Başa Belayımdır Aşık Oluncaya Dek

59 13 28
                                    

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"..."

━━━━━━━※━━━━※━━━━※━━━━━━━

İlahi bakış açısı

"Olum ne olmuş öyle." Namjoon telefondan başını kaldırıp Yoongi ile diğerine döndüğünde Taehyung'un aklı hala bugün yaşananlardaydı.

"Yani bildiğin Jungkook hayır oyu mu verdi? Hani zaten bu oyunu kuran kişi Jungkook ya. Böyle bir şey yapması ne alaka şimdi." Yoongi omuzlarını silkmişti bunu duyunca.

"Aynen öyle oldu. Niyesini ben de bilmiyorum. Taehyung da zaten sabahtan beri tek kelime etmiyor. Anlatsana Jungkook'la ne konuştunuz." düşünceli bir şekilde yüzünü sıvazlamıştı Taehyung. Onun 'kendim için yaptım' diyişi aklına geldikçe kafayı yiyor gibi oluyordu içten içe. Soruları bir yerde tıkanıyor ve başladığı noktaya geri dönüyordu. Sıkıntılı bir iç çekti.

"Anlatsana lan. Bıktım bu nazınızdan sizin." Namjoon ayağı ile diğerinin dizine hafiçe vururken söylemişti bunları.

"Geçen toplantıda babamla olan konuşmalarımı duymuş sanırım."

"Duyduysa ne olmuş. Bay kim irite edici derecede birinciliğe takık ama zaten senin amacın da kaptan olmaktı." Bunun üzerine mint saçlı olan yerinde doğrulmuş ve sanki anlamış gibi Taehyung'un gözlerine bakmıştı.

"Tabi ne duyduğuna bağlı olarak değişebilir. Her iki kulübün de başkanlığından düşseydin baban kulüpleri bırakmanı isterdi muhtemelen."

"Yani Jeon Taehyung'a acıdı mı diyorsun? Durup dururken? Öylece? " Yoongi hala ikna olmuş gibi görmünüyordu. Sanki aradığı başka bir şeyler, başka cevaplar vardı.

"Siz ne konuştunuz Jungkook'la. Ne için yapmış bunu? " aradığı o şeyi bulmak amacıyla sormuştu bu soruyu. Taehyung tatsız bir şekilde güldü. Sorun da buydu ya. Taehyung'un takımı bırakması onun işine gelmeliydi. Sinema kulübünden de düştüğü için sevinmeliydi. Bir taşla iki kuş demeli, sonunda birbirlerinden kurtuldukları için mutlu olmalı ve hayatına devam etmeliydi. Önemsememeliydi böyle şeyleri. Bunun için göz yaşı dökmemeliydi. Çünkü birbinden nefret etmek böyle olurdu. Mezarının başında kahkahalara boğulması gerekirken Jungkook tüm ordularını geri çekmiş, bu savaşı tek taraflı fes etmişti. Taehyung nedenini anlayamıyordu. Neydi şimdi bu yaptığı?

"Kendisi için yapmış." Namjoon'un kaşları şaşkınlıkla kalkarken doğru mu anladım acaba diye tekrar etmişti

"Kendisi için yapmış? O ne demek?" Kendisi için yapmış. Kendi çıkarını gütmüş, kendini düşünmüş. Jungkook'un çıkarı neydi ki bu durumdan? Taehyung'un arkasını kollarken ya da onun yakınında kalmasını isterken Jungkook'un çıkarı neydi sahiden? Taehyung gözlerini her kapattığında zihninde beliren soluk teni, yorgun bakışları ve dolu gözleri unutamıyordu. Özellikle de gözlerini. Depoda kapalı kaldıkları gün onun gözlerinde o parlak bakışları gördüğünden beri düşünüyordu aslında. Jungkook'un kimsenin onu üzmeye kıyamayacağı yıldızlı bakışları vardı. Jeon Jungkook'un yanaklarından süzülen yaşı gördüğünde Taehyung'un düşündüğü tam olarak buydu.

Good Team? Goddamn! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin