^5^

288 32 7
                                    

Merhabalarrr✨

Şimdi buraya yazacak bir şey bulamadım.O yüzden direk bölümü yazmaya başlayacağım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🌟

İyi okumalar💗

###

Uzun zamandır spor yapmadığım için hazırlanıp spor salonuna gidecem.

Üzerimi giyindiğim için spor çantama sadece su,havlu ve ne olur ne olmaz diye yedek kıyafet koydum.

Her şeyim hazır olunca salona gittim ve Kıraç'ın mamasını ve suyunu koydum.

Son olarak telefonumu alıp evden çıktım.Garajda ki arabama bindim ve yola koyuldum.

Kırk dakikada spor salonuna gelmiştim.Buraya 2 yıldır geliyordum.Bir çok kişiyi tanıyordum yani.

İlk önce ısınma hareketleri yaparak ısındım.Daha sonra çeşitli aletler kullanarak boks yapmaya hazırlandım.

(O aletlerin isimlerini unuttum diye böyle yazdım)

Boks torbasının önüne geldim ve boks eldivenlerimi giydim.

Boks torbasının önüne geldim ve boks eldivenlerimi giydim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hazır olunca boks torbasına vurmaya başladım.

İlk önce yavaş şekilde vurdukça,daha sonra yaşadıklarım aklıma geliyor ve boks torbasına daha hızlı vurmaya başladım.

Tüm dikkatim ile boks torbasına vururken bu yaşadıklarımı düşünüyordum.

Evet bir aileye ihtiyacım vardı,bende şans verdim ama olmadı.

O saat keyfim ve kahyası onları kabul etmek istemediğimi söyledi ama benimle bir daha konuşmaya çalışırlarsa bir daha şans verirdim.

Çünkü çabuk pes etmeyi seven biri değildim açıkçası.

Evet biraz hırslıyım ama daha çok gazla verdikçe yapan kişilerdendim ben.

İzlenme hissi gelince kafamı kaldırıp etrafıma baktım.

Tamda tahmin ettiğim gibi biri beni izliyordu.

Bu kişi maçlarda her zaman beni yenebileceğini söyleyen ama her seferinde komada kalan Alinaydı.

Kendisi yarı Rus yarı Türk'tü.Babası Türk annesi Rus'du.

Kendisi bir tek bana yeniliyordu.Diğer maçlarda bazen hakkıyla kazandığı olan maçlarda vardı ama kaybedeceğini anladığı maçlar da hep şike yapardı.

Selam verdiğim de bende selam verdim.

~~~~~~~

Eve gelmiştim.Şimdi ise odama çıkıp güzel bir duş alacaktım ve hastahaneye gidecektim.

Sedef|Gerçek AileWhere stories live. Discover now