פרק 18:

29 1 0
                                    

ואז ראיתי את תום הוא זה שתפס אותי!!
הוא ישר התחיל לשאול אותי מלא שאלות :
"מה קרה? "
"למה קפצת מכזה גבוהה? "
"את בסדר? "
לא ידעתי מה לענות הייתי בשוק מכל מה שקרה הרגע.
הסתכלתי אליו ואמרתי "כן אני בסדר, אתה יכול להוריד אותי, מה אתה בכלל עודה כאן?" עניתי מבוישת.
הוא ענה בחיוך"אני יצאתי לסיבוב תאמת שבדיוק חשבתי אלייך, ואז שמעתי קליע , ניפוץ זכוכית רצתי לכיוון וראיתי אותך קופצת אז רציתי אלייך "
עניתי "אני מצטערת באמת לא רציתי לגרום לך בלגן, אני בסדר עכשיו"
הוא ענה לי בזמן שחיוך שטני עולה על פניו איך שאני שונאת את החיוך הזה "למה ומה עם אני לא רוצה להוריד אותך"
הוא חיזק את זרועותיו בגופי מחץ אותי בחיבוק .
עניתי "תום בבקשה לא כאן זה לא הזמן אנחנו לא יכולים להיות ביחד!"
הוא אמר בכעס ובעצב " מי אמר שטות כזאת אה אני יחטיף לו, רק תגידי לי את שמו!! "
הוא הוריד אותי על הקרקע נעמדתי , הוא החזיק בידי חזק בזמן שאנחנו הולכים אל הארמון אמרתי "תום חכה " אבל הוא לא ענה נכנסנו על הארמון הוא עלה במדרגות וניכנס לחדרו , בדרך שהלכנו הוא לקח בקבוק יין אחד.
עמדתי בחדרו בזמן שהוא סוגר את הדלת ואמרתי "תום תקשיב.. " ובלי שהספקתי לדבר הוא נישק אותי, ניסתי להתנגד לדחוף אותו ממני אבל הוא לא עצר לרגע הלכתי כמה שאני יכולה לאחור אבל זה היה טעות נפלתי על המיטה כך שהוא נפל אליי, הוא היה יותר מידי כבד , הוא הרים את ידו כלפי מעלה כך שהוא מעליי מסתכל עליי , הוא התחיל להגיד "התגעגעתי אלייך, גם את נכון?''
לא עניתי.
הוא התיישב במיטה בזמן שהוא לקח את את הבקבוק ואמר "אוקי נעשה משחק כל אחד חייב לספר אמת ועם הוא לא רוצה לספר הוא צריך לשתות לפחות חצי בקבוק זה רק שני שאלות, אה ועם המישהו הזה שותה את כל הבקבוק השני יכול לעשות מה שהוא רוצה, אוקי אני יתחיל, למה קפצת מהחלון? " הוא שאל בערמומיות.
עניתי "טוב פשוט, מישהו ירה לעבר החלון, אוקיי תורי,למה הייתה עם האישה הזאת? "
הוא ענה "טוב זה קשור לעסקים היא רק העבירה לי כסף , תורי, מי ירה עלייך "
שתקתי לא עניתי לקחתי את הבקבוק התחלתי לשתות ואז תום עצר אותי הוא אמר "למה את עושה את זה!, תספרי לי אני אוהב אותך אני יעשה הכל בשביל לעזור לך " הוא ענה בעצב.
אבל במקום זה המשכתי לשתות שתיתי עוד שנייה הגעתי לחצי מהבקבוק ואז תום לקח ממני את הבקבוק ואמר "טיפשה אחת אל תשתי את הכל זה לא בריא"  כאב לי ממש הראש קמתי מהמיטה ואז נפלתי תום ישר תפס אותי ואמר "מה את עושה?"
עניתי"אני צריכה ללכת"
הוא ענה בצער "את לא הולכת לשום מקום הוא תפס בזרועותי הניח אותי על המיטה שלו הוא נגה בראשי הבוער מחום הוא קם לקח מגבת מהשירותים הכניס לתוך המגבת מים הוא הניח את המגבת על מצחי, זה הרגיש כל כך טוב נגעתי בידו מנסה לא להזיז את ידו.
הוא אמר " מה את עושה לעצמך?"
עייני התחילו להעצם, נירדמתי.
היה השעה שלוש לפנות בוקר כשקמתי הייתי במיטה בחדר שוכבת אבל תום לא היה שם הייתי בלי נעליים כנראה תום, הוריד לי מה שכן הייתי עם אותם, בגדים עדיין ,
נעלתי את נעליי ויצאתי החוצה.
רציתי ללכת הביתה צעדתי למטה בזמן שרגליי כושלות.
מזל שהיה מעקה.
ירדתי למטה ואז שמעתי צעקות .
"מה אתה חושב שאתה עושה!, אל תעז יותר להתקרב אלייה שמעת אותי עוד פעם אחת אני ישמע" מישהו צעק זיהתי שזה תום.
"אתה לא, מבין בני היא לא ראויה לך!!
אתה צריך מישהי אחרת על רמה ומגיע מבית כמו שלנו!!!" מישהו צעק זה כנראה היה אביו.
עליתי למעלה בזמן הצעקות.
נכנסתי לחדרו של תום הורדתי את הנעליים, שכבתי על המיטה של תום ניסיתי לישון אבל לא הצלחתי ואז הרגשתי בחילה קמתי מהמיטה הלכתי לשירותים, התחלתי להקיא ואז הדלת נפתחה, זה כנראה היה תום, הוא שמע את זה ובא אליי מחזיק את ראשי בזמן שאמר " למה לא אמרת לי שאבי ירה עלייך?"
הוא אמר בזמן שהוא מתחיל לבכות "תיראי מה עשית לעצמך"
כשסיימתי להקיא קמתי על רגליי ואז מעדתי אל חזהו של תום החזקתי בו כמנסה לנשום.
הוא החזיק בכתפיי ועזר לי לשבת הוא הביא לי לשתות סודה.
הוא ישב ליידי בזמן שאני שותה הוא היסתכל אליי בזמן שדימעה יורדת מפניו.
חיבקתי אותו בזמן שאני אומרת
"אני מצטערת" בזמן שאני בוכה על גבו.
הוא ענה "אני יודע אני יודע"הוא העביר את ידו על שערי.
והעביר עת ידו על גבי הוא הוריד לאט לאט את הרוכסן כלפי מטה והוריד את השימלה מגופי הוא לקח את השימלה שהייתה לידו והלביש אותה על גופי הוא קם והלך למיטה הוא שכב בזמן שהוא בועה בי ולוחש לילה טוב.
עניתי בחזרה.
עלינו שנינו לשכב במיטה אבל לא הצלחתי להירדם כל הזמן קמתי מסיוטים שהורגים אותי אבל תום לא קם עד שקמתי כבר בפעם השלישית.
הוא אמר "את בסדר?"
"כן'' עניתי.
הוא אמר " בואי אליי הכל יהיה בסדר זה רק חלום''
שכבתי ליד תום בזמן שהוא מעביר את ידו על שערי הנחתי את ראשי על חזהו וככה נירדמנו.

המשרתת שלי Where stories live. Discover now