Fiecare secunda era mai rea.... . El statea deasupra mea si avea grija de ranile mele. Nu l vroiam langa mine,nu vroiam sa oi fac rau,nu vroiam sa l ranesc.
Imi tinea trupul in cusca lui facita din brate musculoase. Eram intr o sauna miscatoare simteam caldura pe brate, pe umeri si pe corp dar si in inima.
Ma tinea strans de mana in timp ce ceilalti oameni ne priveau. Toata familia mea era aici exceptandu l pe tata. Ce s o fi intamplat cu el?
M am ridicat in fund si l am vazut pe Seth, Leah, Embri, Quin si pe Emmet.
Eram intr o camera de hotel,intinsa pe pat si tinita de mana.
Mi am tras mana,iar Jacob s a uitat furios la mine. Nu eram pregatita pentru inca o cearta asa ca m ridicat si ma pornit spre baie. Am pornit apa din cada si m am intors in camera unde cei sase magnifici ma priveau. M am pus pe fotoliu mi am luat telefonul si am unceput sa trumit mesaje.
~ Ai de gand sa ne spui ce se intampla cu tine?ma intreaba Jacob.
~ Ce te imtereseaza? Ai grija de iubita ta.
~ Dar asta si fac.
Cand am auzit aceste cuvinte inima a inceput sa mi bata. Ma considera iubita lui chiar dacă l am facut sa sufere. Dar nu vreau sa l rănesc asa ca nu ma las mai prejos in jocul asta.
~ Daca tu crezi ca mai sunt iubita ta te inseli? Stai,dar noi am fost vreodata impreuna? Inafara de faptul ca m ai insemnat ca pe o sclava nu ne leaga nimic.
~ Termina!zbiara la mine.
~ Da,stapane alceva mai doriti?
Se uita la mine cu atat furie si a inceput sa dea cu pumnii si picioarele in pereti. Dupa ce s a calmat a venit mai aproape de mine si ma privea cu multa blândețe.
~ Daca nu termini o sa ti para rau...
~ Da majestate.
Si arunci...m a sărutat. Ii respingeam sarutul cu fiecare secunda, nu vroiam sa i dau sperante si dupaaceea sa l rănesc.
S a dezlipi de mine si s a ales cu o palma zdravănă de la mine , apoi am fugit in baie.Jacob povestește
A fugit in baie. Palma ei era inca imprimată pe obrazul meu. Eram furios si distrus. Trebuia sa fac in continuare ce spusese Edward : sa lupt pentru ea,pentru noi.
Este in continuare in baie de mai bine de doua ore. Nu e ceva normal pentru Renesmee,ea facea dusurile in cateva secunde. Bat de trei ori si niciun raspuns,apas clanta si aceasts nu mi da posibilitatea sa intru. Încep să dau cu palmele in usa ca Renesmee sa mi raspunda,dar se pare ca nici asta nu a functionat.
Am coborat pana la receptia hotelului si am intrebat de o cheie de rezerva pe.care am primit o imediat. Am fugit din nou pe scari spre mini apartamentul pe care l am închiriat.
Sunt on fata usii care ma desparte de baie si de Renesmee. Deschid usa cu cheia si o vad stand in vana . Ma apropiu de ea si observ ca nu este de loc bine. O iau in brațe in stil mireasă si o duc in camera, învelită cu un prosop. Inca respira, dar nu își deschidea ochii. Ii mișcam fata si ochii,iar dintr o data Renesmee scoase un sunet ciudat. Un sforăit. Dormea. De asta nu se trezea, Renesmee de obicei când doarme nu se trezește numai daca simte miros de sânge sau daca e ceva important.
M am ridicat de lângă ea,am pus mana pe vaza spărgând o de podea apoi am luat un ciob si am început sa ma tai pe mana. Sângele îmi năvălea lăsând urme pe podea.
Auzeam respirația ei care ma făcea sa ma linistesc si in următoarele momente si a deschis ochii
~ Maiestate, de ce ai făcut asta?ma intreaba continuandu si joculnde mai devreme.
~ Termina,te rog.
~ De când regele se roagă?ma întreabă.
~ De când si a pierdut regina.
~ Nu el a pierdut o ea a plecat fiindcă nu vroia sa il rănească si pentru ca regele era mai important pentru ea decât propria viață. Așa ca a ales sa plece si sa devina o războinică conducând singura situația in care ea se bagase.
Ma apropii mai mult de ea. Are lacrimi în ochii ceea ce era ciudat pentru Nessie a mea. Îmi ridic mâna spre față ei, dar se da înapoi apoi se uita la mâna mea ridicându se de pe pat. Se îndrepta spre baie de unde adusese niște bandaje.
~ Haide să mergem să mâncam, dar mai întâi să trecem și prin camera mea ca să iau ceva.
~ Stai, tu nu strai în aceeași cameră cu mine?
Dau dezaprobator din cap și continuu să o tragă după mine prin coridorul hotelului. Ajungem in fata camerei mele pe care scria 109 si deschid usa,. Renesmee pov
Ma trage dupa el pe coridorul hotelului dupa el pana ajungem in fata camerei lui de hotel pe care scria 109. Deschide usa si nu imi vine sa cred ce vad in fata ochiilor. Toata camera era plina cu luamanari parfumate si cu petale de trandafiri de toate culorile.Pasesc peste pragul usii si il privesc pe Jacob care era mirat. Intru in camera cu dormitorul urmta de el si cand vad cine e in pat incep sa plang. Pe pat pe langa petalele de trandafiri era Leah care dormea in lenjeria intima pe care o aratase in aeroport.
Merg în bucătărie și iau o sticla de vin roșu de pe masa și mă întorc în cameră lângă Jacob. Iau o gura din sticla si ii spun:
~ Puteai sa mi spui ca ai pe cineva in pat deja...
Se uita la mine confuz in timp ce plecam. Am ieșit din apartament ,iar pe coridor se afla haita lui Jacob care ma privea uimita la fel ca si Kate care se uita la mine ciudat. Le arata sa intre in camera din care am ieșit eu si am continuat sa merg pana la cameră mea cu numărul 132. La etajul 10.
Am deschis ușă,am închis o încuind o după mine si m am lăsat lângă ea pe podea. Am început sa beau si sa cant pana când nu a mai rămas nimic de băut in apartament.
Se aud bătăi in ușă si strigătul unui Jacob furios acompaniat de haita si Kate. Ii ascultam în timp ce mă gândeam cum da ies de aici gata ca ei să și dea seama. Geamul era acoperit cu grilaje, iar la ușă erau ei. Puyeam oricum să ies, dar eram beata de la șapte sticle. Aveam o poftă de sânge necontrilabila.
Am luat o sticla si am spart o.
~ Renesmee,ce faci? Nu face ceva te rog...pentru familia ta,pentru Will, Christina, Utiah, Seth, Chatlie si...pentru mine.il auzeam pe Jacob plângând după ușă.
Seth continua sa mă strige alături de Kate.
Am sus ciobul cu mâna dreaptă la încheietura și am început să mă tai încet.
Mi am pus mâna lângă ușă ca da picure sângele acolo.
CITEȘTI
Twilight saga 6
FanfictionUn corp feminin detine o putere injumatatita între puterea vampirilor si una umana.Ea trebuie sa isi calce pe orgoliu ca sa faca ca totul sa fie bine pentru binele familiei si prietenului ei varcolac.