⋆
"I’ve been watching you for ages
And I spend my time trying not to feel it"━━━━━━━※━━━━※━━━━※━━━━━━━
Jimin'in bakış açısındanEllerim arasındaki bilekliği bir kez daha çevirmiştim dalgın bir şekilde. Yoongi'nin geçen gün yanımdan geçerken düşürdüğü bileklikti bu. İnce gümüş bir bileklikti. Yoongi bu bilekliği pek çıkarmazdı. Acaba onun için bir anlamı mı vardı yoksa yalnızca bileklerinin boş olmasından hoşlanmıyor muydu diye düşünmeden edemedim. Belki de birisinin hediyesiydi. Belki de o kadar özel birinin hediyesiydi ki Yoongi hiç çıkartmıyordu. Muhtemelen ona geri vermeliydim. Evet en doğrusu buydu. Ama tam bu noktada içimde bir isteksizlik beliriyor ve geriliyordum. Dönem başladığından beri tek kelime etmemiştim Yoongi ile.
"Bu günkü seçmeler yüzünden mi bu kadar gerginsin Jiminie." Jungkook'un kolunu omzuma atıp yanıma yerleşirken sormuştu. Duyduğum soruyla başımı sıraya gömmek ve hiç kaldırmamak istemiştim. Doğru bu gün derslerden sonra seçmeler vardı. Her yıl olan liseler arası solo müzik yarışmasına gidecek isim seçilecekti. Geçen yıl müzik kulübüne girdikten sonra böyle şeylere merak salmıştım. Sesimin güzel olduğunu birçok insan daha önce söylemişti ama hiç bu kadar büyük bir yarışmaya katılmayı düşünenmiştim eskiden. Ta ki geçen yıla kadar. Hem çocukların hem de geçen yıl ki kulüp başkanının ısrarıyla elemelere katılmış ve seçilmiştim. Sonrasında da liseler arasında altın madalya kazanmıştım.
Bu yılki elemeler ise bugün okuldan sonra yapılacaktı.
"Sanırım. Biraz karnım ağrıyor." ufak bir yalan atmakta sakınca görmemişim o sıralar. Deli gibi gerginim ama bunun sebebi beni onlarca kişinin izleyeceği elemeler değil de Yoongi ile iki kelime etmek zorunda olmam diyemezdim sonuçta. Jungkook hemen yerinde ayaklanmıştı bunu duyunca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Team? Goddamn!
ФанфикOkulun en alakasız gruplarının yolu bir gün kesişir Yoonmin Taekook Namjin Text ve düz yazı karışık* Highschool au* Slow burn *