11.Bölüm

20 3 6
                                    

Dün yaşadıklarımiz neydi ya oyle ama ben bunları sorucaktim o a ayaza saat 10 du daha uyanmamıştı en iyisi ben uyandırim ayaz ayaz kalk saat 10 oldu hadi kalk, aylin, ne oldu saat 10 oldu ayaz bisey olmadi birden ayaga dikilmişti, neden sinirlisin peki aylin sinirli degilim ben ayaz sinirlisin sinirlisin hadi soyle ne oldu, şu oldu ayaz sen dün sarhoş oldun tek basima seni odaya getirdim üstumu degistirirken iceriye daldin her soyledigimde daha cok sasiriyordu ve aksam töbe ustume ciktinn ve beni opmeye calistin,sen ne yaptin ne yapicam ben kahve yaptim sana, yok onu soylemiyorum ben optugumde ne yaptin tokat attim ayaz oldu mu,neden tokat attin aylin karşılık verseydin ya, ayaz bak beni sinir etme daha bide gülüyor du ya...

Tamam haydi ben topluyorum esyalarimi donelim haydi,tamam da karıcım daha güzel bir gün bile geciremedikki diyip üstüme yuruyordu ve benim ustumdede daha gecelik vardi ben bunu neden degistirmemistimki,ayaz beni deli etme gidermisin,resmen duvarın dibine gelmistik belim duvara yaslıydı bir eli kapıya tutunurken diger eli bacağımı okşuyordu,ayaz bırakırmısın canım,hı neyi bırakim,bacagimi ayazcim daha hazirlanmamiz gerekiyor ucagi kaciricaz, bisey olmaz aylin arabayla doneriz diyordu ve eli malüm yerime gelmisti resmen biseyler yapmam gerekiyordu hemen elini tutmustum ayaz hadi cek elini gidelim evimize hadi ayazcım hadiii,tamam cekiyorum ama bir gun telafi edicez karıcim hihi ayn demistim...

Esyalarimi valize koymustum ustumude degistirmistimde artik donebilirdik ben hazırdim ayaz da hazırdı gorunurde,hazırsan cıkalım aylin,ben hazırım ayaz haydi çıkalım ucakla gidicektik bu arada iyikide ucakla gidicektik uçak hem daha rahati hem de ucakta bisey yapamaz bana rahattım o yuzden😆hadi cikalim ayaz tamam karıcım eve gidince de gosteririm ben sana diyip siritiyordu he he demistim tek ...

Yola cikmistik uyumam gerekiyordu ayaz yuzunden uyuyamamıştım en iyisi boynumu biraz yukariya kaldirip uyumakti ama 1 2 metre yanimda bir tane adam vardi ve durmdan bana bakıyordu ayaza soylesemimi acaba cunku bu dûzgün bir bakis degildi bu adam 28 29 vardi yaşı ayaz bunu fark etmis olucakki adama ters ters bakiyordu her an tatsizlik cikabilirdi o yuzden bilerekten omzumu ayazın omzuna koymustum oda yanağımı öpmüstu sinir olmustum ama sesimi cikarmamistim adam bakislarini birazda olsa cekmisti ama yinede bakiyordu umrumda degildi yatmam gerekiyordu cunku uykum gelmisti birazcik uyusam 1 saat felan...

Haaa su an ayaz ın kucagindaydim ve herkezin icinde esniyordum gulme sesleri geliyordu ama kalkacak mecalim yoktu,anne biz biraz dinlenelim sabah anlatirim sana olanlari diyordu,annesine neydi acaba her neyse ben yaticaktim sabaha kadar esnemektem ölmüştüm...

Bir papatya'nın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin