,,Ne, tak si nás nepřeje vidět. No a co?" Chce to vzdát Alfons. Naznačuje Oscarovi, aby jeho auto opustil.
,,Srabe! Tak mi půjčte auto, já si pro ní dojedu sám. " Vysměje se mu Oscar.
,,Dobrá. Tak tedy pojedeme oba." Naštve se Alfons, který položí květinu na zadní sedadlo.
,,To jsem zvědavý, koho z nás si vybere." Věří si Oscar.
,,Zara bude vyděšená koktat. Já jí znám. Nebo propleskne nás oba.",,Zaro, nemáš ten mobil vypnutý nějak dlouho?"
Ptala se jí maminka, když jí pomáhala v kuchyni.
,,Mám, ale je to neskutečně osvobozující." Zpracovávala těsto.
,,Celé odpoledne budu trénovat. A přemýšlím o koupi nové paruky."
,,Nemáš jich dost?"
,,Na každou chvíli něco jiného. Paruk není nikdy dost. Ale je to příjemný odpočinek od make-upu." Dala ony koláčky do trouby.,,Zaro, zvedni to, prosím. " Modlí se Eva, při vytáčení telefonu.
,,Zaro. To nedopadne dobře, jestli za tebou jedou." Zoufá si Eva, jelikož chtěla dvou sestru varovat.Pánové zaparkovali u vilky a začali zvonit.
Otevřel pán Marcelo. ,,Alfonsi, co tu chceš?" Pozná otec v jednom mladém muži.
,,Dobrý den, jmenuju se Oscar Lyons." Představí se angličan otci a začal vysvětlovat: ,,Mám zájem o vaší dceru. Měli jsme mít dneska rande."
,,A co chceš ty, Alfonsi?"
,,Prožil jsem se Zarou jistou romanci a dala mi najevo, že by mě chtěla."
,,Proč jste tady?"
,,Aby Zara určila své."
,,Taky, že určím!" Vyběhla Zara z vilky a oba dva propleskla.
,,Zaro? Co blbneš?" I Oscara zarazí ona reakce.
,,Co tu chcete, oba?"
,,Chceme vysvětlení. Proč jsi zmizela?" Zeptá se Oscar.
,,Protože." Odsekne Zara.
,,Zaro, prosím, vyber si jednoho z nás." Povídá Alfons.
,,Měli jsme mít rande." Řekne Oscar. ,,Zmizela jsi."
,,No a co?" Měla, co dělat, aby nevybouchla.
,,Potřebuji klid. Blíží se vystoupení."
,,Utekla jsi od nás obou."
,,Pojďme si to vyřídit individuálně. Odvedla oba kluky do vily, ovšem s Alfonsem odešla do spodního patra vily.
,,Počkej!" Rozkáže Oscarovi, zatímco odvádí Alfonse. ,,Co chceš dělat?" Zašeptá poté první, co ho napadne. ,,Ty se teď pomiluješ s námi a rozhodneš se, kdo je lepší?"
Zara se začne smát, když se s Alfonsem zamkne ve stísněném v pokoji.
Padne další facka.
,,Lásko?"
,,Strč si tu lásku někam. Ignoroval jsi mě, poté jsi mě objevil. Užili jsme si, nostalgie byla. Ale dopadlo by to stejně. Po všem krásném bys zmizel. Zase se mnou vyjebeš."
,,To ty teď se mnou vyjebaváš."
,,Aspoň víš, jak se cítím." Kopla ho do rozkroku. Alfons klečel.
,,Nemůžu tě mít ráda. Co vidíš?"
,,Krásnou ženu."
,,Chyba!" Zaryje se svými nehty za jeho krk.
,,Tak smutnou ženu, která už dávno na mě měla zapomenout!"
,,Tys mi měl dát pocit, že nejsem odporná. Ale vzhledem k tvé dlouhé ignoraci jsi ve mě probudil tohle." Trhne s jeho hlavou.
Začne s ním třást, dokud leknutím nespadl na zem.
,,Zari."
,,Drž hubu!" Škrtí ho.
,,Život jde dál!"
,, Podívej se na mě, tohle bylo to šťastné děvče! A teď jsem mrdka, která bude klid, až dokoná svou pomstu!"
,,Dokdy mě budeš škrtit?" Už se zalykavá Alfons.
Zara popírá slzy. Přitlačí. ,,To je slabý." Nechá toho.
,,Co mi chceš dělat? Proč tak vyvádíš?" Přitáhne si jí k sobě, objímal jí v naději, že se uklidní.
,,Pusť mě!" Cukala se v jeho náručí. Jenže Alfons nepouští.
,,To nejsi ty, Zaro. Chápu, bolí tě stále má ztráta, ignoroval jsem tě, protože jsem to posral."
,,Jsem to já!" Začne křičet, aby to šlo slyšet nahoru. ,,Pusť mě!"
,,Ne, musím to napravit." Dá jí pusu do vlasů.
,,Uklidni se, Zaro." Šeptá.
,,Nech mě!"
Oscara Zařin křik donutí přiběhnout stísněné místnosti.
Nevěří, že vidí Zaru, v těsném objetí Alfonse. Ovšem všímá si jejího cukání.
,,Pusťte jí! Cuká se." Žádá se strachem o ní.
,,Já jí chci uklidnit."
Zara využije Oscarova strachu, tak začne simulovat cukání v mluvě. ,,Po-moz mi."
,,Zaro," zesmutní Alfons a začne jí pomaličku, ale jistě pouštět.
Ta se zvedne a padne do Oscarové náruče.
,,Odpusť mi, že jsem to rande zrušila." Špitá v klidu.
,,Najednou cukání je pryč! To se na mě až tak zlobíš?"
,,Ne, Alfonsi, jsem ti vděčná." Odsekla ironicky.
ČTEŠ
Podmínky pro lásku
Ficción GeneralAngličan Oscar žije už nějaký ten pátek ve Španělsku a cítí se jako doma. Ovšem zná jenom svou komunitu z vysoké školy, která se rozhodne ho víc začlenit. Kamarádi ho vytáhnou do kulturního domu, kde se koná taneční show s nádechem historie. Mezi...