Herkese Merhaba!
Birinci bölümle karşınızdayım🖤
Oy verinnn❤️
İyi okumalar🩶
###
Her zaman olduğu gibi sabah saat 6:00 uyandım.
Tavanla 5-10 dakika bakıştıktan sonra yataktan kalktım.
Odamın içinde olan banyoma gittim.Aynada tipime baktığım da her zaman ki gibi mükemmel olduğuma kanaat getirdim.
Yüzümü yıkayıp kuru havlu ile sildim.Dişlerimi de fırçalayıp banyodan çıktım.
Yine odamın için de olan giyinme odasına girdim ve dolapları karıştırmaya başladım.Spor yapacaktım.
Ayıptır söylemesi Dövüşçüyüm de.Hemde ünlü olanından.Hayranım çoktur.
(Temsili.)
Giyeceğim kıyafetleri alıp giydim.Giyinme odasından çıkıp makyaj masama geldim.Makyaj yapmayı sevmediğim için sadece güneş kremi ve nemlendirici sürdüm.
Saçımızda at kuyruğu topladım.
Allahım nedir bu güzellik.
Maşallah maşallah nazar değmesin inşallah,amin.
Kendimi kendime de övdüğüme göre hazırdım.
Ben size kendim den bahsedeyim.Ben Sedef Gül.18 yaşındayım ve okuyorum aynı zaman da da dövüşçüyüm.Okula gitmememin nedeni 3 ay tatilin olmasıydı.Birde dövüşçüğüm dedim ya hah işte maçlar da yüzümü gizliyorum.O yüzden hiç kimse yüzümü daha görmedi koçum dan başka.
Evet bir de tek taşıyorum.Ailemle anlaşamıyoruz da.Şeytan görsün suratlarını.Bu arada çok güzel 2 katlı bahçeli bir evim var.Bir de tatlılar tatlısı bir bebeğim var.Köpeğim yani.Adı Kıraç.
Ben size bunları anlatırken koşuya çoktan başlamıştım.Çocuk parkına gidiyordum.Sabahları sadece benim gibi spor yapan insanlar vardı orda.
Bende onlardan biriydim.Yarım saat koşup parka geldim.
Burda engeller olduğu için çok rahat barfiks çekiyordum.Şınav ve mekik yerde çekiyordum zaten.
İlk önce ısınma hareketlerini yaptım.
Isınma hareketleri de bitince 100 tane şınav,100 tane mekik ve 100 tane barfiks çekip sporumu bitirdim.Koşarak geldiğim yolu şimdi yürüyerek gidiyordum.Tam huzurluyum,mutluyum diyecekken benim baba sıfatı arıyordu.
Kesin işi düştü ha yoksa neden arasın beni piç kurusu.
YOU ARE READING
Sedef|Gerçek Aile
Teen Fictionİntikam için karıştırılan bebek klasiği.18 yaşında hayatı'nın yalan olduğunu öğrenen Sedef.