මම හිතනවා ඔයාලා මගේ කතාව ආසාවෙන් කියවනවා කියලා.❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
මගේ කතාවට ⭐, COMMENTS දාන හැම යාළුවටම ස්තූතියි ගොඩක්
💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
« අනේ මන්දා මේ සුදු බනි කොහේ පනිනවද කියලා »
« කමක් නෑ මාව හෙව්වලු. මම wash එකක් දාලා romantic විදියට ම එයාව බලන්න යනවා »
Yibo , Xiao ගේ room එකෙයි , office room එකෙයි එයාගේ සුදු බනි ව හෙව්වා.
අපේ yibo ගේ wash දාන්න ගිහින් පැයකටත් වැඩි.
මනමාලයා වගේ ලස්සනට ඇඳලා පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා මෙයා Xiao ට call එකක් දුන්නා. කොහෙද no answer තමා ඉතින්.
ඒ නිසා මෙයා පොඩ්ඩක් වට පිටාවේ සුදු බනිව හෙව්වා.
ටිකක් රෑත් වෙලා. නවයට විතර ඇති. Yibo ground එක පැත්තට ගියා.
එහෙ නම් Xiao හිටියා. හැබැයි තනියම නෙවෙයි චෙනා එක්ක.
Yibo ට ටිකක් කේන්තිත් ගියා.
« මගේ සුදු බනි මේ Hostel එකේ ලොක්කා නිසා මට මුකුත් කියන්නත් බෑ »
« හොඳයි චෙනා උඹ මේක දැනගනින්. උඹ කොහොම එයාට ලං වෙන්න හැදුවත් එයා අයිති මට »
« ඔහොම යන්නකො »
Yibo ground එකේ පැත්තකට වෙලා හිතුවා.
***** " අද වහින්න වගේ නේද Mr. Xiao ?? "
Yibo හිටියේ මෙයාලා කතා ඒවා ඇහෙන මානෙක. ඉතින් එයාගේ හිතේ ලොකු ආදරයක් චෙනා ගැන ඇතිවෙලා.
« අද වැස්සත් , පෑව්වත් උඹට මොකද ?? »
*****
" ඔව් නේද cheng ?? අද අහසේ තරුත් නෑ හඳත් නෑ "« සුදු බනි මම ඔයාට හඳයි , තරුයි එකවර පෙන්නන්නම්. ඔයා අහුවෙන්නකො "
****
" ඒක තමයි. ඔයා ඇතුළට යන්න. නැත්නම් සීතල අල්ලයි "« අනේ මේ ගොං හිපාටු චෙන් සුනඛයෝ එයාට සීතල ඇල්ලුවොත් මම බලාගන්නම්. උඹ නොහිතා හිතපං »
****
" මම කොහොමත් තව ටිකකින් යනවා. ඔයා යනවා නම් යන්ඩ "« අනේ පලකෝ. මට බනි ව හම්බෙන්න ඕන »