16.Bölüm

11 2 0
                                    

Hayatımda sadece 1 kere sevdim,koca 26 sene kimseyi, sevemedim ama aylini ilk goruste sevmistim aşık olmustum su an sevdigim kadın hastane koselerinde hayatıyla uğraşıyordu oda benim yuzumden di pesine koruma takmamiştım basına bisey gelecigini bildigim halde günlerdir saatlerdir aglıyordum tek ben degil herkez aglıyordu özelliklede aylin in annesi kadıncağız cok üzülmüstü ama elimden bisey gelmiyordu koca ayaz bey in ilk defa elinden bisey gelmiyordu...

2 saatin sonunda doktor amaliyattan cıkmıştı doktor bey durumu nasıl demisti hemen aylinin annesi hayati tehlikesi daha sürmekte yaraları ciddi anlamda enfeksiyon kapmis kolundaki yara ise cok kan kaybetdir mis biz elimizden geleni yapıyoruz gerisini Allah bilir diyip gitmisti her kez şok olmustu ama ben beynimden vurulmustum sessizce duvarın kosesine sinmistim durmadan kafama vuruyordum ama olmiyordu iste...

Dıt dıt dıt ne oluyor ne oluyor doktor beyi cagırın cabuk hastanın nabzı düsüyor kalp masaji icin hazir dıtttt... 60jul cabuk olun her seyi bir bir izliyorduk aylinimin yok olusunu izliyordumama elimden bisey gelmiyordu,hayır annecim bana bu acıyı yasatma sen daha çok küçüksün diyerek haykırıyordu resmen abisi ise abisinin gülü biraz daha dayan seni bu pisliklerin elinden kurtarıcam diye haykırıyordu 70jul dıtt... 80jul hızlı olun hayir hayir sevdigim kadin gozumun onunde yok olamazdi,hadi biseyler yapin diye bağırıyordum 90jul dıp, dıp, dıp,... Sonunda geri hayata dönmüştü aylinim yanımıza dönmüştü herkez birbirine sarılıyordu enes ve berfin bile ne alakaysa ama su an bunu dusunecek degildim doktor dısarı cikmisti,ameliyat dayken kalbi durdu herkz pür dikkat dinliyordu kalbini geri calistirmayi basardik hayati tehlikesi sürüyor yaralarina pansuman yaptik gerisi Allaha kalmis bisey diyip gitti biraz da olsa rahatlamistim aylinim hayata geri donmustu sonucta aylinim bi uyansaydı kocaman sarilicaktim özürler dilicektim aylinimi asla bir daha tek birakmayacaktim insallah uyanirdi...

Bir papatya'nın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin