15.Bölüm

14 2 0
                                    

Ayaz dan
Hayatım da ilk defa birini sevmistim oda aylin cok masum temiz ve güzel bir kızdı o beni istemese bile ben onun bir göz yaşına kurban olacak biriydim.sevgilim hayatım aylinim,2 gün önce kaçırılmıştı zaten o videoyu gorunce dayanamamiştım her yeri kırıp dökmüştüm nasıl olurda benim olanı kacirmaya cesaret ederlerdi aklım almıyordu, patron söyle, bir konum bulduk ne konumu bilmiyorum biri atmis ama gizli numara,tamam su an kimin attigi önemli degil herkezi topla gidiyoruz ona kim oldugumuzu gosterelim bi hızlı olun 3 araba gidicez sıkışın hadi yola cıkmıştık bizim evden oraya yaklasık 45dk yol mesafesi vardı o adam aylinime bisey yapmadan yetismem lazımdi eyerki bisey yaptiysa o piçi öldürmessem bana da ayaz demesinler...

Gelecgimiz yere sonunda gelmistik sesiz olun etraflarını saricaz diyordum yavas yavas ilerliyorduk deponun icinde bir suru oda vardi ama sadece birinden ses geliyordu elimi o odaya gosterdim herkez o odaya yonelmisti aylinimin cıglık sesleri kulagıma dolmaya baslamıstı daha fazla dayanamayacaktım hadi acın şu kapiyi artık...

En sonunda acabilmislerdi,patron kacıyorlar koşun yakalayın ve bana getirin onları eyerki yakalayamassanız hepiniz kovulursunuz,aylinim hayatım sevdigim kadın sandalyenin üstünde oturuyordu her yeri kanıyordu her yerinde yanık izleri vardı ve üstü cıplakti daha cok dayanamayacak tım gözümden bir damla yaş yere süzüldu aylin beni gorunce daha cok aglamaya baslamıştı,geldim aylinim seni kurtarmaya geldim dayan aylinim seni hastaneye yetistiricem dayan diyordum kendimden gecmistim kosarak aylini arka koltuga uzandirdim,sen güclü birisin aylin dayan olurmu diyip anlını opmustum hayla aglıyordu hic konusmuyordu hemen sürücu koltuguna oturup sürmeye basladim aylin dayan aylin dayan kendimden gecmistim gözlerim kan çanağına donmustu...

Hastaneye sadece 5dk kalmisti aylinim geldik aylinim yetistirdim seni diyordum ama aylinin bilincinin kapandigini gorunce panik olmustum daha hızlı surmeye baslamıştım hastanenin onune gelmistik hemen aylini kucağıma aldim sedye sedye getirin cabuk aylinimi hemen sedyeye uzandırdım hızlı olun herkeze bağırıyordum...

Aylinimin ameliyata gireli yarım saat olmustu bizimkilere haber versem iyi olucakti hemen berfini aradim,alo berfin abicim biz hastanedeyiz hastaneye gelin,abi ne hastanesi ne oldu bisey mi oldu diyordu hastanede anlatirim abicim diyip suratına kapatmistim berfin ve annem teyzem gile kalmaya gitmislerdi aylin in abisinede haber versem iti olucakti,alo ne istiyorsun ayaz piçi kardeşimi aldigin yetmedimi,biz hastanedeyiz,ses 5sn ligine durmustu ne ne has tanesi buraya gelin anlaticam demistim ve telofonu suratina kapatmistim...

20dk sonra hepsi gelmisti hepsi bana bagıriyordu özelliklede aylin in abisi lan sen ne yaptın kardesim niye ameliyatta diyip bana yumruk atmıştı hic karşılık vermiyordum karşılık verecek halim yoktu,sen o kız neler cekti biliyormusun ayaz efendi hı tabi bilmezsin sen kimsinki diyip laflarını yuzume tukuruyordu resmen annem ve aylinin annesi enes i tutmaya çalışıyorlardı birden aylinin annesi yeter diye bagırdı benim kızım orda canıyla uğraşıyor sizin burda dogusmenizi cekemem diyip kenara cekilmisti enes te beni birakip annesinin yanina gitmisti insallah aylinim en yakin zmanda uyanirdi...

Bir papatya'nın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin