Hello ben geldimm😻
Nassınızz bebişlerrr💗
Neyse oy ve yorum yapmayı unutmayın haa🩵
###
Evet hiç şaşırmamıştım.Tamam biraz ucundan şaşırmış olabilirim ama olsun.
Yan tarafımdan çığlık gelince oraya baktım.
Ex ailem yeni kızları ile sarılıp çığlık atıyorlardı.
Çokta sikimde!
Senin sikin yok ki.
Kes iç ses kes!
Ok.
İç sesimden trip yemedim demem artık.Koluma birinin dokunması ile bakışlarım oraya döndü.
Tahmin ettiğimiz gibi Sezen hanımdı bu.
Sezen:Kızım bizimle gelsen seni daha çok tanıştıracağım kişi var.
Sedef:Bilmem ki.
Sezen:Gel lütfen tanışalım.Bizi sevmezsen gidersin hadi gel evimize gidelim.
Sedef:Bakın Se-
Sezen:Görkem kızım beni sevmiyor.Çok kötü bir anneyim ben.Bir şey yap lütfen.
Görkem:Kızım gelsen akşam yemeğine annenin de dediği gibi bizi sevmezsen gidersin.
Sedef:Tamam akşam yemeğine gelirim.Konumu atarsınız bana.
Sezen:Ayy kızım ben sana numaramı veriyimm.
Sedef:Tamam.
Sezen hanım bana numarasını verince onu 'Sezen Hanım' diye kaydettiğimi görünce bir yüzü düştü ama hemen toparladı kendini.
Sezen:Tamam kızım sen bana yazarsın bende sana konumu atarım.
Sedef:Tamam Sezen hanım,iyi günler.
Görkem:İyi günler kızım.
Sezen:İyi günler kızım.
Yanlarından ayrılıp dışarda beni bekleyen arabaya doğru yürürdüm.
Direk eve gidecektim.Kıraç bugün Eflal de kalabilirdi.Direk eve geçeceğime dair Eflal'e mesaj atıp telefonu kapattım.
Kime:Yaşama sebebim
-Eflal ben direk kendi evime geçiyorum.Sonuç pozitif çıktı.Akşam yemeğine onlara gidicem.Dönünce her şeyi anlatırım sana bay.Gelen:Eflal
-Tamam meleğim.Bay.Arabaya bindiğimde 15 dakikalık yolu gitmeye başladık.
Kısa sürede eve gelince arabadan indim ve eve girdim.
Evim iki katlı bahçeli ve havuzlu bir evdi.Bana yetiyordu zaten.
Yakışıklımı aramam lazımdı.Aslında yarın yanına gidecektim.Bir şeye ihtiyacı var mı diye soracaktım.
Odama çıkıp güzel bir duş almak için ılık bir su ayarladım.
Saat şuan 13:30 tu.Duştan sonra biraz uyusam kendime gelirdim.
20 dakikalık bir duşun ardından çıkıp giyinme odama gittim.Bir pijama giyip makyaj masama geldim.
Saçlarıma saç serumumu sürüp güzelce yavaş hareketlerle taradım.Saçlarım benim için çok özeldi.
Saçlar anılar saklar derler ya işte öyle bir mesele benim ki.
YOU ARE READING
Sedef|Gerçek Aile
Teen Fictionİntikam için karıştırılan bebek klasiği.18 yaşında hayatı'nın yalan olduğunu öğrenen Sedef.