Advit was at home. He opened his drawer and took an origami bird. He opened the bird. There was a message written on it.
NOTE :
I know we have never met, but I can be your friend. Your current problem I don't have any ideas, but I would love to help you. You know na problem are not permanent they are part of life. If anything is bothering you remember I am just a message away from you.He opened another bird and read those notes. One by one he opened nearly a dozen of origami art. And each one was filled with some messages.
Flashback :
Advit send a message to someone.
............. On Messages...............
Advit : Pata nahi cheeze mere hisaab se kyu nahi chalti. Me jo bhi chahta hun wo bas alg hi hota hai. Aaj mujhse wo accident hote hote bacha. Agar accident ho jata to.....Jojo : Are,, shant Advit...... Accident hua to nahi. Bach gaya wo insaan. Don't take that much of tension. Sab thik hai.
Advit : Jojo, you have no idea how an accident can change a person's life. It can destroy a whole family.
Jojo : I know. Acha tell me your address.
Advit : Why ? Are you coming over? 🤨
Jojo : You want me come over. 🤪
Advit : Upto you. It's almost midnight. 😏
Jojo : I don't care. 😌
-------------------------------Advit messaged his address..
He was waiting outside his house. Suddenly a person came. He was delivery boy.
Delivery boy : Advit.
Advit : Hnnn.
He handed him a box. On the box , it was written : From JOJO.
Advit : Naam?
Delivery boy : Box per likha to hai.. Jojo
Advit : Tum Jojo ho.Delivery boy : Apun kahe ko Jojo didi hone laga.
Apun to Jojo didi ka khaas hai. Jojo didi bolti ye parcel kisi Advit ko pakdanae ka. Apun ne diya.Advit : Tumhe kaise pata Me Advit hu.
Delivery boy : Didi bolich thi Ghar ke bahar ek Mard milega . Khada hoga ghar ke bahar. Chakkar kat rela hoga. Aap uski description per sahi baithe to maine pucha.
Advit : Per tum...
Delivery boy : Dekh jyda teen paanch nahi karne ka. Tu police wala to lagta nahi hai to police ke maafik itna sawaal nahi puchane ka. Itna haq me bass apni didi ko diya hai. Aur thoda sa kisi aur ko.
Advit : Naam to batata jaa.
Delivery Boy : Manik Rao naam hai.
Advit : Kuch khaaega.
Manik : Nahi, didi boli ki mere lie khana banaegi tabhi me yaha aaya. Didi ke haath ka khana lajawab hota hai.
Advit smiled....
Manik : Didi ke pyaar me nahi padneka . Phod daalega ma agar meri didi ko aankh uthakar dekha to.
Advit : Majhi mitra aahe. ( she is my friend).
Manik : Kya boss, tum to marathi nikla. Lekin abhi me chalta hai. Bhut raat hogi hai. Wese to didi ne hi itni raat ko bheja lekin agar jyda der hua to bak bak karegi aur mera khane ka swaad bhi jaaega. Didi gussa karti mereko acha nahi lagta. Nakko. Bilkul nahi.
YOU ARE READING
When Two Stars Meet
RomanceWhat happened when one midnight Shreya got a call from an unknown number. " YOU DON'T NEED TO FIX A BROKEN HEART, WHEN YOU DIDN'T BREAK IT IN THE FIRST PLACE " ----- SHREYA VARDHMAAN