LÕPPSÕNA

2 0 0
                                    

On aasta 2034 ning juuni lõpp. Päike paistab meie kodu akendest sisse, luues pehmed valgustused, mis täidavad ruumi sooja ja hubase atmosfääriga. Elu maal meie armsas majas on täis rahu ja kodusust, mis annab meelerahu igapäevaellu.

Viis aastat tagasi, kui meie teed Meron-Lauriga taas kohtusid, oli see tõeliselt elumuutev hetk. Meie kokkusaamine, mis algas juhuslikult, kasvas kiiresti tõeliseks sidemeks, mille tõttu otsustasime oma elu ja tuleviku koos edasi viia.

Täna elame maal kaunis majas, kus elu möödub rahulikult ja täis rõõmu. Oleme oma väikeste, kolmeaastaste, tütre Elina ja poja Markuse üle uhked. Elina on särav ja uudishimu täis tüdruk, kelle silmad säravad igasuguste mängude ja seikluste käigus. Markus, tema kaksikvend, on sama elav ja mänguline, alati valmis uusi asju avastama ja katsetama.

Mina, endine vabakutseline, olen leidnud oma koha kodus ja tööelus. Kuigi vabakutselise tööga on tulnud uued väljakutsed, olen suutnud tasakaalustada töö ja pereelu. Mu projektid on endiselt loovad ja rahuldust pakkuvad, kuid nüüd suudan jagada oma aega ka laste ja kodu vahel. Olen leidnud rõõmu selles, et saan olla kohal iga hetke jaoks, mis on meie laste kasvamise ja meie pereelu oluline osa.

Meron-Lauri, kes viis aastat tagasi töötas veel tehnoloogia ja innovatsiooni projektide spetsialistina, on nüüd ettevõtte juht. Tema ametikohal on oluline roll ja vastutus, kuna ta viib ellu uuenduslikke projekte ja juhib oma meeskonda. Tema edusammud ja karjäär on jõudnud kõrgemale tasemele, kuid ta on endiselt sama soe ja hooliv inimene, kelle tunnen.

Meie päevad on täis armastust ja toetust. Elu maal on andnud meelerahu ja võimaluse olla lähemal loodusele ja oma perele. Suudame jagada oma kogemusi, ideid ja toetust üksteisele, luues tugeva ja armastava kodu.

Kümme aastat on toonud palju muutusi, kuid meie side on jäänud tugevaks ja meie armastus on kasvanud. Meie teekond on olnud täis õppetunde ja kasvamist, kuid oleme leidnud oma koha, kus saame olla õnnelikud ja rahulolevad.

Ja kuigi oleme oma elus jõudnud kaugele, on meie elu täis rõõmu ja lootust, olles koos oma armsate lastega kodus maal. Oleme rahul, et oleme leidnud oma tee ja loonud elu, mida oleme alati soovinud. Meie tulevik on täis uusi väljakutseid ja võimalusi, kuid oleme valmis nendega silmitsi seisma, olles tugevad ja üksteist toetavad.

Päikese pooleWhere stories live. Discover now