1.

5 1 0
                                    

,,Tak co?" Ptá se Lucas svého kamaráda, který se zrovna vonil.
,,Jak se těšíš?"
,,Hrozně moc. Na jaké tance se těšíte? Já se hrozně těším na všelicos."
,,Já se těším na orient." Řekne Marco.
,,To víme," zasměje se Fernando.
Jediný Brit v partě Španělů, Oscar, právě vyšel z koupelny. ,,Kluci, nevíte, kde najdu svou košili?"

V kulturním domě se už všechno chystalo.
Všichni si navzájem pomáhají do kostýmu.
,,Jsi nervózní?" Přijde Eva v oblečení na pole dance za svou sestrou Zarou, která se oblékala do orientálního kostýmů.
,,Hm. Nevnímám to."
,,Respekt. Já jsem strašně nervózní."
,,Odtancujeme si a vypadneme." Přepudruje si dvojče svůj nos.
,,Zaro, tebe to nebaví?" 
,,Baví, Evo. Jen se cítím kapánek nervózně."

Skupina kluku se ještě před taneční show dopřáli limonádu v nedalekém podniku. 
Marco se podíval v telefonu na program:
,,Jako první budeme mít pole dance, poté street dance, následně nás čeká ukázka tradičních tanců různých afrických kmenů. Vystoupí i slovanský folklor a i orient nás čeká."
,,To se máme na co těšit!" Povídá Oscar.  

Po napití společně si jdou sednout. Na pódiu jsou už spuštěné tyče.
Show započne. Předstoupí pět tanečnic v hezkých úplných dresech, některé jsou kompletní, jiné vypadají jak jednodílné plavky. Hraje zde smyslná muzika.
Samozřejmě pánové si špitli, že je to nejen pěkné taneční show, ale i prima podívaná.
Po tanečnících u tyče, pomocníci odstranili tyče, aby tam přiskákali tanečníci v teplákách na hip hop.
Při končení písničky, tanečníci mizí.
Následuje ukázka afrických rituálních tanců.
Toto delší vystoupení obsahuje vstupy moderátora, který komentuje při jakých konkrétních rituálech se tancovalo.
Moderátor mluvil i o těch slovanských tancích. Jaký byl rozdíl v určitých krojích, různé zajímavosti.
Po folkloru přišel konečně orient.
,,Pst, sleduj našeho anglána." Zašeptal Fernando, sedící vedle Oscara. Marco štípne do ramene kamaráda, kterého zaujala hlavní tanečnice ve zlatém.
,,Bacha na ní. Je to potvora." Povídá kamarád.
,,Proč?"
,,Před rokem jí zlomil jeden klučina a velmi jí to šokovalo. Už ani nevíme, jaké má vlasy. Maluje se velmi silně a nosí paruky."
,,Hm. Tak je z toho smutná."
,,Nebal Zaru, odsekne ti. Hraje si na drsňačku. Pokud chceš se bavit s holkama, tak se bav s Evou. Je hodná, ale je zadaná. Nicméně je přátelská."
,,Dobře." 
Orient byl závěr. Plný sál tleskal. 

Přesuňme se ale teďka do Francie.
Alfons, mladý student ze Španělska sepisoval žádost o ukončení studia.
,,Jsi si jistý?" Ptá se ho spolužák. 
,,Jsem, Jacobo."
,,Opravdu se chceš vrátit k holce, kterou jsi dlouho neviděl?"
,,Jojo. Miluji Zaru, ona byla ta pravá, ale já byl imbecil."
,,Alfonsi, co když tě už nebude chtít?"
,,Vyměnil jsme jí kvůli vysoké a teď jí kvůli vysoké opouštím."

Tanečníci dostali za odměnu volné místo v pizzerii. Všichni se navzájem chválí.
,,Ovšem, Zaro, tys to měla perfektní." Řekne jí v koutku trenérka.
,,Hm, to mě těší." Poděkuje tanečnice a schová se do koutu.
Z chvíle smutku jí vyruší Eva. ,,Zari, objevil se tady jeden fanoušek."
Zara neochotně vyjde z restaurace.
,,Vy jste ta tanečnice ve zlatém?"
Mírně se pokloní mladík s anglickým přízvukem držící květinu.
,,No, jo."
Přijme květinu a chce se rozloučit. 
,,Zaro, vy nechcete slyšet chválu? Tančila jste božsky."
,,Hm, díky."

Podmínky pro lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat