5.Bölüm:Mutluluk Kavramı

22 2 3
                                    

Bu bölüm Durgun Duygular'ın 21.bölümüyle aynı günde geçmektedir.

Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayınız.

Instagram:reminduagain

Çok sessiz bir şekilde çıktı Hilal odasından. Elinde tuttuğu makası sıkıca kavramıştı. Ufak ve aşırı sessiz adımlarla bodrumda kalan odasından yavaş yavaş tırmandı merdivenleri. Salonda yanan ışığı ve gelen sesleri duydu ama annesi uyuyordu. Arın Saylan uyanıktı, bilgisayardan işleri ile uğraşırken de evin içinde dolaşan diğer on üç yaşındaki kızı duymuyordu, duysa da yanlış bir şey düşünmez ve umursamazdı.

Bir üst kata daha çıktı Hilal. Dolunay'ın odasının önünde durdu. Derin bir nefes alıp elindeki makasa baktı tekrar.

Bugün yemek masasında söylemekten çekindiği matematik yazılısı sonucunu söylemişti Dolunay. Annesinden bu yüzden azar işitmişti Hilal. Dolunay kadar olamıyor muydu? Rezil bir insandı, aptal ve beyinsizdi. Bu evde kalmak istiyorsa daha akıllı, daha güzel olmalıydı. Her şeyin dahası olan Hilal olmalıydı. Dolunay olursa Arın Saylan onu da annesini de kapının önüne koyabilirdi. Teyzesini, Sare Yılmazgil'i koymuştu sonuçta.

O yüzden bir daha düşünmedi Hilal. Kapıyı yavaşça açtı. Kendininkinden daha büyük olan odaya girdi. Dolunay'ın odası kocamandı zaten. Büyük bir yatağı, kocaman bir dolabı vardı. İçine sığdıramadığı bir sürü kıyafeti de vardı.

İki kişilik yatağın ortasında yatan Dolunay'a baktı Hilal. Yavaş adımlarla ona doğru gitti. Ağır bir uykusu vardı Dolunay'ın. Hemen uyanmazdı. O yüzden yavaşça yatağa çıktı Hilal. Yastığına dağılmış saçlarına baktı. Derin bir nefes aldıktan sonra elini uzatıp bir tutamını kavradı. Kesti. Elinde kalan tutamı yatağa öylece bıraktı. Bir başka tutam daha aldı.

Dolunay'ı uyandırmadan eline alabildiği bütün saç tutamlarını ayrı ayrı boylarda kesti. Sonra da en kısasını kesmek için kulağının hizasına götürdü makası Hilal. Kesti. O saç tutamını da bıraktı. Geriledi.

Hep övündüğü uzun kahverengi saçları yarın kulaklarının hizasında anca olabilecekti.

Sınıflarında ondan bahsederken saçlarının güzelliğinden bahseden bütün erkekler, özellikle de Güven, artık kısacık kalmış boktan saçını beğenmeyeceklerdi.

Hilal'in saçı onunkinden daha uzun olacaktı.

İşi bittiği için makasla beraber çıktı odadan Hilal. Aşağı kata ilerledi. Kendini odasına atana kadar kalbi aşırı hızlı atıyordu ama odasına girip kapıyı kapattığı an her şey normale döndü.

Sabah yedide ise Dolunay'ın odasından yükselen koca bir çığlıkla açmıştı bütün ev gözlerini. Arın Saylan saniye beklemeden kızının odasına girdiğinde yatak saçlarla doluydu ve Dolunay hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Hilal bunu yaptığını hiçbir zaman kabul etmemişti ama hepsi adı gibi biliyordu Hilal'in yaptığını.

Dolunay'ın ise o günden sonra saçları bir daha hiçbir zaman üç santimden daha fazla kesilmemişti ve hep upuzun kullanmıştı.


Lara'yla telefonda konuşmak sandığımdan çok daha sancılı geçmişti.

Ve sadece Lara ile telefonda konuşmak bu hale getirdiyse beni diğer şekilde her şeyi konuşmak ve bütün bu konuşmayı Pusat'la yapmak ne hale getirecekti hiçbir fikrim yoktu açıkçası. Zaten sanırım o da bu şekilde düşündüğünden telefonu kapattıktan sonra beni biraz sakinleştirmişti ama sonra hiç konuşmadan direkt yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa geçmişti.

YARIM KALMIŞ SAVAŞLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin