Merhaba!
Nasılsınız?💝
Uzun zaman oldu bölüm atmadım kusura bakmayın,ve diğer kitabıma da bölüm atmaya başladım.Ona da bakarsanız sevinirim.
Şimdi bölüme geçelim
İyi okumalar💙
###
Eflal'in evine gelince arabadan indim ve eve doğru yürüdüm.
Kapıyı çaldım.Evin çalışanı Hayriye teyze kapıyı açtı.
Çok seviyorum koz bu tontişi az bakmadı bana hasta olduğumda kurban olduğum.
Sedef:Nasılsın cano?
Hayri teyze:Cano ne kız ben bilmem öyle şeyleri,iyiyim deli kızım sen?
Sedef:Tamam aşko bir daha demem,bende iyiyim sürünüp giderim öyle bir ara kahve vakti yapalım senin ile anlatacaklarım var cano.
Dedim ve içeri kaçtım.Biliyordum kıymetli popoma terlik ile vuracağını.
Sedef:Eflalimmmm nerdesin aşkom?
İnat değil mi?İkisini de böyle sinir edicem.
Eflal:Konu ciddi sonra sinirimi bozarsın.
Sedef:Tamam canısı.
Eflal:Otur,direk konuya giriyorum.Senin dört abin daha varmış.
Sedef:Evet tanışmaya gittim ama tanışamadan geri döndüm ne kadar çoklar dimi.
Eflal:Gerizakalı salak,ay dört abin daha varmış.
Sedef:Eee ne güzel sana bir tane ayarlarım evde kalmamış olursun.Hadi Eflal şakanın sırası değil.
Eflal:Sanki şaka yapıyoruz.İki dakika ciddi kalamıyorsun ki anasını satayım.İzin de vermen konuşayım yarım yamalak anlattırıyorsun.
İçtiğim kahve boğazımda kaldı.Ne ara kahve getirdiler demeyin çünkü bende bilmiyorum.
Sedef:Nasıl lan?Tavşan mı bu kadın?9 çocuğu nasıl doğursun?
Eflal:Valla orasını ben bilmem tavşan mı?kedi mi? Ama senin bana araştırma yap dediğin gün sadece nasıl kişilikleri var diye baktım.
Sedef:Eee
Eflal:Esi daha derince araştırmaya başladım ben dün akşam.Bir abin trafik kazasın da ölmüş.Diğer üçü zaten üçüzlermiş.Bu trafik kazasında ölen senin karıştığın kız yüzündenmiş.Bu salak kız arabada bu ölen abin varken direksiyona asılmış ve uçurumdan aşağıya sürmüş.
Sedef:Ne (yankılı olanından ama)
(Not:Bu arada çok kısa bölüyorum.Biliyorum sonda yada başında yazdığımda okumadığınızı.O yüzden buraya yazıyorum.Bölümün gelmemesinin nedeni okulumun olması.Bu aralar çok doluydum.O yüzden gelmedi kusura bakmayın.Ha bide yarın diğer kitabıma bölüm gelicek.Bide eğer istediğim oy sınırını geçerse çarşamba da bu kitaba bölüm gelicek!)
Eflal:Dahası var.Bu üçüz olan abilerin bu karıştığın kız yüzünden aileden ayrılmış.Hepsine değişik değişik şeyler denemiş.Birine birlikte olmayı teklif etmiş.Abin annenlere bahsettiğinde annede kızını korumuş.Birinin mesleğine engel oluyormuş.Birinin ise dört ay boyunca uyuşturucu vermiş habersiz.
Sedef:Anasının nikahı.Nerdeler şimdi.
Eflal:Araştırmadım orasını araştırıp sana söylerim ama asıl dengeyi bozan şey geliyor.Bu ölen diye gösterilen abin ölmemiş.
YOU ARE READING
Sedef|Gerçek Aile
Teen Fictionİntikam için karıştırılan bebek klasiği.18 yaşında hayatı'nın yalan olduğunu öğrenen Sedef.