Capitolul 2 Chin total

1.1K 32 0
                                    

Jacob ma așteaptă in fata casei cu motorul motocicletei pornit.Nu vroiam sa îmi puna intrebari ciudate despre motivele pentru care nu vroiam sa merg la facultate.

M am așezat pe locul din spate al motocicletei tinandu l pe Jacob strans de abdomen in primul rand pentru siguranta si in al doilea rand fiindca ii place foarte mult.

~Nessie , de ce nu iti place sa mergi la facultate?

~ Nu vreau sa vorbim acum despre asta,bine?

Nu a mai scos niciun sunet si cred ca asta l a facut sa inteleaga ca nu eram pregatita sa ii spun motivele mele cu tot ca acestea erau obijnuite exceptand o parte din ele.

Am ajuns...Stau si astept ca Jacob sa opreasca motorul motocicletei si sa îmi scot casca de protectie ca tenul meu alb de mumie sa fie " admirat" de ceilalti.

~Arati minunat ,Renesmee...cand imi spunea Renesmee stiam ca se simte vinovat .

~Mi e cam rusine .

L am luat de mana lasandu mi instinctele de animal sa stranga din ce in ce mai tare legatura dintre mana mea si mana lui pana cand am ajuns in fata salii de clasa.Super! Suntem amnadoi in aceasi clasa si lucrul ciudat era ca prenumele meu este insotit de un alt nume de familie:Renesmee Black.Numele de familie a lui Jacob ,de aceea se simtea el vinovat nu pentru ca imi pusese intrebari care ma deranjau.

Am intrat in clasa si deja ora incepuse:

~Buna ziua,domnisoara si domnule Black!

Toate fetele se uitau la Jacob cu privirea de catelus inofensiv,iar baietii incepeau sa fluiere dupa mine.Ne am asezat in ultima banca in timp ce toate privirile se întorceau inspre banca noastra.

Prima ora a fost cea de biologie si ne aflam la ultima ora de matematica.Facultatea era un lucru bun pana cand am primit un biletel de la baiatul din ultima banca.In bilet era o invitatie la un restaurant renunit de langa orasul nostru unde am mancat cei mai buni creveri la intalnirea mea cu Jacob de azi vara.

Am intors biletul sa scriu raspunsul pe care il consideram sincer si tot o data si politicos:"Imi pare rau ,dar sunt intr o relatie si am mai mancat la acest restaurant alaturi de iubitul meu".Am dat înapoi biletul in sensul in care venise.Nu mi am sat seama de la cine venise pana cand o fata din banca din fata mi a spus ca era de la cel.mai drăguț baiat din calasa : Jackson.

S a terminat prima zi de scoala si Jacob primise 20 de biletele de la fetele din clasa.Toata lumea a crezut ca eu si Jacob suntem frati dupa numele de familie.

Seara am urmarit filmul " Sub aceasi stea " l a care am plans si Jacob a inceput sa rada de sentimentele mele. Asa ca l am chemat pe Emmet sa stea si el cu Rosalie altauribde noi.

Dormeam in bratele lui Jacob si simteam caldura pe care o emana.M am ridicat din pat pe la ora 6 si am facut un dus rapid pana cand Jacob a terminat de alergat sub forma animala de varcolac.

Orele de azi erau usoare dar cel mai nasol lucru devenise ora a patra cu Jackson.

Eram la ora a patra. Stateam linistita in banca si priveam cum domnul profesor explica sinapsa intre neuronii oamenilor.Am fost intrerupta :

~ Renesmee Cullen? Imi poti spune cata cantitate de oxigen consuma encefalul in timpul unei sinapse sau cum se numeste rodopsina?

~ Cantitatea de oxigen consumata de encefal intr o sinapsa este de 18%si rodopsina se numeste purpur rerinian,am raspuns ridicandu ma in picioare.

Cred ca domnul profesor ma observase ca visez la nemurirea sufletului.Un semivampir viseaza la nemurirea sufletului.(pleonasm)

M am intors acasa si m am aruncat in pat pentru un somn indelungat,dar se pare ca planurile mi au fost anulate deoarece Jacob a venit cu cei mai buni prieteni ai sai Quil si Embri la mine.

~ Salut, baieti!De ce nu ati adus o si pe Leah sau pe Seth.Macar nu eram înconjurată de animale... unul dintre ei a marait asa ca am urcat din nou in camera si i am dat un telefon lui Leah ,iar ea a venit imediat.

Ne am asezat intre baieti si am inceput sa vorbim despre baietii vedete pe care ii adoram nespus de mult.Ni s a alaturat si Alice,mama,Esme si Rosalie.Devenise seara fetelor si baietii s au dus la Charlaiste in laborator medical,iar bunicul meu vampir a inceput sa ii invete despre anatomia corpului uman si despre lucrurile care cuceresc o femeie.

Twilight saga 6Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum