Ei ollut kohtaa mihin ei olisi sattunut, mutta oli pakko jatkaa matkaa. Löytää uusia asiakkaita ja rahaa.
Pakko saada rahat kasaan, pakko saada rahaa. Se oli ainut asia mitä nuori poika mietti kävellessään öisiä katuja pitkin.
Hän oli jo saanut sievoisen summan tarjotessaan seksipalveluita ulkomaalaisille miehille. Ikävä kyllä alkuillan asiakas oli vienyt hänen rahansa. Zero käveli määrätietoisesti kohti baaria, jonka lähistöltä hän oli löytänyt asiakkaita aikaisemmin.Hänen tilanteensa oli ollut toivoton jo aikaisemmin, mutta asiat olivat menneet pahempaan suuntaan 2 viikkoa sitten kun hän oli kadottanut huume erän jota oli myymässä. Zero ei ollut enää varma oliko hän kadottanut ne itse, vai oliko ne varastettu, tai oliko hän koskaan edes saanut kyseistä erää. Ainut asia mistä hän oli varma, oli ettei hän itse niitä käyttänyt.
Mies jolle hän työskenteli oli nimeltään Chet. Mies oli häikäilemätön sadisti, jonka vallan himolla ei ollut rajoja.
Chet ei ollut alunperinkään pitänyt Zerosta, vaan tämä oli ollut pakollinen paha Chetin veljen Chakan vielä ollessa elossa.Chakan oli ottanut Zeron siipiensä suojaan, kun hänen vanhempansa olivat myyneet pojan päästäkseen veloista eroon. Chakan joka oli aina tahtonut perillisen, oli kasvattanut hylätyn lapsen omanansa.
Chakan ei tosin ollut paras mahdollinen roolimalli, sillä hän johti Bangkokissa vallitsevaa huumekauppaa. Chakan kuoltua kyseenalaisessa välienselvittelyssä, otti Chet veljensä paikan järjestön johdossa. Zerosta joka aikaisemmin tunnettiin nimellä Alex, oli tullut Chetin silmätikku.
Chakan kuoleman aikaan Zero oli 15-vuotias, joten hänellä ei sen koommin ollut paikkaa mihin mennä. Kerran hän jopa yritti kadota, mutta kiinni jäämisellä oli ollut tuskallisen seuraukset. Chet oli polttanut hänen jalkapohjia kuumennetulla raudalla, näyttääkseen miten karkureille käy.
Zero oli yrittänyt olla huomaamaton, ja hoitaa työnsä huumekuriirina moitteettomasti. Chetin mielipuolinen ja väkivaltaisuus kuitenkin vain kasvoi kasvamistaan. Hän sai sadistista tyydytystä mitä ahtaammalle hän pojan ajoi.
Velka jonka Chet oli päättänyt Zeron hinnaksi oli 200000 bath:ia eli noin 5000 euroa. Jos hän ei pian ilmaantuisi velka rahojen kanssa, tulisi hänestä varoittava esimerkki muille kuinka varkaille käy. Oikeastaan hän oli jo kaksi päivää myöhässä, mutta onnekseen oli vielä välttänyt kiinni jäämisen.
Ainut mitä Zero oli keksinyt oli alkaa omatoimisesti tarjoamaan seksipalveluita. Sekään ei ollut tosiaan osoittanut tuottavaksi, sillä hänellä oli ollu epäonnea asiakkaiden kanssa.
_______
Viimeinkin Zero pääsi paikalle, josta hän oli löytänyt pari aikaisempaa asiakasta, niitä vähemmän kieroja. Hän katseli ympärilleen, varmistaakseen ettei ketään Chetin tuttua ollut lähellä. Kello oli sopivasti sulkemisajan tienoilla.
Zero seurasi kuinka ihmisiä lähti lipumaan baarista ulos. Ensin poistui pari isompaa porukkaan jotka olivat suuntaamassa jatkoille. Sitten poistui pareja ja pari yksinäistä henkilöä.
Juuri yksinäiset henkilöt olivat Zeron kohteena. Kaikista humalaisimmat hän ohitti suoraan, sillä heidän kanssa olisi vain ongelmia. Zero oli todennut ulkomaalaiset helpoimmaksi kohteeksi, sillä heillä tuntui olevan enemmän halua maksaa seuralaisesta.
Baarista poistui pitkä, harteikasta mies, joka oli pukeutunut nahkarotsiin ja farkkuihin. Hänellä oli vaalean ruskeat hiukset nutturalla, siististi muotoiltu parta.
Mies katsoi häneen uteliaana. Huomasi varmaan, hänen tarkkailevan tätä.Zero käänsi katseensa pois, ja toivoi ettei mies puhuisi hänelle. Ulkoisesti mies oli kyllä komea, mutta koska mies oli häntä merkittävästi pidempi, kookkaampi ja ruumiinrakenteelta salskea päätti Zero katsella muita vaihtoehtoja. Hän valitsi mieluummin asiakkaakseen mahdollisimman normaalin oloisia ja fyysisesti ei niin vahvan näköisiä henkilöitä.
Baarista poistui myös pari lyhyempää miestä, jotka olivat ruumiin rakenteeltaan hoikkia ja pukeutumiseltaan tavan omaisia. Zero lähestyi varovasti miestä, jolla oli tummansininen huppari ja vaaleat lyhyet hiukset.
YOU ARE READING
Tiikeri raidallinen
RomanceUlkopuolisen silmin Ryanin elämä vaikuttaa täydelliseltä. Hän on komea, hänellä on menestykäs ura urheilun parissa, ystäviä, tuottavia sijoituksia, sekä 3 miljoonaa some seuraajaa. Jostain kumman syystä mies tuntuu viihtyvän sinkkuna. Alex on epäse...