Bölüm 4

204 17 47
                                    


Okurken duygularınızı anlamam için yorum bırakırsanız çok mutlu olurum hani 👉🏻👈🏻


Elinde tutmuş olduğu telefondan gördüklerini tekrar tekrar okuyordu Fenerbahçenin kaptanı, Edin Dzeko

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elinde tutmuş olduğu telefondan gördüklerini tekrar tekrar okuyordu Fenerbahçenin kaptanı, Edin Dzeko.
Saat geç olmuştu ve uyumaya hazırlanıyordu, kalkmadan önce son bir kez sosyal medyaya girmişti gündemi ve taraftarın nabzını kontrol etmek istercesine. Ve önüne düşen ilk tweet'te onu görmeyi beklemiyordu. Dusan Tadic'i.

Şaşkındı çünkü bu transferle ilgili en ufak bir şeyden haberi yoktu. Genelde kulübün ilgilendiği futbolcular ara ara gündeme düşerdi ve pek tabii kendisinin önce kulüp tarafından bilgisi olurdu bu transferlerden. Buraya geldiğinden beri çokta bir zaman geçmemişti ve kendisinden sonra transferlerde devam ediyordu. Gelenler ve gelecek olanların birçoğu hakkında bilgi sahibiydi Edin, kulübe transferler konusunda gönüllü olarak yardımcı olmayı kendisi istemişti ve kulüp bu konuda da kendisine alan tanımıştı. Gittikçe çok daha güçlenerek kusursuz bir takım olacaklarının farkındaydı, buna inanıyordu.

Ama yinede bu sürpriz transfer haberiyle karşılaşmayı beklemiyordu. Görünen o ki gündeme de düşmemişti, taraftarlar bile oldukça şaşkındı.

"Ne oldu öyle daldın telefona?"

Yanındakinin sesiyle gerçeğe dönmüştü kumral adam, eşinin sesiyle.

"Sürpriz bir transfer varda ona bakıyordum."

"Sizin takıma mı?"

Elindeki kumandayla telefondaki filmi durdurup eşine dikkatini vermişti kadın.

"Evet."

Başını sallayarak gözlerini mentlerle gezdiriyordu. Taraftarın söyledikleri ve düşünceleri önemliydi Edin Dzeko için.

"Bu saatte?" Gülmüştü eşi Edin'de ona katılmıştı ve gülerek cevap vermişti.

"Zaten bu yüzden sürpriz olmuş oldu."

"Ee kimmiş peki yıldız bir isim mi?"

Eşinden duyduklarıyla mentleri okumayı bırakıp yukarıya çıkmıştı. Özel bir uçakta takım elbise içerisinde oturan esmer adamın resmine odaklanmıştı, yeniden.
Parlıyordu, sahada da hep parlardı zaten Dusan Tadic. Parlamadığı, ışıldamadığı bir anı yoktu ve Edin tüm bunlar için ateş terimini tercih etsede dünya ona yıldız diyordu.

"Evet," Demişti bu yüzden eşini cevaplarken. "Evet yıldız. Dusan Tadic."

Eşinin bir süre sessiz kaldığını farkettiğinde yüzüne bakmıştı elindeki telefonu kapatarak.

"Niye sessizleştin?"

Sebebini açıkça anlamış olsada eşinden duymak istiyordu.

"Aynı Dusan Tadic'ten bahsediyoruz değil mi olduğun kulübe geliyor niye normal karşılıyorsun?"

Fire on fire | Edin Džeko • Dusan TadićHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin