Meraba bu bolumden sonra ne yazacagim hakkinda hicbir fikrim yok bana yardim edin zaman atlamasi mi yapsam
İyi okumalarr
______________________
Şimdi bana yeniden ister misin deseler, tek bir bile söylemeye hakkım yok..
__________________
-Seokjin-
Henüz sabah olmamıştı, hava aydınlanmak üzereyken uykumu bölen şey yukarıdan gelen Namjoon'un sesini duymuş olmamdı. Endişe ile yerimden sıçradığımda koşar adım üst kata, odamıza çıktım. Bir şey mi olmuştu, gece yarısı neden bağırmıştı?
İçeri girdiğimde yatakta doğrulmuş, avuç içlerini sertçe alnına bastırıyordu. Nefes nefese ve korkmuş gibiydi.
Hemen yatağın köşesine oturup bir elimi omzuna koydum. "İyi misin? Ne oldu?"
"Kabus gördüm.." Titreyen sesiyle zorla konuştuğunda komodinin üzerinde duran suyu içirmeye çalıştım. Oldukça korkmuş görünüyordu.
"Ne gördün? Anlatabilir misin?"
Suyu içmiş, biraz nefesini düzenlemeye çalışmıştı. Ama hâlâ yüzünü buruşturarak başını tutuyordu.
"Başın mı ağrıyor?"
Kafa sallamış ve derince yutkunmuştu. "Bir şeyler hatırladım sanırım."
"Ne hatırladın? Anlatabilir misin?"
"Kaza... Kaza olmuştu."
Dediğinde sertçe yutkundum. Hatırlamış mıydı gerçekten? Ne kadarını hatırlamıştı?
"Tae vardı, Jungkook vardı. Biz vardık. Ve.. Ve bir adam daha vardı. Kim bilmiyorum. Bir şeyler oldu, sonra ikimiz kaldık. Kavga ediyorduk. Sen bana bağırıyordun, ben sana bağırıyordum. Ama dediklerimiz anlaşılmıyordu, her şey uğultuluydu.
Sonra bir arabanın içindeydim, ben kullanıyordum ama o kadar hızlıydı ki. Sonra bir yere sürüklendi. En sondaysa takla atıp paramparça olmuş arabanın içine sıkışmıştım. Her yerim kan içindeydi. Başımdan akan kan ağzıma, gözüme giriyordu. Ben o an bedenimdeki tüm acıları tekrar hissettim sanki. Tüm kemiklerim kırılmış gibi her yerim acıdı ve o acıyla uyandım."
O bunları anlattığında yüzüne korkuyla baktım. Hatırlamaya mı başlıyordu. Ama doktor hatırlamasının zor olduğunu söylemişti. Ve neden hatırlamaya kaza gününden başlamıştı ki?
"Tamam, sakin ol. Biraz daha su ister misin?"
"Neden kavga ediyorduk?"
"Bir anda hatırladığın için başın ağrıyor olmalı, biraz bekle ağrı kesici getireyim."
Sorularından kaçmak için kalkacağım sırada kolumdan tutarak gitmemi engellemişti. "Seokjin, neden kavga ediyorduk?"
Kelimeleri bastırarak konuştuğunda nasıl cevap vereceğimi düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Boy
FanfictionHiçbir şey hatırlayamamaktan daha kötü bir şey varsa, o da ölesiye unutmak istediğin gerçeklerin peşini bırakmamasıdır. Namjin