,,Zaro, proč jste si vybrala zrovna ty orientální tance?"
,,Líbilo se mi to celý život."
,,Moc vám ty kudrnaté vlasy sluší." Věnuje Oscar Zaře krásný pohled.
,,Děkuji." Nakonec si sundá paruku a rozpustí copy. ,,Omlouvám se, není to pohodlné."
,,V pořádku, originál bývá stejně nejnádhernější."
Zara si odešla položit paruku na stojan.
,,Co se vlastně vaši sestře stalo?"
Zašeptal Oscar Evě. ,,Zlomené srdce. Ale byla čerstvě v pořádku, když se najednou vrátil ten, kdo jí ublížil."
,,Co by jí tak pomohlo? Nebo stále miluje toho, kdo jí ublížil?"
,,Miluje ty vzpomínky, ale potřebuje někoho, kdo by jí pomohl zapomenout. Vytvořit nové vzpomínky."
,,Jenže potlačováním si nepomůže."
,,Opravdu už měla větší pokroky. Zrovna se smířila, bum, je zpět. No a co, že si uvědomil své chyby? Zara potřebuje jistotu."Alfons chodí po květinářství a nechává sestavit puget.
,,Ahoj, Nino." Pozdraví holčinu, o které ví, že Zaru zná.
Holčina se diví, že jí po dlouhé době pozdravil.
,,Ty jsi Zařina kamarádka. Myslíš si, že se jí to bude líbit?"
,,Hm, že tak najednou?"
,,Nejsi první, kdo to říká. Ocení to?"
,,Ano. Ty jí chceš zpátky? Po tom všem? Ty ani nevíš, co o tobě vyprávěla, když si na tebe jenom vzpomněla."
,,Co o mně vypráví?" Zpozorní Alfons.
,,Že tě po nocích proklíná, že si bude mít klid, až tě propleskne."
,,Já se jí nedivím. I tak se ke mně chová laskavě. Díky." Následně se otočí na květinářku. ,,Beru a zaplatím."Zara se rozkoukala a povídala si s návštěvou.
,,Odpusť mi, Oscare, mojí aroganci." Omylem mu tykla.
,,V pořádku, Zaro." Nadchl se z jejího tykání..
,,Bylas nervózní, uvolnila ses a jsi fajn. Všímám si mnohého, co je nádherou. Ať už je to mimika, nebo mluva. Mrzí mě to, čím si pocházíš."
,,Jsem relativně ok." Mávne rukou.
,,Sešla by ses někdy příště?"
,,Ano. Já a moje myšlenky je šílené kombo."
,,Tomu věřím."
Eva mezitím donesla čaj. ,,Výtečné, že se chcete sejít znova."
,,Z jednoho sympozia se prd dozvíš." Povídá Zara, čímž Oscara mile rozesměje.
,,Ty jsi přesně taková ta princezna s mečem." Dodá.
,,Zaro!" Opraví své dvojče Eva.
,,Ať si mluví jak chce.",,Lyons, to jméno je mi nějaké povědomé. I ta tvář." Prohlíží si Alfons angličana na sociálních sítí.
Okamžitě to jméno vyhledává a najde mu to fotografie, na kterých je jen vidět jeho atraktivita, ať už fotí značku košilí, nebo byl vyfocen na politickém meetingu.
,,Takže bývalý politik a příležitostný model?" Řekne si pro sebe. ,,Dříve bych to vzdal, teď to hodnotím tak, že to bude hodně náročný boj. Krásný, pravděpodobně chytrý. Opravdu velká konkurence."
ČTEŠ
Podmínky pro lásku
General FictionAngličan Oscar žije už nějaký ten pátek ve Španělsku a cítí se jako doma. Ovšem zná jenom svou komunitu z vysoké školy, která se rozhodne ho víc začlenit. Kamarádi ho vytáhnou do kulturního domu, kde se koná taneční show s nádechem historie. Mezi...