Merhaba!
Yine bennn!
Oy verir ve yorum yaparsanız mutlu olurumm💙
İyi okumalarr🩶
###
X:Kızım...
Bana seslenenin kim olduğunu anlamak zor değil.
Arkamı döndüğüm de diğer aileyi gördüm.
Sedef:Buyurun.
Bana seslenen kişi galiba biyolojik annemdi.Tamam sonuçlar açıklanmadı ama her şey belliydi.
Sezen:Kızım tanışabilir miyiz?
Sedef:Kusura bak-
Cümlemi tamamlayamamıştım.Çünkü telefonum çalmıştı.Beklemeden telefonumu,cebimden çıkarıp arayana baktım.
Yaşama sebebim arıyor...
Telefonumu açtım ve konuşmaya başladım.
Sedef:Nasılsın?
Eflal:İyiyim bebeğim sen?
Sedef:Benim konular karışık yanına gelirim birazda anlatırım şimdi kapatmam lazım bay.
Eflal:Tamam,bekliyorum denizde ki evdeyim gel.
Diyip yüzüme kapattı.Alışıktım.Beni meraklı gözlerle izleyen Sezen hanıma döndüm.
Sedef:Sezen hanım kusura bakmayın ama benim de bir hayatım var,sizin de tabi ki.Eğer gerçekten sizin kızınız isem oturur,konuşur ve orta yolu bulup ayrılırız.
Sezen:Kızım,yapma en azından şimdilik,sadece konuşalım sonuçlar çıkınca anlaşamazsak dediklerini yaparız olmaz mı?
Sedef:Tamam,öyle yapalım ama çabuk olursa iyi olur yapmam gereken işler var.
Çocuk gibi havaya sekerek ellerini bir birine vurup alkışladı.
Sezen:Hadi kafeteryaya gidelim.Görkem hayatım,kafeteryaya gidiyoruz hadi gelin.
Seslendiği kişiler de yanımıza geldiğinde hastanenin kafeteryasına indik.Ben oturmadan kendime kahve olmaya gittim.
Kahvemi kısa sürede alınca Sezen hanımların oturdukları masaya ilerledim.Yanlarında karıştığım kız harici bir erkek çocuğu ve kız çocuğu vardı.İkizdikler sanki ha.
Yanlarına gidip Sezen hanımın yanın da ki boş sandalyeyi çekip oturdum.
Ben rahatça kahvemi içerken onlarda dikkatle beni izliyorlardı.Rahatsız olduğumu belli eden hareketler yaptım.
Onlarda anlamış olacak ki bakışlarını benden çektiler.
Sedef:Konuşsak benim işlerim varda.
Görkem:Tabi kızım,ilk bize kendini tanıtır mısın?
Sedef:Tamam,Sedef Gül şimdilik,18 yaşındayım.Hukuk okumak istiyorum ve savcı olmak.Yani bu kadar.
YOU ARE READING
Sedef|Gerçek Aile
Teen Fictionİntikam için karıştırılan bebek klasiği.18 yaşında hayatı'nın yalan olduğunu öğrenen Sedef.