Her sey sevmek midir yada her sey sevmemek midir insan severse nasıl davranır onu bile bilmiyorum mesala ona durmadan sevgi gosterip sarılır mı öper mi hic bisey bilmiyorum belkide öğrenirdim belkide 1 kiside olsa bana sevgi gösterirdi bi gün kim bilir...
2 gün sonra düğünüm olucaktı ondan sonra annemin ve abimin yaninda olamayacaktım bazen gormeye gelicektim ama her gun degil biliyorum ben onları cok seviyorum nasil onlardan ayrı kalıcaktım bilmiyorum...
2 gün sonra:Waoww mükemmel olmussun aylinn teşekkür ederim berfin ayyy cokk guzell oldunn buu kacinci iltifat etmenn Berfin cim abim ağzının icine düşücek valla ayyyy,senn burda bekle ben hemen kızları cagırim makyajini yapsinlar, sadece kafa sallamakla yetindim berfin cıkalı 10dk olmustu sadece aynaya bakıyordum sizce benim hayatım bundan sonra düzelecek miydi yoksa daha berbat bi hale mi gelicekti cok merak ediyordum...
Kızlar gelmisti ve makyajımı yapiyorlardı gercekten cok guzel oluyordum inşallah kaderimde bu günden sonra güzel olurdu Aylin, efendim bizim isimiz bitti biz cıkıyoruz tamam canım grsz dügünde grsz aylin...
Tam kapıdan cıkıcakken ayazı gormem bir oldu bana cok garip bakiyordu galiba berfin haklıydı resmen icime düşücekti beni kollarımdan tutup duvarların arasına alması sadece 1 saniye sürmüstü kalbim deli gibi atıyordu dudağıma cok yakındı ve bu beni daha cok tedirgin etmisti gözümden 1 damla yaş aktı...
Sadece bana yaklaşma diyebilmistim elleriyle saclarımın uclariyla oynamaya basladı cok gzuel olmussun karıcım dedi titreyen sesimle tes ekkur eder im diye bildim sadece hemen kollarının altından cıkmıştım gelip elimi tuttu ve beni odadan cıkarttı dügünun oldugu yere dogru ilerliyorduk o kadar cok insan vardi ki hayal edemeyeceginiz kadar neden bu kadar kalabalıktı anlamış degilim düğünün tam ortasına geldjgimizde fotograflarimizi ve videolarimizi cekmeye basladılar ve bizde dans etmeye baslamıstik...
Yaklaşık 20dk dans ettikten sonra yerimize gecip oturmustuk her sey cok guzel olmustu cok begenmistim ama hemen dinlenmek istiyordum cunku bir dans bile beni cok yormustu...
Berfin hemen yanima gelip aylin kalk hadi erik dali oynicaz dedi bende kırmamak icin tamam diyip kalkmıştım oyanmaya basladık berfinn waoww diyee bagırıyordu tabiki bende gulmekten catlamıştım tam bende waow diye bagiracakken ayaz ın bana bakarken ki yüzünu gordum beni gulerek izliyordu bu beni rahatsiz etmemisti ama icimde kelebekler ucusuyordu resmen nasil anlatsam bilemiyorum iste...
Pasta 🍰 kesmeye gelmisti sira ikimizde birbirimizin elini tutup kesicektik...
Pasta merasiminden sonra dügünümuz bitti diyicektim ama Allah kahretmesinki fotografici yanimiza geliyordu ailecek fotogarf cekicekmisiz önce ben ve ayaz 5 10 tane cektik sonra ayaz ben suna cadısı ve berfin cektik sonra ben ve annem tam baskasıyla cekinecekken babam ve abim gelmisti şok olmustum ikiside cok gzuel olmuslardi ama ben o adamla fotogarf cekinmek istemiyordum hayatimi alt üst eden adamla cekinmek istemiyordum ama mecburen 1 tane de olsa cekmistim onunlanda nasil o pis halinden bu hale gelmisti kesin abim yapmisti misafirlere rezil olmiyalim diye fotograf menasiminden sonra sukur dugunumuz bitmisti...
Arabayla ayaz ın evine dogru ilerliyorduk ve tabiki suna cadisi ve berfin de yanimizdaydi ayni evde kalicaktik biliyordum ama sorun degildi...
20dk daha yolculuk yaptiktan sonra sonunda eve varmistik herkez iceriye girdi ve tabiki ayaz ve bende mecburen odamiza ciktik üstumu degistirmem gerekiyordu cunku ayaz, efendim benim burda giyicek bir seyim yok , söyle yapalim ben sana benden 1 tane gömlek verim onla idare et yarin alisverise cikarsin sadece tamam diye bilmistim geliblikle yaticak halim yoktu heralde gomlegi elime tutusturdu ve bak orda giyinebilirsin dedi bende tamam diyip tşk etmistim fakat cok buyuk bir sorun vardi ben buraya girdimde bu fermani kim acicakti arkadan 10dk dır fermanla ugarsiyordum acaba uyumusmudur of bilmiyorumki ne yapicam ben simdi ayazı cagirmaktan baska cagrem yok mecbur cagiricaktim sesizce ayaz diyebildim fakat duymamisti biraz daha yuksek sesle ayaz dedigimde yanimda belirmisti ne oldu guzelim demisti sey ben fermanı acamadımda yardım edermisin rica etsem, rica ne demek tabiki yardım ederim demisti nazikce fermanımı acmıstı ve belime kücük bir öpucuk birakip gitmisti...
Bende hemen fırsat bilip gelinligi cikardim ve hemen gomlegi ustume gecirdim gomlek cok uzunda olmamisti cok kisada dizimin 3 4 parmak yukarısındaydi sorun olmazdi bence cunku ben ayni odada yatmicaktim ayaz la gomlegi giyindikten sonra kabinden cikmistim ve yatagin onunde dikilmistim ayaz bana bakiyordu yataga gel sene demisti bende ben senle aynı yatakta yatmicam demistim kızım seni yemicem gel yatalım diyordu ama yüzünde pis bi sıritış vardi o zman en koseye git tamam al gittim hadi gel karıcım, bana karicim deme niyeymis o sen benim karim degilmisin demisti hic bisey demedim ve yatagin en kosesine uazandim gomlegi alltan durmadan cekistiriyordum ve yatmaya calisiyordum tam uykuya dalacakken ayaz ın beni kucagına alması bir oldu hii diye bir hickirik kackti agzimdan üstunden kalkmaya calisiyordum ama nafile ayaz bırak sana diyordum ama bırakmıyordu tam bisey diyicekken dudaklarima yapismasi bir oldu karnimda kelebekler ucusuyordu birakmak istemsemde birakamiyordum ayazı bana baglayan biseyler vardi ben birakmadan o beni birakti iyi geceler güzelim dedi ve bana sarılıp yatti yanaklarım al al olmustu kıpkirmizi olmustum off ne yasadik biz az once ve su an bana sarıliydi gömlekte en yukariya cikmisti zaten daha ne kadar rezil oalbilirdim acaba of en iyisi hemen yatmaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir papatya'nın hikayesi
RomanceArkadaşlar bu benim ilk kitabim olucak okumunazi tavsiye ederim okuyan okumayan herkeze cok tessekür ederim hepinizi cok seviyorum