^7^

92 16 6
                                    

Merhaba gencolar✨
Size bir şey söyleyecem umarım burayı okursunuz.Şimdi ben bu kitaba bölüm atıyorum yarında diğer kitaba inşallah bölüm atıcam.
Ama benim sınav haftamın başlamasına 3 yada 4 gün kaldı.Ben kıbrıslıyım diye öyle bu arada söyleyim.
O yüzden bu sınav haftasında yani bir buçuk hafta bölüm gelmeyecek.
Bunu söylemek istedim.Dediğim gibi inşallah burayı okursunuz🤍

###

Alarmın sesiyle uyanmaya çalıştım.Böyle beş dakika hayatı sorguladıktan sonra yataktan kalkıp banyoya gittim.

Banyoda yüzümü yıkayıp,dişlerimi fırçaladım.Diğer ihtiyaçlarımıda karşıladıktan sonra banyodan çıktım.

Bugün Sezen hanımlara kahvaltıya gideceğim için özenli bir şeyler giyinmeye karar verdim.

Bugün Sezen hanımlara kahvaltıya gideceğim için özenli bir şeyler giyinmeye karar verdim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ayakkabı yok onun yerine spor ayakkabı düşünebilirsiniz.)

Özenmemde bu kadar sürüyor şimdi.Daha çok uğraşmaya üşendiğim için kolay ve şık bir kombin oldu bence.

Odama geri dönüp hızlıca yatağımı topladım.Sonra makyaj masama oturup saçımı güzelce taradım ve sıkı bir at kuyruğu topladım.

Makyaj olarak allık,rimel ve nemlendirici sürdüm.

Hazır olunca telefonumu baktım.Sezen hanımdan arama vardı.

Geri dönüş yaptım.Heralde telefonun başında beklerdi.

Sedef:Alo Sezen hanım günaydın aramışsınız?

Sezen:Günaydın kızım evet aradım.Kahvaltıya gelecek misin? diye soracaktım.

Sedef:Gelicem ama gene tatsız bir olay yaşanırsa bir daha sizinle bile görüşmem.

Sezen:Tamam kızım bekliyoruz bay.

Sedef:Bay

Salona geldiğim de Kıraç bebeğim hemen üstüme koştu.Çok aksatmıştım yavrumu oda bu durumu hissediyor olması lazım.

Sedef:Oğlum,gezmelere gidelim mi? Annesinin yakışıklısı ha.

Hemen mavi renkli olan tasmasını taktım.

Evden çıktım ve arabama bindim.

Yarım saatte Sezen hanımların evine gelmiştim.Arabayı park edip evlerinin kapısını çaldım.

Kapı beş saniye için de açılınca koşa bir şok geçirdim ama bu kişinin Sezen hanım olduğu aklıma gelince normal karşılamaya çalıştım.

Sezen:Hoşgeldin kızım.

Sedef:Hoş buldum Sezen hanım.

Sezen:Hadi geç içeri babanlar içeride seni bekliyorlar.

Dediğinde Kıraç ile birlikte içeri adımladım.Konuşma seslerinin geldiği odanın kapısına geldiğim de görkem beyleri gördüm.

Görkem:Hoş geldin kızım

Sedef:Hoş bulduk görkem bey nasılsınız?

Görkem:Seni gördüm daha iyi oldum kızım sen nasılsın?

Sedef:İyiyim bende teşekkürler sorduğunuz için.

Abi ve kardeş tayfasına baktığımda bi dakka lan bunların duyguları bir kaçının (!) yüzü hariç diğerleri iyi gibiydi.

Bazıları nefret bazıları umursamaz bazıları ise beni çözmeye çalışıyordu.

####

Biliyorum kısa oldu ama anca bu kadar yazabildim.Bunu sınav haftam sonrası telafi edicem inşallah.

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın🤍

Oy ve yorum yapmayı unutmayın💗

Oy sınırı:20 bu sınırı geçse bile sınav haftam bitmeden bölüm atmam kısıra bakmayın💙

Bay🩵

(375 kelime)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 7 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sedef|Gerçek AileWhere stories live. Discover now