Bölüm 7

87 16 4
                                    



"Hoş geldin."

Henüz kapatmadığı kapıya hafif yaslanmış bir şekilde ayakkabılarını çıkarırken eşinin sesini duymuştu Edin.
Saat çok geçti ve uyuduğunu düşünmüştü.

"Hoş buldum sevgilim."

Kapıyı kapattıktan sonra anahtarlarını dolabın üzerine bırakarak eşinin yanına adımlamıştı.

"Saat çok geç olmuş beni bekleme demiştim."

Salonun girişinde hafif uykulu bir halde duruyordu eşi, Amra. Fakat daha çok düşünür gibi bir halı vardı.
Edin yaklaştığı eşini dudaklarından yavaşça öptükten sonra saçlarını okşamıştı yüzünün iki tarafına bıraktığı elleriyle.

"Beni de uyku tutmadı bir şeyler izliyordum, gelsene."

"Dehşet yorgunum güzelim duş alıp uyuyacağım."

Hafif çakırkeyifti ve uykusu gelmeye başlamıştı.

"Tamam hayatım sen çık bende geliyorum."

Eşinin yanından ayrılıp odalarına geçmişti kumral adam. Sıcak suyun altında rahatlatıcı bir duşun ardından üstünü giyiniyordu ve uyku için saniyeleri sayıyordu. Duşun etkisiyle tamamen mayışmıştı.

"Dusan Tadic çok mu güzel dans ediyordu?"

Pencerenin önünde elindeki havluyla alelacele saçlarının ıslaklığını alırken arkadan duyduğu sesle elleri havada kalmıştı.
Arkasını döndüğünde eşini odalarının açık kapısına yaslanmış halde görmüştü. Ve yüzündeki o ifade, ciddi olamayacağını düşünüyordu Edin.

"Ne?"

Şaşkındı ve ağzından dökülebilecek tek kelime buydu, şimdilik.

"Takım arkadaşlarından birinin instagram hikayesinde gördüm."

Kapıyı kapatıp odaya adımını atmıştı ve Edin'in yüzüne bakmadan dolaba ilerlemiş uyumak için rahat bir şeyler çıkarmıştı.

"Dans ediyordu,"

Üstünü soyarken sırtı kumrala adama dönüktü. İkisi de birbirlerinin yüz ifadelerini görmüyorlardı. Hoş, Amra kendi yüz ifadesinin görünmesini istemezdi. Basit bir erkeği kıskanmasını kendisine bile yediremiyordu henüz, bu yüzünü eşine gösterme taraftarı değildi. Ama dayanamamıştı, içindekini her ne kadar dillendirmeyen bundan hoşlanmayan bir kadın olsa da Dusan buraya geldiğinden beri korkuları vardı ve bugün o videoyu izledikten sonra korktuğu şeyin başına gelmesini istemiyordu.

"Kıvrak bir bedeni var ve sahada da dansta da nasıl kullanması gerektiğini iyi biliyor."

Saten geceliğini giydiğinde dönmüştü yüzünü eşine. Edin'in hala donmuş ve soru işaretleriyle dolu yüzüne bakmıştı.

"Hala neyden bahsettiğini anlamıyorum Amra eğlendiğimiz videoları görmüşsün hepimiz takım olarak eğleniyorduk evet tamam ama Dusan'ı konuşma nedenin ne onu neden konuşuyoruz şu an?"

"Onu izliyordun Edin."

Gözlerinin içine bakılarak söylenen şeyler sarhoşluğunu unutturmaya yetmişti Edin için. O uykulu ve sarhoş halinden eser yoktu şimdi. Ve evet Amra'nın bahsettiği o dansı hatırlıyordu. Sarhoşken de hatırlıyordu, eve gelirken de, duşa girerken de.

"O adam kendisine ait olan şarkısında deyim yerindeyse ateşli bir şekilde dans ediyordu ve sende onu izliyordun."

Sesinin sakinliği henüz fırtınanın kopmadığını gösteriyordu ama gözleri çoktan alevlerini harlamıştı kadının.

Fire on fire | Edin Džeko • Dusan TadićHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin