Ma strangea atat de tare incat suflul meu era din ce in ce mai tare taiat. Nu se deslipise nicio secunda de mine ceea ce ma eneva din ce in ce mai tare. O sa mor foarte repede...spernsa nu ma uite familia mea... Am tras adanc aer in piept fara sa ma gandesc la ce ar putea insemna asta si mi am ridicat din instinct piciorul. L am lovit pe Jackson in zona numit punctul culminant si l am lasat sa stea jos. Am alergat pe scri pana cand am dat de Jake, s a uitat la linia rosie care imi traversa gatulnsi ma privii mirat. Imi venea sa lesin,dar spuneam Renesmee,revinoti! Mi se taiau picioarele, ochii mi se inchideau si asteptam momentul in care o sa cad. Trupul imi era pe parchet,dar capul imi era tinut de bratul puternic al unui barbat. Ma simteam foarte rau. Capul imi bubuia si simteam lipsa de oxigen din el. Sangeram in unele parti din cauza loviturilor pe care mi le a dat Jackson,dar eram momentan bine. Imi batea inima din nou foarte tare. Ritmul era neobijnuit si ceva ma facea sa simt adrenalina prin vene. Era un lucru neobijnuit, eu fata blanda sa ma fac mai rea. Ce ar fi sa ma duc in familia Volturilor? Sa ii spionez de fiecare data? Mi am ridicat corpul dintr o data fiind foarte flexibila. Hainele mele erau aranjate pe culori. Albastru in partea de jos si negru in partea de sus,verde , galben , roz la dreapta si asa mai departe. Mi am luat on pereche de colanti negrii stralucitori ca pielea si un maieu negru care imi contura vine formele. Mintea imi era la lucrurile care ma definesc cu adevarat. Mi am luat bocancii negrii din dulap si am coborat jos. Morocicleta mea neagra tunata era in garaj. M am urcat pe ea, am accelerat si am pornit pe strada bunicului meu care ducea spre granite. Ma indreptam spre Londra ,trebuia sa imi fac pregatirile la NCIS de care numai Jasper stia pentru ca el m a inscris.
Eram in fata cladirii sediului care urma sa imi schimbe viata. Mi am urmat vocea din cap. Lasandu mi motocicleta am intrat in sediu si profesorul m a condus la camera mea. Era o camera de marime mijlocie cu patru paturi etajate. Era o fata micuta in patul de jos .
~ Salut! Ma numesc Renesmee. Am dat mana cu toti. Fata bruneta din patul de jos mi a raspuns.
~ Salut,ma numesc Cristina, mi ar face placere daca ai sta in patul de sus.
~ In celelalte paturi cine sta?
Cristina se uita la băieții din fata usii pe care am intrat. Waw cum puteam sa împărțim camerele cu baietii? Imi placea de Criss,dar nu puteam sa ii aud pe baieti sforaind.
S a auzit un sunet ciudat care anunta ora mesei. Baietii s au napustit pe usa, iar eu si Criss i am urmat. Cristina s a facut repede cu ruj rosu si nu m a lasat si pe mine nefacuta. Am dat o ultima raita in fata oglinzii ca sa ma vad, dar imi statea bine.
Ne am asezat in masa din spatele incaperii si am inceput sa vorbim. Baietii din camera noastra ni s au alturat si am inceput sa vorbim despre familile noastre si locul de unde am venit. I am cunoscut me Michael,Will si Peter. Michael statea foarte aproape de orasul Forcks. Ne au dat pistoale si cutite pentru antrenament. Erau mai multe manechine pe care puteam sa ne exersam țintă. Mi am luat pistolul in toiul nopții si am inceput sa trag cu pistolul in magazin pe acoperis. Trăgeam in acelasi timp plangeam,trageam plangeam, lacrimile se scurgeau pe obrazul meu. Ma gandeam la Jacob in timp ce pe umar mi se aseza o mana. Era mana lui Will.
~Ce faci aici singura? Iti plangi de mila?
~Ma gandeam la o multime de lucruri...
Se uita la gloantele infipte in manechinul lovit de mai multe gloante trase consecutiv
CITEȘTI
Twilight saga 6
Fiksi PenggemarUn corp feminin detine o putere injumatatita între puterea vampirilor si una umana.Ea trebuie sa isi calce pe orgoliu ca sa faca ca totul sa fie bine pentru binele familiei si prietenului ei varcolac.