Järgmisel hommikul tundsin end kummaliselt tühjana ja segaduses. Kuigi olin saanud vastused, mida olin kaua oodanud, ei olnud need sugugi lihtsad. Mu süda oli ikka veel kurnatud ja mu mõtted keerlesid Karli lugude ümber, püüdes aru saada, kuidas edasi minna.
Lõunapaiku, kui päev tundus haripunktis olevat ja päike peegeldus mu aknast sisse, otsustasin end käsile võtta. Olin lubanud endale, et jätan mineviku ja keskendun tulevikule. Küll aga vajasin ma värsket perspektiivi ja uut algust, et liikuda edasi. Otsustasin võtta töölt päeva vabaks, et mõtteid korrastada.
Koht, kuhu ma läksin, oli väike park, mida ma armastasin. Seal olemine andis mulle alati rahu ja vaikuse, mida ma vajasin. Sealses roheluses ja puude varjus tundsin end uuesti hingavat. Istusin pingile ja sulgesin silmad, lastes end rahustaval atmosfääril endas rahu leida.
Paarkümmend minutit hiljem
Kui olin tagasi koju jõudnud, avasin oma arvuti ja nägin, et olin saanud sõnumi Messengeri kaudu. Kõigepealt oli see veidi üllatav, kuna ei oodanud kuulda Meron-Lauri nime, kuid avasin sõnumi, et näha, mida ta kirjutab.
Sõnum oli järgmine:
Tere, Heliis,
Loodan, et sul on kõik hästi. Ma olen tihti mõelnud, kuidas sul läheb ja kuidas sa edasi oled liikunud pärast minu lahkumist. Soovisin lihtsalt jagada sinuga mõningaid mõtted ja selgitada, miks ma INMode-st otsustasin lahkuda ja mida ma nüüd teen.
Minu lahkumine oli raske otsus, aga mõistsin, et mul oli vaja teha suuri muutusi oma elus. See polnud ainult töö pärast – see oli osa minu isiklikest väljakutsetest, millele pidin vastama. Ma olin olukorras, kus tundsin, et ma ei suutnud enam edasi liikuda. Kuna meil oli hea koostöö, tundsin, et pean sulle rääkima. Praegu töötan uue projektiga, mis keskendub tehnoloogia arendamisele ja innovatsioonile. See on olnud uus algus, mis on mind tõeliselt innustanud. Olen leidnud uusi väljakutseid ja, kuigi tee pole olnud lihtne, tunnen, et olen õigel teel!
Ma olen hakanud märkama, et mõned asjad, mida ma kartsin või millest ma ei saanud aru, on nüüd selgemad. Mõned vanad mured on kadunud ja ma olen hakanud uusi eesmärke seadma. Arvan, et igaühel meist on hetki, mil on vaja teha kannapööre, et leida oma tõeline suund.
Tahaksin ka teada, kuidas sul läheb. Kuidas oled oma uute projektidega hakkama saanud? Kuidas sinu elu on edasi liikunud? Kui sul on aega, võiksime rääkida.
Ootan sinu vastust ja jään ootama, mida jagad.
Parimate soovidega,
Meron-LauriLugesin sõnumit hoolikalt ja tundsin, kuidas mõtted hakkasid taas liikuma. Meron-Lauri ausus ja tema uued väljakutsed andsid mulle inspiratsiooni. Samuti tundsin, et on oluline jagada oma mõtteid ja tegemisi, et mõista, kuidas mineviku mured on aidanud meil kasvada.
Otsustasin vastata:
Tere, Meron-Lauri,
Aitäh, et kirjutasid ja jagasid oma mõtteid. On hea kuulda, et oled leidnud uusi väljakutseid ja suundi, mis sind tõeliselt innustavad. Mul on olnud omajagu raskusi ja õppetunde, kuid ma olen liikunud edasi ja hakanud keskenduma uutele projektidele.
Olen alustada uute ideede ja suundadega töös, ja kuigi see on olnud keeruline, tunnen, et see on õige tee. See on aidanud mul mitte ainult oma tööd paremaks teha, vaid ka enda mõtteid ja tundeid korrastada. On olnud aeg, mil ma olen pidanud õppima, kuidas olla paindlik ja avatud uutele võimalustele.
Soovin sulle edu sinu uutes ettevõtmistes. Olen kindel, et oled leidnud õige suuna ja loodetavasti suudame mõlemad edasi liikuda ja kasvada. Kui sul on aega, võiksime kindlasti rääkida. Olgu see siis üle telefoni või mõni muu viis, oleks tore kuulda rohkem, kuidas sul läheb.
Soovin sulle parimat ja jääme ühendusse.
HeliisSõnumit saates tundsin end kergendatuna. Oli hea jagada oma mõtteid ja tundeid, samuti tunnustada Meron-Lauri edusamme. Tundsin, et meie vahel oli ikka veel suhtlemise ja jagamise võime, mis andis mulle kindlustunde, et edasi liikumine ei tähenda mitte ainult uut algust, vaid ka vanade sidemete väärtustamist.
Tundsin, et olen valmis uue peatüki kirjutamiseks. Minevik ja uued suhted olid andnud mulle tugevuse ja inspiratsiooni, et jätkata oma teekonda. Edasi liikudes oleksin valmis uute väljakutsete ja võimaluste jaoks, teades, et olen teinud vajalikud.
YOU ARE READING
Päikese poole
Ficção AdolescenteJutt räägib neiust, kes peale rasket lahkuminekut proovib jagu saada enda minevikust ning liikuda iseseisvalt edasi. Kuid kas tal õnnestub see?