Teate, olen avastanud, et mu uus kolleeg, hetkeseisuga küll vaid praktikant on üllatavalt seltsiv ja mõistev. Ei, ärge arvake kohe, et ma olen armumas, kindlasti on tal juba keegi olemas. Aga see selleks, kolleegina on ta ju tore ja teab täpselt mida teha. Oma praktika ajal, mis tal varsti juba läbi saab on tal ideid on palju ning kliendid kiitnud.
Mõtisklesin omaette ning mõtlesin, et kes tema asemele tuleb, kui peagi uus töökuulutus üles- pannakse, sest praktikant lõpetab. Õnne küll palus, et Meron jääks, aga ta otsustas, et lõpetab enne kooli ja võtab, siis umbes terve aasta vabaks.---
*Heliis, äkki sa suudad ikka Meroni ümber veenda. Ma ei tahaks üldse INmode'i kedagi, kes asjast midagi ei tea, kui uued tuuled puhuvad.
*No, ma ei saa midagi teha, kui ta on nii otsustanud. Aga kunagi ei tea, mis ta plaanib veel, kuna tema praktika lõpuni on kuskil poolteist kuud ja ta uuris, kas saab ka kuidagi poolekohaga vajadusel olla.Õnne helistas mulle, kui hakkasin vaikselt ööunele sättima, aga pidin talle ju vastama. Jeps, Meron kirjutas ja uuris, kas saaks ka poolekohaga vajadusel tööl käia. Iseenesest sellist võimalust pole keegi meil varem kasutanud, kuna vaba aega on kõigil piisavalt olnud, ent Õnne ütles, et kui see on see ankur, mis Meron-Lauri meie juurde jätab, siis teeb ta talle esialgse lepingu, mis annab talle 0,5 kohta, ent Lauri võib võtta ikka sama palju töid vastu kui võtab täistööajaga töötaja.
---
Oh, milline imeline ilm on täna väljas ootamas, ent INmode ootab samuti, mõtlesin ma endamisi ja ajasin end voodist välja, et hommikused toimetused ära teha. Hambaid pestes meenus eelmise päeva kõne Õnnelt, kus ta palus mul Lauri ümber rääkida, et ta meile siiski tööle jääks ja ei võtaks aastat vabaks.
Mõnus karamelli kohvi aknalaual auramas avasin arvuti, et teha kiired pilgud sotsiaalmeediasse ja postkasti, et olla valmis tööl kohe klientide ja nende soovidega tegelema. Postkastis ringi surfates kõlas väikene pinn, mis andis märku, et keegi on mulle Messengeris kirjutasin. Haarasin telefon ja ekraanilt vaatas vastu Lauri küsimus - ootan poolel teel? Muigasin omaette, jõin kiirelt kohvi ning vastasin jah. Sain haarasin veel mõned küpsised laualt, panin arvuti käekotti, telefoni koos laadijaga samuti.
Keerasin enda järelt korteriukse lukku ning asusin veidi kiiremate sammudega bussipeatuse poole astuma, et poole tee peal Lauriga kokku saada.
--
"No tsau, mis sind seekord siis nõnda varakult tööle pani astuma, et lausa sõnumi saatsid?" küsisin pool muigega Laurilt kui olime peaaegu INmode ukse ees. Poiss vaid kehitas õlgu ja avas ukse, et mind enne sisse lasta. Tänasin teda ja liikusime oma kontoriruumi poole, et tööga alustada. Hetkel oli õnneks maja veel tühi ning ei olnud ka teisi ettevõtteid oma kontorites kohal, kes ennast veel siia sisse on seadnud.
"Lauri, sa võid täna tegeleda uute klientidega. Neid on nimekirjas ligi 5. Kirjutad/helistad neile, neil peaks olema üsna kerged soovid/ülesanded, kuna nad on paigutatud just nimelt kahe/kolme päevaste gruppi," ütlesin ma kui asusin enda klientidega suhtlema. Lauri noogutas ja asus usinasti tööpostile.
Teate tundub, et Lauri on siiski otsustanud mitte meile jääda ja võtabki peale kooli aasta puhkust, tundub olevat veidi väsinud kõigest sellest mis siin toimub ja koolis. Rääkis mulle tööle kõndides, et koolis on kõik erinevad arvestused-eksamid surutud viimasele minutile ja praktika kaitsmine võib sattuda kokku mõne eksamiga, mis tulemas on. Samas andis ta lootust, et tuleb ehk varem kui aasta pärast meile tagasi ja asub tegutsema samast kohtast edasi, kus pooleli jääb.
---
INmode on disainiagentuur, mis asub Tallinnas kesklinnas. Antud agentuur asub tegelikult büroohoones, kuhu on ennast sisse seadnud ka kolm väiksemat ettevõtet.
Dumal-Mulal, kes tegeleb lemmikloomadelel suunatud toitude tellimisega ning müügiga jaekettidele või loomakliinikutele.
Lisaks leiab siit ka CrabRide'i väikese start-up ettevõtte, ettevõte tegeleb nagu nimigi ütleb autodega. Tegemist on luksuslikke automudelite müüva ettevõttega, neil on siin büroohoones vaid kontor, kus on kolm inimest, aga ülejäänud tegevus toimub neil mingis laohoones Tallinnast väljas.
Kolmandana leiab samast büroohoonest Merelõvid, kes on heategevuslik organisatsioon, ent tegeleb üle kogu Eesti. Neil on samuti vaid kontor meiega samas majas.INmode on seega kõige suurem disainiagentuur antud büroohoones ning omab kolme korrust. Meil on olemas oma erinevad koosolekuruumid (sinine, roheline ja kollane), seitse erinevat kontoriruumi, millest kolm on kuni 12-kohalised, ülejäänud kolm 2-kohalised ja üks eraldi juhataja Õnnele, kellele meeldib üksi oma ruumis enamasti askeldada.
YOU ARE READING
Päikese poole
Teen FictionJutt räägib neiust, kes peale rasket lahkuminekut proovib jagu saada enda minevikust ning liikuda iseseisvalt edasi. Kuid kas tal õnnestub see?