GRUPUL FETELOR a inceput fiecare sa isi carcterizeze "sufletul pereche" prin trei cuvinte.
~Alice:frumos,atent si special.
~Bella(mama):melancolic,romantic,ii place stilul vechi de viata.
~Rosalie:puternic,optimist,ursuz in unele cazuri.
~Eu:dezordonat,animal si fierbinte.
Spuneam toate.licrurile astea pentru ca știam ca baietii ne asculta din celelalte camere.Ne am schimbat in pijamalele de la Paris pe care le a adus Alice acum doua ore si am inceput sa cizionam filmul "Fly boys".Speram sa adoarma unii sintre băieții din camerele de dincolo ca aa facem surpriza cea mare ,dar nu aveam nicio speranta pantru ca rasul membrilor din haita alfaului (Jacob) rasuna pana in camera mea.Nu mai conta tot vroiam sa fac acea surpriza.
~Fetelor am o ideea.Sa le facem o surpriză baietilor:sa ne imbracam in haine de diferite culori fiecare fata culoarea ei ,sa purtam masti si sa dansam pentru ei.Ca sa vedem cat se bine ne cunosc.Pe ce melodie dansam si ce culoare poarta fiecare? Leah te rog sa pornesti tu muzica atunci cand iti coi face semn bine?
Leah a dat aprobator din vap si fetele au susotit fiecare cate ceva pana cand s a auzit un "gata" cu ecou.
~Spun eu toate culorile a inceput Alice...Eu voi purta culoarea mov,Rose roz,Esme albastru,Bella negru ,iar tu ... rosu.Leah daca vrei poti purta tu culoarea galbena sau alba.
~Piesa pe care vom dansa?
Toata lumea se uita ciudat la mine...Credeam ca am spus o prostie cat casa de mare.
~Ok ma gandesc eu.. .Ce ati zice de ,, My heart is gone,, ?
Nimeni nu s a impotrivit deciziei mele. Am ales aceata melodie deoarece era preferata lui Jacob .
Ne am îmbrăcat toate ,dar sriam ca tata aflase de planul nostru surpriza si speram sa nu le fo spus nimic baietilor. Ma simteam foarte bine im acele haine super stramte la fel ca familia mea. Eram pregatite pentru acest moment panda pe care vroiam sa il fac lui Jacob de ziua lui.
Am coborat scarile pana aproape de cotul care ducea spre livin unde baietii vizionau meciul din fiecare sambata.I am facut semn lui Leah sa porneasca muzica si balansandu ne toate pe ritmul muziciiam coborat foarte gingase pe scari.
~ Oau... au spus baietii si au inceput sa fluiere din ce in ce mai tare. Imi parea rau de Seth pentru ca fata lui favorita din familia noastra mare nu era aici.
I am facut semn lui Leah din nou sa inchida muzica si am învățat o sa le spuna baietilor ce au de făcut:
~ Baieti, trebuie sa va gasiti partenera sau sufletul pereche. Este un test pe care Eduward nu il va face pentru ca Bella va veni direct in bratele lui.
Fețele lor erau pline de uimire ,dar a lui Jacob imi spunea ca stie care este sufletul lui pereche:
~ Eu sunt sigur cine e Renesmee si eu voi incepe...o voi saruta .
Jacob a inceput sanse uite la detaliile corpului incepand cu Esme eu eram a treia numarand din partea stanga. S a oprit in fata mea a tras aer in piept, a închis ochii mi a luat masca si m a sarutat pasional.
~Te rog nu mai pot sufla,Jacob...
Nu se mai dezlipea de mine si devenisem deja roșie la fata. Eram pregatita sa ii dau una in fata,dar a inteevenit Emmet si m a luat strans in brate alaturi de Rose care se zbatea sa scape.
Mi au trecut pein minte multe lucruri ciudate in legatura cu surpriza facuta de mine . Emmet msi a lsat intre timp jos, mi am dat jos tocurile din picioare si am alergat in camera mea fara sa ating cu varful degetului mare podeaua...Auzeam tot ce se vorbeste in living cu tot ca nu vroiam asta. M am schimbat in pijama si mi am scos biletelul din buzunarul jinsilor .Era cel mai groaznic biletel dar cred ca insemna ceva pentru mine fiindca Jackson nu facuse o legatura a lupilor ca sa ma scape de moarte. Mai bine muream decat sa fiu iubita din cauza unui legamant.
Mi am asezat scaunul in fata balconului si am inceput sa privesc in gol.Lupii se tot plimbau prin fata ferestrei mele. Ochii care ma priveau foarte atent sub forma de lup din fata pinului casei ,erau ochii lui Jacob.
CITEȘTI
Twilight saga 6
Fiksi PenggemarUn corp feminin detine o putere injumatatita între puterea vampirilor si una umana.Ea trebuie sa isi calce pe orgoliu ca sa faca ca totul sa fie bine pentru binele familiei si prietenului ei varcolac.