14.Bölüm

16 2 6
                                    

Gözlerim cok acıyordu vicudum cok acıyordu bedenim cok aciyordu kalbim cok acıyordu her yerim agriyordu bu dünyaya acı cekmek icin gelmisim sanki burda 2.günüm saatin kac oldugunu bile bilmiyordum ama sabah oldugunu biloyordum dün size ne oldugunu anlatmak istiyorum o adam zorla sacima dokundu zorla kazağımı kesti ve vicuduma baktı ben istemesem bile yasadiklarim cok agırdı kaldıracak gücüm yoktu zor duruyordum ondan sonra bir adam cagirdi önemli gel diye o yuzden gitmisti zor da olsa kazagımi alip üstüme atmistim vicudum kapaniyordu biraz da olsa ayaz,nerdesin ayaz 2 gündür seni bekliyorum 1 gün daha dayanabilecegimi zannetmiyorum, 2 gündur actim ve cok acikmistim bana yemek vermiyorlardi 2 gündür de sandalyede oturuyordum zaten offf ayaz insallah beni kurtarabilirsin seni bekliyo olucam kurtaramasanda yapıcak bisey yok zaten bu benim kaderim olmus olucak kitabin basinda dedigim gibi ne yaparsanız yapın fakat kaderinizden kacamazsiniz...

Ayaz'dan
2gündür deli gibi aylin i arıyordum kafayı yemistim hayatıma hic aglamamıştım ama aylinin o videosunu gorunce icim kan aglamıştı çok yaklaşmıştım aylinimi hayatimi sevgilimi karımı bulucaktım...

Aylin'den
Boynum aşağiýa düşmüş bir zaviyette uyumaya calisiyordum uyuyunca her seyin gecicegini zannediyordum ben tam bir sey demeye kalmadan bi o adam bir de baska deponun kapısını acip iceriye girmislerdi dibimde durmuslardi diger adamin elinde bir sürü kesici alet vardı ve bir demirin icindede lav vardı cok korkmustum hafiften kıpırdamaya baslamıştım Allahım benim hayatimi bunlara birakma diye de icimden yalvariyordum ucakta gordugum adam diger adama kaş göz yapinca adam kazagimi üstümden almıştı,hayır hayır lütfen yapmayin Allahım beni bunlarin eline bırama lütfen,ucaktaki adam,sana bir teklifim var aylin ya benimle bir gece gecirirsin yada,bu iskence aletleriyle sana iskence ederim diyordu,kalbimden vurulmustum bu adam ne diyordu boyle ama namusumu kirleticek degildim teklifini red ediyorum demistim güçlulukle,eminmisin aylin her seyi bir bir yine ayaza gondericem,aa yazık ne yapicak ayaz orda seni bu halde gorurse kahrolucak kesin diyordu,hayır ben kararımdan asla vazgecmiyorum diyordum,tamam sen bilirsin dedi ve bıcaga benzer aleti eline aldi ve etrafimda donmeye basladi,aci cekmeye hazırmisın aylin diyordu aglamaya baslamıştım,bıcagı koluma getirip kolumu cizmisti kolumdan oluk oluk kan akıyordu cığlık atmıştım aaah hayır hayir lutfen yapma,aylin sen bunu istedin ama diyilmi sevgilim diyip yanagimi öpmüstû kendimden igreniyordum artik hic bisey yapamiyordum gucum kalmamisti ayaz da yetisemicekti galiba,sırada ne var aylin biliyormusun ateş var bak nasıl kaynıyor fokur fokur bu atesi kendi vicudunda gormeye hazirmisin diyordu gözlerim bulanıklasmaya baslamısti elindeki bicagi atese basmıştı ve bana yaklaştırıyor du hayır hayir lutfen bari bunu yapma diye yalvarıyordum o zman sevgilim daha az acı cekmeni saglayabilirim diyordu,atesi koluma basmıştı ve bastigi anda dudagima yapışmıştı deli gibi agliyordum cektigim acılar yetmemismiydi hemen dislerimle dudağını ısırmıştim aaaah diye bagiriyordum kolumdaki acı iyice artmıştı baska seylerde yapalim istermisin sevgilim diyordu ve eli sütyen askıma gitmisti hayırr diye bir ciglik atmistimki gözümun onu kararmisti ve depoda sesim yankilanmisti tam askıyi acicakken depoda yankilanan silah sesi gelmisti hemen kafamı kaldirmistim etrafa bakiyordum deponun kapisi zorlaniyordu ayaz gelmişti biloyordu,Allah kahretsin kapana kısıldık kapıyı acmak uzerelerdi yapacak bisey yok patron kacicaz koş,onlar kosuyorlardi ama kapi oyle bir hışınla acilmisti ki ben bile inanamamistim ayazı gormemle daha cok aglamaya baslamistim ayazında gozleri dolmustu korumalar 2 sinide yakalamislardi ayaz kosarak bana geldi ve kollarımı ayakklarımi cozmeye başlamıştı bir yandanda da sezizce agliyordu,ipleri cozup beni kucagini almisti gozyaslari vicuduma dökuliyordu kıyamiyordum goz yaslarına,daha cok dayanamayacktim gozumun onu kararıyordu a ayaz diyemeden bayilmisim...

Bir papatya'nın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin