Capitolul 13 Forever

300 11 2
                                    

Am lasat scrisoarea din mana sa cada pe podea. Nu am mai ezitat nicio secumda, am urcat scarile spre camera mea. Mi am luat rochia neagra de catifea care imi ajumgea mai sus cu o palma de genunchi si o pereche de tocuri cui acoperite de piele intoarsa.
Cutia neagra de piele cu detaliile aurii era pe masa. Am deschis o cu mare precautie luând colierul cu piatra de un rosu sangeriu intre degete. Mi l am pus la gat lasandu l sa imi atarne.
Am coborat scarile pana la motocicleta,dar se pare ca nu mai pot sa plec. ,, Familia,,mea si haita lui Jacob alaturi de Christina, Will si Uriah se intorceau cu Charlie acasa.
M am coborât de pe motocicleta si asteptam sa vina întrebarile stupide pe care mi le vor pune. Jacob a venit inaintea mea lasand o pe Leah in spate. Alerga spre mine fara sa se uite daca cineva ne vede. M am uitat la el foarte uimita si m am dat intr o parte ca sa i evit îmbrățișarea. Se pare ca Jacob nu era singurul care se apropia ci si mama. Ma studia din cap in picioare si se oprise la colierul de la gatul meu,toti Volturi aveau un asemenea coliere unele erau al e altele rosii.
~ De unde il ai, Renesmee?
Ezit sa ii raspund si ma intorc cu fața spre ceilalți. Will lacrima,iar eu ma indrept spre el.
~ Will...nu mai vorbesc si il sarut pe obraz si apoi alerg spre motocicleta, o pornesc si tot ce s a intamplat pana acum ramane istorie.
Trec pe langa semnul albastru care indica Forcks indreptandu ma spre aeroport. Mi am lasat motocicleta la intrare in aeroport si m am indreptat spre ghiseul cu bilete.
~ Buna ziua cu ce va pot ajuta?ma intreaba femeia de la ghiseu.
~ Am o rezervare pe numele Nessie Cullen. Imi puteti spune va rog la ce poarta de intrare este avionul spre Rio.
~ Poarta 37 te rog. Si va veni un caraus sa va ia bagajele si motocicleta.
Am dat din cap si i am multumit pentru ca m a ajutat si m am asezat pe scaun ca sa astept sa vina ora plecarii.
M am uitat in jur si nu mi atragea bimeni atentia. Imi atrage atentia un par blond superb,ondulat care imi.parea cunoscut. Ma apropiu si o vad pe Kate si pe Seth asteptand la fel ca mine.
~ Buna, ce faceti voi aici?
~ Toata haita a venit intr o excursie cu prietenele lor si Jacob este aici.
~ Cu Leah spun cu voce tare. Pe bune, Renesmee,chiar ai spus asta!
Toata lumea se uita la mine si noroc ca venise Leah ca sa distruha asta. Pentru prima data in viata mea ii multumesc ca a reusit sa distrugă ceva. Nu se uita in spate si se pare ca nu ma vazuse.
~ Kate uita te ce lenjerie mi am luat.
A inceput sa isi arate lenjeria intima roșie in fata tuturor. Oamenii din aeroport o priveau foarte ciudat asa ca am inceput sa rad si ea si s a intors spre mine . Am făcut o fata de nu ma bate ca s minor si am plecat de acolo salutandu i pe Seth si restul .
Stau pe scaun,mai am inca zece minute ,dar se pare ca nu puteam sa mai stau linistita. Cineva se posteaza inaintea mea . Mi am ridicat privirea si l am vazut pe Jacob in fata mea.
~ Salut!imi spune.
Nu i raspund si continui sa il ignor ceea ce nu i da satisfactie. Ma prinde de mana,iar eu mi o retrag fara sa i mai spun nimic. Ni se alatura si Seth care se aseaza langa mine si rupe tacerea:
~ Nessie de ce ai ras cu Kate.
~ Iubita lui(imi indrept capul spre Jacob) adica sora ta si a aratat lenjeria intima pe care numai el(imi intorc din nou capul) ar fi trebuit sa o vada oamenilor din aeroport.
Seth radea,iar Jacob era indiferent.
Stai umpic, Jacob nu era suparat din cauza lui Leah. Deci imseamna ca el a rugat o pe ea sa se dea drept iubita lui ca sa ma faca geloasa pe mine.
Ma uit la el,iar el se uita la mine. Ma intorc cand imi aud numele la intrare.
Jacob ma prinde de mana si eu ma intorc pentru doua secunde.
~ Unde mergi?
~ Rio.
I am lasat in urma si am continuat sa merg. Im fata mea erau inca cinci persoane ,iar in spatele meu inca doua plus Jacob si haita lui.
Ce? Jacob si haita lui vine in Rio?
Seth vine langa mine alaturi de Embri și Quin.
~ Ce faceți?
~ Ne asigurăm că ne ai vazut la acelasi rand cu tine. Venim cu tine in Rio. Familia ta ne asteapta pe toti la destinatie.
~ Si Will e cu ei?
Aproba. Ceva pun ei la cale. Sigur tata mi a citit gândurile.
Ies din rand si merg la doamna de la ghișeu pe care am mai vazut o cu cateva ore inainte.
~ Pot sa renunț la zbor ?
~ Sigur.
Ii dau biletul inapoi,iar ea îl anunta pe caraus sa mi aducă bagajele si motocicleta .
Mi am luat motocicleta si am iesit fara sa ma uit inapoi la ei. M am decis sa merg cu motocicleta pana la Rio fiindca nu vroiam sa stau in acelasi avion cu el.
Mergeam pe autostrada si auzeam urletele unui lup. Eram sigura ca nu e un simplu lup ci un varcolac pe care il cunosteam. Motocicleta turuia din ce in ce mai tare la fel ca bataile inimii mele. Masini dupa masini treceau in cateva secunde pe langa mine.
L am vazut .... . Lupul statea in dreapta mea. Acei ochi pe care adesea ii intalneam si simteam ca universul imi apartine.
Nu mai eram atenta la drum si asta m acoatat mult. Am intrat cu notocicleta intr un camion.

Twilight saga 6Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum