לא נגמר

68 10 17
                                    

נ.מ. אשלי

"אז זה לא נגמר?" שאלתי את ג'ק. "זה כן. אבל פתחו את התיק שוב אחרי שגילו שהייתם עם קאי לילה לפני שחזרתם לבית היתומים. והפעם טובעים רק את שניכם., אני לא יודע למה. בהתחשב בזה שלא אתם אלה שפגעתם בה בפעמים האלו אבל, כן. תוסעים רק את שניכם"

הוא אמר לי ולרוי. "מי טובע?" רוי שאל. כיאילו זה מה שחשוב עכשיו. "המדינה. המשפחה של אניגיום לא קשורה לעניין." הוא אמר לו.

"לאזעזל." רוי מלמל. "מה עושים?" שאלתי את ג'ק. זה יכול להרוס לי ולרוי הרבה דברים המשפט הזה. העסק שלי והלימודים של שנינו. של רוי בעיקר.

"מוצאים עורך דין טוב. יותר טוב ממי שהיה לכם פעם קודמת." הוא אמר

"כן, רק להזכירך אנחנו בני שמונה עשרה, לא שש עשרה. אין לנו עורך דין ממימון מהמדינה, ואין לנו כסף." רוי אמר ביאוש.

"יש לכם הורים" הוא הזכיר. "אני לא הולכת לבקש כסף מאמא שלי" אמרתי לו "גם אני" רוי אמר. אמא זה הגבול. אני לא יכולה להכניס אותה לסיפור הזה שוב.

"חבל שהן כבר יודעות" ג'ק אמר. "למה סיפרת להן?" רוי שאל. "כי הן האמהות שלכם ומגיע להן לדעת. ידעתי שזאת תהיה התגובה שלכם." הוא אמר וקם

"אני חייב ללכת, ההודעה מתפרסמת עכשיו לציבור. אני חושב שעדיף שתודיעו לשמיניה עכשיו" הוא הציע

"תודה" רוי אמר ואני הנהנתי בהסכמה. "בהצלחה" גק אמר "אתם תצטרכו את זה" הוא אמר והלך לכיוון הדלת של המגורים שלי באוניברסיטה.

"אני אודיע לבנות" אמרתי לרוי "אני משאירה לך את הבנים" אמרתי והלכתי לשרותים כדיי ששנינו נוכל לדבר בלי לשמוע את השני.

"את מודעת לזה שלוקאס יתחרפן, נכון?" הוא שאל.

לוקאס יתמוטט אם אחד מאיתנו ילך לכלא, לא שאני או רוי לא מסכימים שזה מגיע לנו.

אחרי שהוא נירגע מהריב שלו ושל קאי לפני שנתיים הוא לא יצא מהחדר שלו כמעט. בקושי ראינו אותו והוא הפך לסגור מאוד.

לא היה אפשר להגיד את השם שלה לידו. לקח לנו הרבה זמן להוציא אותו מהמיטה ולגרום לו לעשות משהו.

כשהוא התחיל לצאת לדייטים וללמוד עודדנו אותו כמה שרק יכולנו, אבל היה ברור לנו שעדיין קשה לו בגלל קאי.

מה שהיה לפני יומיים זאת רק הוכחה לזה. הוא לא נתן לי לעזור לו עם האף שנשבר לו בגלל קוטסקי. כניראה שגם קאי הייתה מרוסקת אחרי הריב שלהם. אני שמחה שהוא היה שם בשבילה.

קאי הפכה להיות בן אדם אחר מאז שעזבנו אותה. ראינו את זה לפני יומיים שהיא ירדה מהמטוס, היא ניראת חזקה יותר ממה שהיא הייתה לפני שנתיים. מנטלית במיוחד.

התקשרתי למיה וחיכיתי שהיא תענה. אני מקווה שהיא לא בשיעור.

מיה: הלו
אשלי: הי
מיה: מה קרה? אני פה עם הלה. בדיוק סיימנו שיעור
אשלי: פתחים את התיק מחדש

My Angel- לא תשברו אותיWhere stories live. Discover now