Langa mine a parcat o masina rosie exact ca a lui Rosalie din care a iesit,nimeni alta decat Alice. Avea acelasi par brunet,micuta de statura si imbracata intr o rochie neagra de piele si cu cizme inalte atragea toate privirile masculilor din jur. Nu mi venea sa cred ca se afla intre noi,dar cel mai afectat era Jonathan care se postase in fata mea pe post de scut.
- Stai linistit nu mi va face nimic. Cred ca a venit ca sa se asigure daca sunt bine.
Alice vine cu pasi hotarati spre mine. Nu o mai recunosteam e foarte serioasa in momentul de fata si se pare ca nu eu eram motivul infurierii ei ci Jonathan. Alice scoase un marait profund si se pare ca si Quentin( baiatul care imi zisese papusa) sesizase asta si venise lanaga noi.
- Nessie, putem vorbi o secunda te rog?
Am aprobat din cap fara sa ma gandesc ce se poate intampla,iar Q si Jonathan s au retras . Alice s a postat in fata mea privindu ma cu ochii ei de casmir de parca as fi unica persoana de care i ar pasa.Nu am stat pe ganduri si am luat o in brate, mi a raspuns strangandu ma si inhalandu mi mirosul ca pentru ultima oara. S a dezlipit de mine si s a uitat in jur daca e cineva.
A bagat mana in buzunar si a scos o cutie neagra pe care o mai vazusem inainte,dar nu imi aduceam aminte de unde.
~Mama ta si Edward mi au spus sa iti dau asta. A scos din cutia neagra lănțișorul pe care mi l daruise mama inaintea luptei,cand aveam 4 ani,dar aratam de opt si o bratara cu un lup. Le am luat in mana pe amandoua,dar singurul obiect care ma ranea sufleteste era bratara. Am admirat o si i am inapoiat o lui Alice fara da mai stau pe ganduri. Eram sigura ca alcineva avea nevoie de ea in momentul de fata.
M am uitat la ea cu lacrimi in ochi. Ea este Alice matusa care ma imbraca si ma infofolea mereu in cele mai frumoase haine si cele mai scumpe pe care uneori le dadeam altor fete fiindca nu mai suportam sa le mai port.
~ Telefonul pe care l ai primit poate suna doar doua numere. Numarul nostru de acsa este tasta unu,iar al doilea este numarul lui Q ,daca ai nevoie de el.
Mi am dat ochii peste cap si m am uitat imprejur.
~ Prietenii tai sunt la noi la fel si Jacob si Seth.
Ochii mi s au reumplut de lacrimi si am luat o in brațe pe Alice soptindu i la ureche ,,Te iubesc. Si spune le ca tin mult la ei si imi cer iertare.,, si apoi am plecat de langa ea lasand o in urma. M am urcat in masina mea si sub privirile tuturor mai les ale lui Q si ale lui Jonathan am inceput sa derapez lasan fum pe pista si facandu ma nevazuta.
Strazile zburau pe langa parbrizul masinii mele . Banii care se aflau pe bancheta din spate a masinii nu mi dadeau nici satisfactie in momentul de fata. Telefonul imi tot suna in continuare, Jake era cel care ma suna. Am apasat mai tare aceleratia .
De ce a trebuit sa renunt la tot? Pentru ce? Pentru o afurisita de coroana si o masina cu bani?
Nu, Renesmee ai renunțat pentru viitor si pentru tine.imi spuneam in sine.
Am pus o frana brusca. Ajunsesem pe marginea unei prăpăstii. Am deschis portiera cu piciorul si am trantit o fara sa mi pese. M am asezat pe margine si am inceput sa arunc cu pietre in întunericul prapastie. Fiecare piatra era una dintre ideile mele si visele mele pentru viitor.
Secundele se scurgeau,minutele dispareau ,iar eu eram prinsă intre ele. Nu ,eu sunt nemuritoare,dar persoanele iubite nu vir ramane asa.
Ce puteam sa fac alceba decat sa stau si sa ma gandesc la lucrurile importante din viata mea.
Jacob,mama,tata,fanilia mea,haita lui Jaje,persoanele pe care le am distrus chiar eu si mai ales Volturi. Trebuia s afac ceva in privinta lor.
*******
Jonathan
Au trecut deja trei ore si Nessie nu se intoarse pe pista. Nu stiu ce are fata asta asa special de au ales o regina,dar ma cam calca pe nervi. Nu este decât o copila care a fost învățată cu tot de a gata,dar ceva ma atrage la ea. De parca as fi un magnet si daca se întoarce ma atrage. Varcolacul ala a fost norocos,dar se pare ca norocul nu i mai surâde.
Mașina cu care Nessie plecase s a întors. Toată lumea aștepta sa se dea jos din ea,dar se pare ca nu o conducea nimeni. Pe banchet era o geanta plina cu bani ,care stătea jumătate răsturnată in spatele mașinii. Lângă ea stătea un bilet pe care eram sigura ca Nessie il scrisese.
Da le banii celor saraci. Si daca aflu când vin ca nu ai făcut o vei avea de a face cu mine.
Da? Si asta ar trebui sa ma înspăimante? Nu prea cred drăguțo.Mica domnisorica crede ca imi da ordine mai vedem asta. Fetita asta crede ca poate sa ma inspaimante. Felul ei de a fi ma intriga din ce in ce mai mult . Corpul ei de fata poate duce doua personalitati in acelasi timp ceea ce o face si mai interesanta.
Am luat geranta cu banii din mașină , mi am băgat mâna în ea am scos câteva hârtii și i am înmânat unuia dintre concurenți pentru a duce mașina lui Nessie înapoi. M am urcat la volan straziile fugeau pe lângă mine si in tot acest timp ma gândeam la lucrurile de care nu mă pot despărții , iar unul dintre ele este Nessie.
Am ajuns în fața castelului. Am oprit și m am dat jos. Nu am mai privit înapoi și m am îndreptat spre intrare. O femeie cu rochie roșie stătea și privea la geam. Părul ii cădea ca o cascadă pe spate acoperindu i spatele . Pe mâna purta un inel cunoscut, îl mai văzusem undeva , iar apoi îmi dădusem seama ca aceea femeie era....Quentin...
CITEȘTI
Twilight saga 6
FanfictionUn corp feminin detine o putere injumatatita între puterea vampirilor si una umana.Ea trebuie sa isi calce pe orgoliu ca sa faca ca totul sa fie bine pentru binele familiei si prietenului ei varcolac.