פרק 15 :

25 1 0
                                    

ת: "כן בטח, תאמת שאני אוהב כחול תכלת סוג של טורקיז,בואי נחזור לשיחה שלנו "

א: " אוקי אז הם מה אתה אומר שנילך לקניות נתחיל לקנות דברים, תאמת שאני גם לא כל כך יודעת מה לקנות"

ת: "אוקי"

קמנו משם והלכנו לרכב.

הוא התחיל לנהוג ובזמן שהוא נהג הוא החזיק את ידי.
הגענו לסופר תום החנה את הרכב וירדנו לקחנו עגלה.
והתחלנו להמאיס אותה, לקחנו עגבניות צרי, גבינה, פסטה שמנת, חסה, כרובית, גלידה, ועוד המון דברים.
הגענו לקופה שילמנו האמסנו הכל לרכב.
והתחלנו לבשל וכמובן החלפנו בגדים.
תום התחיל לחתוך את הפטריות.
היסתכלתי על איך שהוא חותך.
והוא בכלל לא יודע איך לחתוך.
הלכתי אליו ואמרתי "תום לא ככה תיראה תחזיק את הסכין ככה"
ובלי ששמתי לב ניצמדתי אליו, הרגשתי את ידי בידו אני מחזיקה לו את היד.
ואז חתכנו ביחד.
אחר כך שיחררתי תום לבנתיים חתך את כל הירקות לסלט דק דק.
הכנתי את המוקרם והפשתידה החלבית.
ואווו הכל ניראה ממש טעים והיה מלא דברים על השולחן .
השולחן היה מפוצץ באוכל ובסלטים.
אחר כמה דקות פתחתי את התנור כדי להוציא את הפשטידה ובלי ששמתי לב החלקתי לאחור מזל שהפשטידה בתנור.
נפלתי אחורה על הגב ואז ידיים שרירניות תפסו אותי הוא אמר "יש לך מזל שאני כאן אחרת לא היית כאן כבר " הוא אמר ברוגע.
התחלתי לצחוק .
ואז הוא חיבק אותי בזמן שהוא מחזיק אותי .
הוא עזר לי לקום , הוצאתי את הפשטידה
מהתנור והנחתי על השולחן.
עלינו להתארגן ואז תום אומר לי:"אני צריך ללכת אני לא יוכל להישאר אני מצטער "
עניתי "מה למה?, אמרת שתישאר " אני שואלת אותו בעצב ובכעס.
הוא ענה " אני מצטער באמת לא היתכוונתי לפגוע אח שלי כתב לי שהוא צריך אותי דחוף אני מצטער "
"זה בסדר, זה אח שלך אתה צריך ללכת "
"אל תהיה עצובה בבקשה אני לא היתכוונתי " הוא אמר בנחת ובעצב.
"אני לא עצובה הכל בסדר באמת ".
הוא נישק אותי בלחי ויצא לדרך.
התחלתי להתארגן לבשתי את השימלה הכחולה שיש לי בארון היא כזאת קיצית חורפית כזאת ארוכה בשרוולים צמודה במותניים וארוכה עד הברכיים.
זאת הייתה שימלה מהממת היתה לה קיפול קידמי כזה שצריך להביא את זה לכתפיים בקיצר משהו מהממם.
נלעתי נעלי עקב וירדתי למטה לסלון.
כשהגעתי כולם כבר היו למטה חוץ מאמה ומשפחת, ואז אחרי כמה דקות צילצול בפעמון .
מה שכן כולם לבשו תואם שזה היה ממש חמוד.
אמה היתה ניראת מהממת .
היה לה שיער חום ועיניים ירוקות .
היה לה אח חמוד היה תלתלים על ראשו הקטן ,ההורים שלה לא ניראו בכלל דומים לה .
ניגשתי על אמה ואמרתי "היי נעים להכיר קוראים לי אמילי " אמרתי תוך כדי שאני מחייכת אליה.
היא אמרה לי " אמילי נעים להכיר אותך כמו שאת יודעת קוראים לי אמה אני ממש שמחה להכיר אותך אולי נוכל להיות כבר גיסות ולא סתם גם חברות? "
ענתי :"כן בטח כמובן אמה "
אחרי כמה זמן כולם כבר ישבו והתחילו לאכול לא יכולתי שלא לחשוב על תום אני מתגעגעת אליו כל כך.
כולם דיברו וצחקו אחרי שעתיים כולם כבר הלכו רק אמה נישארה היא עלתה ביחד עם גון למעלה לחדר וגם כל שאר האחים שלי יצאתי לבחוץ לנשום אוויר הלכתי לגינה והיתנדנדתי .
פתאום ראיתי את תום עם מישהי.
הוא מסתובב איתה בזמן שאני לבד כלב אחד הוא סתם משחק בי! , חשבתי.
קמתי מהנדנדה והיתגנבתי מאחוריהם ואז היא נישקה אותו.
לקחתי את עצמי התקרבתי על תום דחפתי אותו לאחור בזמן הנשיקה התחלתי לצעוק "חתיכת שקרן עלוב בוגד!!! "
הוא היה בשוק מועבת למה שקורה עכשיו והבחורה עוד יותר.
היא הסתכלה על תום והיתה המומה.
התחלתי ללכת לעברו בזמן שהיא רצה על ביתה בוכה .
התקדמתי על תום, ואמרתי "שיחקת בי, שיקרת לי, למה??? , בישביל מה תיסתלק ממני על תיתקרב אליי, תגיד משהו למה אתה שותק! " צרחתי התחלתי לרעוד מרוב עצבים וצער .
ואז הוא אמר "אני לא התכוונתי באמת אני מצטער, אני לא נישקתי אותה היא נישקה אותי באמת! אני לא משקר"
עניתי "שוב פעם זה, אני כבר לא מאמינה לך!תעוף מהחיים שלי "
הוא אמר "אני לא עף אני יעוף רק עם תגידי לי שא  לא אוהבת אותי נו קדימה אני מחכה "
הוא התחיל להתקרב אלי יותר ויותר
אמרתי "תתרחק ממני, תעזוב אותי בשקט".

הוא התקרב אליי התחיל לגעת בי הוא החזיק בגופי קירב את ראשו אל צווארי ולחש "אני מצטער באמת תסלחי לי "
עניתי "תתרחק תום " אמרתי בזמן שיורד לי דימעה
הוא החזיק בי יותר חזק ואמר "אני מצטער באמת "
אמרתי בעצב "תפסיק פשוט תעזוב אותי"
הוא לקח את ידי ומשך אותי לעבר המכונית שלו התנגדתי עליו אבל הוא המשיך הוא הרים אותי על כתפיו בזמן שאני בועטות בו ביידי ומתחננת שהוא יוריד אותי למטה
הוא הכניס אותי לרכב למושב הקידמי ניסתי לצאת מהרכב אבל הדלת הייתה נעולה הוא הסיעה אותי לאנשהו לא ידעתי לאן.
הגענו למקום עם מדרגות ומיסביב יש פרחים בכל מקום ואווו מהממם.
אבל כל מה שרציתי זה הביתה.
הוא החנה את הרכב ופתח את הדלת.
לא היה אף אחד היה כבר מאוחר בלילה השעה הייתה כבר שתיים.
כשהוא פתח את הדלת רצתי ריצה הוא החזיק בידי ומשך אותי לכיוונו בזמן שהוא מחבק אותי הוא הרים אותי כלפי מעלה שוב והעלה אותי מעלה מעלה על שביל המדרגות עד שראינו את כל הפרחים מיסביבנו.
הוא הוריד אותי מטה ואמר "אני מצטער,
הבאתי אותך הנה כי חשבתי שזה ירגיע אותך, אבל כנראה שלו " הוא אמר בנחת.
התחלתי לרדת למטה
הוא ירד אחרי תפס את גבי וסובב אותו עליו הוא קירב את גופי על גופו ונישק את צווארי זה עשה לי צמרמורת בכל הגוף.
הוא אמר "את אוהבת אותי נכון אמי "
אמרתי "כן, אני אוהבת אותך, למה אז אתה פוגע בי ככה? " אמרתי בזמן שהוא מחזיק בגופי מחבק אותי קרוב אליו הוא ואמר "מצטער" .
הוא תפס בידי ואמר "לא היתכוונתי"
עניתי "בבקשה תעזוב אותי אני צריכה קצת הפסקה "
הוא שיחרר אותי עלינו על המכונית.
הוא הסיעה אותי חזרה על ביתי.
יצאתי אל הבית שלי ולא היסתכלתי אחורה פתחתי את דלת ביתי בזמן שדימעה יורד על פני.
ואז שמעתי את רכבו נוסע ארחק מביתי.





המשרתת שלי Where stories live. Discover now