[y/n]- your name/ twoje imię
(Pisane jest w żeńskich zaimkach)Stresuje się nową szkołą. Ba to jest wykwintna akademia Królewska. Mam nadzieję, że niczgo nie spieprzę pierwszego dnia.
- Hej uważaj jak łazisz!
- Em, ja przepraszam.
Chłopak był w stroju bramkarskim, czyli jest tu drużyna. Pragnę być jej menadżerką. Co prawda wolałabym być jakąś reporterką szkolną, ale rola menadżerki też mi pasuje.
- Zaczekaj!
- Hm?
- Skoro jesteś w stroju bramkarskim to oznacza to, że jest tu drużyna piłkarska. Jest może wolne stanowisko menadżerki?
- Ta, ale wątpię, że cię przyjmą. Przynajmniej twoje poprzedniczki skończyły na rozmowie wstępnej.
- Em, a gdzie znajdę waszego trenera?
- Na ostatnim piętrze Akademia, koło gabinetu dyrektora.
- okej, dzięki!
O kurczaki ile ta szkoła ma pięter!? Dobra znalazłam. Ray Dark. Skądś kojarzę to imię, ale mniejsza z tym. Wejść czy nie wejść. Dobra wchodzę.
- D-dzień dobry. Chciałabym zostać menadżerką tutejszej drużyny piłkarskiej.
- Imię i nazwisko.
- [y/n] Evans.
- Evans powiadzasz.
- Tak.
Wtedy do gabinetu wpadł ten bramkarz i jakieś goglowiec z peleryną i dredami. Następnie ten drugi lekko szarpnął mnie do tyłu.
- Dark! Myślałeś, że uda ci się zrealizować swój niecny plan?
- Haha, oh Jude ona chce tylko być menadżerką waszej drużyny.
- Nie tym razem!
Następnie wyciągnęli mnie od gabinetu trenera. Dlaczego!? Czy to przez moje nazwisko? Przecież nic takiego nie zrobiłam. Chyba.
- Masz wypisać się z Akademii jak najszybciej!
- D-dlaczego!
- Serio? Mark ci nic nie powiedział?
- A co miał powiedzieć?
- Dobra Joe odprowadź ją do domu
- ALE MAMA MNIE ZABIJE JEŚLI NIE PÓJDĘ DO SZKOŁY. POZA TYM ZALEŻY MI NA TEJ SZKOLE.
- Powiedz [y/n] wolisz pominąć dzień w szkole czy umrzeć.
- C- CO?!
Nic nie odpowiedział. Złapał mnie tylko za rękę i zaczął ciągnąć mnie w stronę mojego domu. Kiedy minęliśmy park i byliśmy już centralnie koło mojego domu owy Joe przyciągnął mnie do siebie i mnie pocałował.
- Obiecaj, że już NIGDY nie pojawisz się w naszej szkole [y/n] ...
***
Hejka
Mam nadzieję że podobał się one shot.
Był on na prośbę xKittyDariax
Zachęcam również do przeczytania one shota Rosie x Riccardo bo jakoś się nie wybił.
Można składać zamówienia
Pozdrowionka 🌻 🌻 🌻 🌻 🌻
CZYTASZ
One Shoty - Inazuma Eleven/Inazuma Eleven Go
CasualeOne shoty nie będę wpływały regularnie. Można składać zamówienia.