תום אמר לי "בואי אני יראה לך את הארמון ".
התקדמתי אחריו עלינו במדגות ואווו כל כך יפה כאן ממש כמו באגדות.
הכל היה מזהב ומכסף אמיתי היה שם ציור של המשפחה שלו היה שם שתי מבוגרים כנראה ההורים שלו, אז איפה הם? למה הם לא פה?.
היה מלא פרחים בארמון .
היה ריח מתוק וכיף להריח את זה.
נכנסנו לחדר גדול היה שם שירותים ואפילו מרפסת היה שם בחוץ במרפסת שולחן ושתי כיסאות ליד עציץ פרח קטן עומד על השולחן, היה לו מיטה ענקית שידת לימוד בצד יש כל מיני סוגי בושם היה שם אפילו חדר ארונות בטח היה שם הרבה בגדים !!
חשבתי ואווו איזה מקום גדול ויפה,
ובלי ששמתי לב זה נפלט לי החוצה והוא שמע את זה הוא יסתובב אלי ואמר לי "אמרת משהו?"
"מה אני ?"
"כן את אמילי?"
כשהוא אמר את שמי זה הרגיש חלומי הוא אמר את זה ברכות בנחת .
עניתי מהר "אמ רק אמרתי שהחדר ממש יפה! ,כיף לך שיש לך כזה חדר גדול טוב אז מה העבודה שלי, מה אני אמורה לעשות?"
"טוב את אמורה לארגן לי את המקלחת שתהיה חמה לנקות את החדר כשאני קורא לך את צריכה להיות כאן מיד".
^ טוב הוא ממש לא ביישן הוא מדבר חופשי ^ .
אמרתי "אוקי בסדר אדוני!"
"יופי אז תכיני לי את המים באמבטיה אני כבר באה".הוא אמר בזמן שהוא יוצא.
הלכתי הכנתי לו את האמבטיה הוא נכנס עם מגבת קטנה והיה עירום לגמרי מזל שהיה לו לפחות חלוק על עצמו ואז הוא נכנס הסתובבתי כדי לא לראות הוא נכנס ואמר זה חם מידי לכי תביאי לי מים קרים הלכתי מילאתי את הדלי במים חזרתי זה היה נוראה כבד שפכתי לתוך האמבט ניסיתי לא לראות את גופו.
הוא יצא התחיל להתארגן אחר כך הוא הראה לי את החדר שלי זה היה ממש ליד החדר שלו , זה היה חדר קטן וחמוד עם אמבטיה קטנה המיטה היתה יחסית גדולה אבל זה סבבה לגמרי היה שם כמובן שירותים וארון בגדים .
ניכנסתי לאמבט שטפתי את גופי מכל הזעה שהייתה לי ואז לבשתי את הבגדים שלי שהיה לי אותם בגדים שלבשתי בבוקר לעבודה.
ואז מישהו דפק זה היה אחיו ,אני בעצם המלך הוא נכנס אמרתי היי הוד מהלתך.
הוא אמר שלום אמילי טוב מהיום את תעבדי אצלנו טוב ככה אני רוצה שתחתמי פה על הכל את תהיה כאן במשך כמה זמן אני לא יודע כמה זמן
שתסיימי לעבוד העביר את הכסף לדואר שלך.
אמרתי אוקי תודה לך אדוני.
הוא אמר לילה טוב החזרתי בחזרה עליתי למיטה ואמרתי איזה כיף היום הראשון עבר בשלום.
ואז אחי התקשר גון יתקשר ואמר ערב טוב לך אחותי נו איך היה היום בעבודה?
אמרתי היה בסדר איך לך?
טוב גם לי את יודעת ממש היה משעמם בילדייך חחחחחחח צחקתי בטלפון.
אני בטוחה שלא לא היה מישהו שיצעק עליכם ויגיד לכם להפסיק לריב.
ואז שמעתי את איידן מהטלפון נוו אז פגשת מישהו כן בטח , מי זה שאל?
ואז כולם שמעו את השיחה סיפרתי להם הכל, כל מה שקרה.
הם אמרו לי ואווו נישמע כמו בחור טוב,
אבל תיזהרי אנחנו לא יודעים עליהם כלום!!
אני יכולה לעבוד כאן?
כולם אמרו בטח למה לא .
לא שמעתי את אמא שלי בשיחה ממש דאגתי אז שאלתי איפה אמא?
אמ היא עובדת היום עד מאוחר גון היה כולם היו בשקט.
זה היה מוזר כאלו קרה משהו.
אמרתי להם לילה טוב וניתקתי את השיחה.
חייגתי לאימי.
מתוקה שלי קול דאגה נישמע .
מה שלומך? איך שם?
אני בסדר אמא פגשתי בחור ממש נחמד למרות שאחיו אומר שהוא ביישן אבל הוא ממש לא כזה.
ואז אמא שלי אומרת לי בטלפון כל אחד יכול להשתנות ביתי לטוב ולרע
דיברנו עוד כמה זמן היא הייתה כבר בדרך הביתה כשנכנסה הביתה אמרתי לה לילה טוב ועליתי לישון במיטה שלי מאוד הייתי מחוברת לאמא שלי, אני ממש אוהבת אותה.
YOU ARE READING
המשרתת שלי
Misterio / Suspensoהיינו משפחה ענייה אמא שלי תמיד הייתה חוזרת מהעבודה מאוחר , כמעט אפילו לא רואים אותה רק בבוקר מידי פעם היינו פוגשים אותה יוצאת לעבודה . הייתי חייבת למצוא עבודה כדי לעזור לאמא שלי. היה אסור לנו שום קשר רומנטי . תום אולנד , אחי אף פעם לא הבין אותי ה...