oko — (123 księżycy) kocur z heterohromią ( prawe oko niebieskie , lewe złote)

×----------------------×
Wojownicy°

Nocne Oko — ( 46 księżycy ) Czarna kotka z białymi "skarpetkami" ma zielone oczy. ,

Cieniste Futro —(46 księżycy )Czarny kocur z białym brzuchem, ma zielone oczy , jest bratem Nocnego Oka.

Szafirowa Mżawka — ( 66 księżycy) niebieskooka , Szylkretowa kotka , siostra Jesionowej Maski.

Szybki Pazur — ( 75 księżycy) Bury podchodzący pod beżowy kolor futra kocur , ma żółte oczy.

Rysi kieł — ( 59 księżycy ) cętkowane jasne futro , ma żółte oczy.

Bursztynowy wąs — (72 księżyce) ciemno brązowy kocur ma gęste futro , ma bursztynowe oczy.

Cyrankowe Pióro( 15 księżycy ) — ciemny szylkretowy kocur , najmłodszy wojownik ma niebieskie oczy.

                                Uczniowie°

Połyskująca Łapa — ( 8 księżycy ) Szara Kotka w czarne cętki, ma jasno żółte oczy .

Groźna Łapa — (7 księżycy) Beżowy , pregowany szczupły kocur o złotych oczach.

  Bazaltowa Łapa — ( 10 księżycy ) Szaro-Beżowa kotka o oczach błękitnych jak niebo.

Miodowa Łapa — ( 8,5 księżycy ) Jasno rude futro podchodzące pod miodowy, ma zielone oczy.

Kociaki°

Brzózka — (3 księżyce ) biała kotka w czarne łaty o niebieskich oczach

  Bursztynek — ( 3 księżyce) Jasno brązowy kocurek o żółtych oczach.

Listek— (3 księżyce) ciemno rudy kocurek o błękitnych oczach.

Węgielek — ( 3 księżyce) Czarna Kotka o zielonych oczach.

Karmicielki °

Piaskowy Nos — ( 58 księżyców) Jasno ruda kotka o ciepłym spojrzeniu ( ma podchodzące pod pomarańczowy kolor oczy ).
— Matka Bursztynka i Węgielka oraz Miodowej Łapy i Połyskującej Łapy—

Łaciaty Liść - ( 63 księżycy ) Szylkretowa kotka , ma Niebieskie oczy. — Matka Listka i Brzózki oraz Groźnej łapy i przybranej córki Bazaltowej Łapy —

× | WOJOWNICY | Las W Płomieniach | ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz