Captitolul 11 Schimbare

419 9 0
                                    

Mirosul de sânge îmi înfunda narile, tot ce îmi doream era o picătură,nimic mai mult.

Will intra in aria mea vizuală,ochii lui erau de un verde total ca iarba pe care o cutreieram când eram mica. Ma strânge de încheietura brațelor ca doua cătușe pe care adese ori îmi plăcea sa le leg de bara patului de campanie de la sediu.

~ Renesmee,esti bine?

Aprob aveam nevoie sa ma descarc,sa lovesc fara sa ezit macar o secunda. Jacob sta lângă Leah ingrijind o, era prima data când nu ma baga in seama.

~ Ar fi bine sa te dai din calea mea...

Will făcuse un pas in dreapta lasandu mi cale libera spre Jacob. Alerg si sar aterizand pe el,lovindu l.cu piciorul in burta. Ma privea suspicios ca de obicei fara sa ma insulte. In privirea lui se citea iubirea pe care inca mi o poartă.

~ Ai doua minute sa pleci altfel va di mult mai rău.

O iau pe Christina de jos si ma îndrept spre ușă când cineva ma striga insultandu ma. Îmi întorc privirea, Leah plina de sânge striga după mine fara a se opri. Nu o bag in seama si ma uit spre membrii familiei mele.

~ Nu credeam ca o sa spun asta vreodată. Nu pot sa cred ca v am considerat vreodată familia mea!

Mi am privit mama care era distrusa,iar Jasper a venit sa ma ia de lângă Christina,dar am luat o la fuga.

Am intrat in camera mi am luat pistolul din ghiozdanul de pregătire si l am băgat in bocanci. In timp ce coboram scările l am văzut pe Will care le urca.

~ Renesmee,stai! Nu face ce nu trebuie...

S a aplecat si mi a scos pistolul din bocanci si si l a așezat la betelia jensilor. M a luat in brațe, apoi si a băgat nasul in parul meu mirosindu l.

~ Unde i Christina?

~ La infirmerie. Poti sa mergi sa o vezi dacă vrei.

Am pornit pe coridor pe lângă sala de antrenamente si am ajuns in fata salii de infirmerie. Prin sticla am văzut o pe Christina întinsă in pat plina de bandaje. Pășesc înăuntrul camerei si l vad pe Jasper stand pe patul alăturat .

Nu ma văzut.... Mai bine ma întorc pana nu ma observa. Chiar nu am nevoie de o discuție cu el pentru ca ar putea sa se joace cu sentimentele mele ca sa ma întorc.

Ma întorc, iar când sa fac primul pas nu apuc pentru ca Jasper e in fata mea blocandu mi trecerea.

~ Plecai undeva?

Dau dezaprobator din cap iar el se apropie de Christina lasandu mi cale libera sa plec.

~ Am o idee,ma anunta. Stiu cum sa ti fac prietena sa și revina. O putem transforma in vampir. Dar asta e alegerea ta.

~ Cine te a pus sa faci asta? Mama? Tata? Jacob sau Charliste?

~ Nimeni,dar am acordul catorva pe care i ai anuntat? In plus am si cateva conditii de pus ca sa fac ceea ce am zis.

~ Trebuie sa ma intorc, asa-i? Asta-i conditia?

~ Da.

~ N am sa o fac. O pot transforma si singura sau sa merg la Aro sa i cer ajutorul. Am mai multe variante,dar imi este greu sa am incredere in voi. Chiar nu va cunosc,credeam ca sunteti familia mea,dar m am intelat.

~ Esti asa din cauza lui Jacob si a lui Leah.

Nu ii raspun, ma asez pe pat langa Christina si o privesc. Umbrele incep sa se miste pe langa mine,iar cand imi intorc privirea toata'' familia'' mea era langa mine. Se uitau toti la mine si am observat ca Emmet a inceput sa planga, iar atunci m am ridicat de pe pat si am luat o spre usa. Am impins o si in fata mea a aprut Will, Jacob si Leah care se tineau de mana. L am luat si eu de mana pe Will,iar el nu mi a respins o. Nu i am privit nici pe Jacob nuci pe iubita lui atunci cand am trecut pe langa ei. Will m a luat in brate si am continuat sa mergem pana cand mi am auzit numele strigat de Jacob.

Twilight saga 6Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum