"אל תדאג לי אחי" אמרתי עם חיוך על הפנים .
הלכתי יחד עם תום לביתו.
שנכנסו הוא החזיק בידי עלינו למעלה הוא אמר לי "בואי איתי תישני איתי על תדאגי אני לא יעשה לך כלום".
ניכנסתי לחדרו.
החלפתי את הבגדים לפיג'מה בשירותים שלו.
יצאתי מהשירותים ישבתי במיטה חשבתי על אמא שלי, ^אני מקווה שהיא בסדר^.
נשכבתי במיטה הסתכלתי על הקיר התחילו לרדת לי דמעות לא רציתי עוד כאב ואז הרגשתי שתום נוגע בי מלטף את ידי הוא שכב לידי ואמר אל תיבכי.
הוא התקרב לאוזני לחש לי "רוצה בירה?".
כן הנהנתי עם הראש לקחתי מידיו בירה התיישבתי ואז הוא אמר "אנחנו צריכים לדבר על מה שקרה היום באולם".
"אמ כן אני שומעת" אמרתי בזמן שלגמתי לגימה מהבירה .
הוא אמר , "זאת הפעם האחרונה שאת מסכנת את עצמך ככה ממש דאגתי לך"אמרתי "אמ אוקי אבל רק שתדע זה היה ממש מלחיץ לראות אותך ככה הייתה שם ממש פצועה דאגתי לך"
"אוקי אני מבין"
הוא חיבק אותי ואמר לי "לילה טוב" כאשר חיוך על פניו.
הוא הלך למיטה לישון.
שסיימתי לשתות הטלפון שלי צילצל זה היה איידן.
עניתי .
הוא התחיל לדבר "אמילי תקשיבי אני רוצה לראות אותך את יכולה לרדת?"
"כן אני יורדת".
נעלתי מהר את הנעליים שבאתי איתם ירדתי שהגעתי למטה פתחתי את דלתות הבית .
ויצאתי לבחוץ אל מחוץ לשאר ראיתי את איידן החזיק שני בקבוקי בירה ועוגיות בשקית הוא הביא לי הבקבוק שפתח התחלתי לישתות כל מה שרציתי זה לישון ולא לשמוע אף אחד.
הוא אמר לי "אל תישתי הרבה קחי עוגיה זה יעוזר לך ,יתקשרו אליי מהבית חולים ואמרו שאמא לא..... "
התחלתי לבכות התיישבתי על הריצפה ואמרתי "איידן למה למה??"
הוא חיבק אותי ואמר "ששששש הכל יהיה בסדר אני מבטיח לך".
"איך הכל יהיה בסדר איידן???"
הוא אמר "אני יודע אמילי אבל אנחנו צריכים להיות חזקים עכשיו"
פתאום ראיתי את ג'ון עושה הליכה מאחורי העץ הוא התחיל לרוץ כי ראה אותי עם איידן ואמר "היי אחותי בבקשה על תבכי אני יודע מה קרה לאמא אבל בבקשה את צריכה להיות חזקה".
"איך אני יהיה חזקה, אמא היא..?"
התחלתי לבכות לא הייתי מסוגלת להגיד את המילים האלה איידן וג'ון ליוו אותי
לביתו של תום.
כשהגעתי הביתה ניגבתי את דימעותי.
וחיבקתי את שני האחים שלי.
(הם היו גבוהים כך שזה היה חיבוק חמוד) .
הם לחשו לאוזני "אנחנו נגן אלייך, אנחנו אוהבים אותך, תהיה חזקה".
אמרתי להם בחזרה.
ניכנסתי בשער .
איידן וגו'ן כבר הלכו .
ניכנסתי לחדר של תום הורדתי את הנעליים ניכנסתי למיטה ראיתי את תום ישן ופניו מופנות עליי.
חייכתי וככה נרדמתי כשדימעה יורדת מפני.הגיע הבוקר הרגשתי שמישהו מסתכל אליי כשפתחתי את עיניי ראיתי אותו מסתכל אליי הסמקתי.
הוא אמר "בוקר טוב נסיכה שלי" .
ונגה בפני, ליטף את שערותי.
צמרמורת עברה בגופי.
אמרתי "בוקר טוב" הרמתי עת ראשי כלפי מעלה כדי לקום.
הוא לקח את פני והחזיר אותם למיטה בעדינות .
כשהייתי במיטה הוא היה יותר קרוב אליי ממקודם הוא הצמיד את גופי על גופו הרגשתי את חום גופו בגופי.
הרגשתי את נשמתו דרך בטנו שעולה ויורדת הרגשתי שכולי אדומה.
הוא חייך אלי ואמר "את מרגישה מה שאני מרגיש?"
"מה אתה מרגיש?"
הוא לחץ בידי חזק יותר לא הרגשתי בכלל שהוא נוגע בידי, הסתכלתי כלפי מטה וראיתי את ידו על ידי.
הסמקתי.
וגם הוא שהרמתי את פני למעלה הוא חיבק אותי בידו השנייה והצמיד אותי אליו הצמיד את פיו לפי.
הרגשתי אותו נושך את שפתי התחתונות זה היה נשיקה מיוחדת אדינה יותר מהפעם שעברה .
הוא העביר את ידו בשערי.
זאת הייתה שתיקה מביכה.
כאילו מה קרה הרגע זה לא אמור לקרות.
אני לא אמורה להתנשק איתו אני משרתת והוא אשכרה נסיך .
בטעות אמרתי את זה בקול "אני רק משרתת אסור לי להיות איתו."
הוא היסתכל עליי אמרתי "אוי שייט"
הוא אמר "למה את מתכוונת לא אכפת לי מה מותר או אסור את שלי את הנסיכה שלי לתמיד הבנת אני אוהב אותך "
החזרתי לו בחזרה "גם אני אוהבת אותך "
קמתי מהמיטה יצאתי מהחדר .
הרגשתי את פעימות ליבי פועמות מהר יותר שהגוף שלי שונה מוזר, מה קורה לי? אני לא אמורה להיתאב.
הלכתי לחדר הארמון של המשרתות החלפתי את בגדי התחלתי לנקות את חלונות הבית ואז שמעתי מישהו צועק"תפסיקו"
"תפסיקו"
"דיי"
"מספיק"
^מה זה?^חשבתי בבילבול.
רצתי לכיוון הקולות וכשהגעתי ראיתי את המשרתת קראו לה סופיה.
היא נאבקת בין שני גברים שהם בעצם שומרים מנסים לאנוס אותה!!!!
הייתי בשוק רצתי עלייה וצעקתי אליהם "תעזבו אותה" ניראלי הם היו שתויים.הם דחפו אותי לאחורה נפלתי על הזכוכיות היו מיסביבי שיברי זכוכית.
וטיפות דם כנראה מהפציעה.
הסתכלתי למעלה הרגשתי סחרחורת כנראה זה היה מכה בראש פצה גדול קמתי אל רגלי והזזתי את סופיה משם היה נישמע כאילו מישהו רץ לפה אחרי כמה דקות היו סביבי שומרים הם תפסו את השני שומרים האחרים ולקחו אותי למטה לאולם גוררים אותי.
המלך ראה אותי נוטפת דם אבל בכל זאת הוא אמר שאני צריכה לקבל עונש על מעשי .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי לכולם ,אני ממש אשמח עם תכתבו לי בתגובות עם אהבתם את הספר שלי עד עכשיו וגם אם אפשר בבקשה להצביע, זה גם חצי דקה מהזמן תודה לכם מהממים.
קריאה מהנה, אוהבת אותכם.
YOU ARE READING
המשרתת שלי
Mystery / Thrillerהיינו משפחה ענייה אמא שלי תמיד הייתה חוזרת מהעבודה מאוחר , כמעט אפילו לא רואים אותה רק בבוקר מידי פעם היינו פוגשים אותה יוצאת לעבודה . הייתי חייבת למצוא עבודה כדי לעזור לאמא שלי. היה אסור לנו שום קשר רומנטי . תום אולנד , אחי אף פעם לא הבין אותי ה...