Rajat

24 2 9
                                    

Tein tarinalle IG tilin. Päivitän sinne tarinaan liittyviä asioita ja esittelyjä hahmoista. Esittelyt sisältävät yksityiskohtia hahmosta, jotka eivät välttämättä tule ilmi itse tarinassa.
Tutustu hahmoon Meghan Reed. https://www.instagram.com/p/DBqhFVDtiSc/?igsh=MWE3NjZ2OW1rb2ZrZA==
Linkki löytyy myös profiilissani conversations välilehdeltä.
...................

Ryan nosti itseään nuoremman miehen hotellihuoneen pöydälle ja suuteli tätä intohimoisesti, ja vaativasti. Nuorukainen yritti vetäytyä hieman kauemmas, mutta Ryan otti määrätietoisen otteen tämän niskasta estäen toisen aikeen. Nuorukainen ei kuitenkaan antanut periksi vaan vetäytyi kauemmas työntäen Amerikkalaista kauemmas.

"Hellemmin" thaimaalainen kuiskasi ja Ryan siirtyi suutelemaan hänen kaulaansa vähän rauhallisemmin. Hän halusi vain unohtaa kaiken. Hän halusi pitää hauskaa, nauttia seksistä.
"Ei näkyviä jälkiä" nuorempi muistutti.

Ryan riisui seuralaisensa vaalean paidan ja katsoi sen alta paljastuvaa treenattua vartalo. Hänen ihonsa oli kauniin ruskea ja tasainen, juuri sellainen jota oli miellyttävä katsella. Ei arpia, ei mitään minkä takia tuntea sääliä. Ryania ärsytti. Ei hänen tulisi miettiä Alexia, vaan nauttia uudesta seuralaisestaan.

"Sinä olet kaunis" Ryan kuiskasi suudellen hellästi toisen olkapäätä. Nuorukainen otti kiinni Ryanin paidan helmasta nostaen sitä. Ryan riisui paitansa ja siirtyi sängylle istumaan. Seuralainen seurasi häntä istuen hajareisin hänen syliinsä. He siirtyivät keskemmälle sänkyä vaihtaen helliä suudelmia.

Ryanin seuralainen ujutti kätensä asiakkaansa farkkujen sisään. Hän hyväili tämän penistä bokserin kankaan läpi. Ryan huokaisi mielihyvästä tuntiessaan kosketuksen. Hän katsoi seuralaistaan, joka tunnusteli hänen kokoaan. Kuten yleensä uusien seksi kumppaneiden kanssa, myös tämä tuntui häkeltyvän tajutessaan kuinka kookas hän on.

Nuorempi otti taskustaan yksittäisen kortsu ja liukaste pakkauksen.
"Edetään rauhallisesti" aasialainen ehdotti, samalla kun näykkäisi Ryanin korvalehdestä leikkisästi.

Ryan käänsi seuralaisensa alleen ja oli vastaamassa, mutta koputus ovelta varasti hänen huomionsa. Ryan katsahti ovelle. Kaksikko odotti hetken ja varovainen koputus kuului uudestaan.
"Varmaan erehtynyt huoneesta" Ryan murahti ärsyyntyneenä keskeytyksestä. Hän vilkaisi seinällä olevaa digitaalista kelloa se näytti 02:40. Numerot olivat sumeat, ja Ryan tajusi hämärästi nauttineensa alkoholia enemmän kuin oli tarkoittanut.

Koputus kuului taas, tällä kertaa kovempaa.
"Saatanan häirikkö" Ryan jupisi.
"Sinä voisit riisuutua sillä välin" Ryan kuiskasi lempeästi seuralaiselleen ja suuteli tätä ennen kuin suuntasi ovelle. Hän sulki housunsa ennen kuin aukaisi oven. Käytävässä seisoi Alex.

Poika katsoi häntä ja hymyili pienesti, melkein jopa ujosti.
"Herätinkö" Alex kysyi hiljaa.
"Et" Ryan murahti, miettiessään miksi Alex oli siinä.
Kaksikko seisoi huoneiston ovella, kumpikaan ei sanonut mitään.

Ryan ei tahtonut päästää Alexia sisään, sillä hänen seuralaisensa oli varmaankin jo alasti odottamassa häntä.

Alex yritti miettiä mitä oli tehnyt väärin, miksi Ryan oli jättänyt hänet sanomatta sanaakaan. Alex oli herännyt Kinin asunnolta yksin. Kin oli lähtenyt töihin jättäen viestin jälkeensä. Kipu ja vieroitusoireet lääkkeistä sai hänet tärisemään ja voimaan pahoin. Aina kun kerrostalon käytävästä kuului ääniä pelkäsi Alex jonkun tulevan hakemaan häntä.

Alex oli tullut levottomaksi ollessaan yksin paikassa missä Chet saattoi olettaa hänen olevan. Ainut mitä hän keksi oli lähteä etsimään Ryania. Vaikka mies olisikin hänelle vihainen, ehkä tämä antaisi lääkkeet. Ehkä ottaisi hänet turvaan, vielä yhdeksi yöksi. Ryanin luota Chet ei uskaltaisi häntä hakea.

Tiikeri raidallinenWhere stories live. Discover now