Tämä osa sisältää väkivaltaa, en suosittele herkimmille lukijoille.
Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä niistä saa huomauttaa...................................................
Ryan ei tiennyt kuinka toimia tai keskustella Zeron kanssa. Hän ei ollut aikaisemmin tarvinnut kohdata henkilöä, joka oli kokenut trauman. Ainakaan näin tuoreeltaan.
Hotellille paluun jälkeen nuorukaisen käytös oli muuttunut varovaiseksi ja välillä jopa hieman harhaiseksi. Kun käytävältä kuului ääniä, saattoi Zero käydä katsomassa ovisilmästä, onko ketään oven takana.Kun Ryan oli lähettyvillä, toinen tuntui pysähtyvän ja odottavan mitä tapahtuu. Jos he olivat eri puolilla huonetta, saattoi Zero käydä parvekkeella tai kävellä huoneistossa. Pääsääntöisesti nuorukainen kuitenkin nukkui.
Ryan kulutti aikaa tutkiessaan sijoituksia, ja hoitaessa työasioita. Kerrankin hän muisti ajoissa lähettää kuvia sisällöntuottajalle, joka hoiti hänen sometilejä. Hän ei ollut itse kiinnostunut digitaalisesta maailmasta.Nathan oli aikoinaan puhunut hänet ympäri, siitä kuinka tärkeää oli olla olemassa somessa. Joten hän oli palkannut ulkopuolisen henkilön, joka loi hänelle henkilöbrändiä. Hänen palkkaama henkilö, oli osoittautunut päteväksi kaveriksi. Tämä sometaituri suhtautui työhönsä intohimolla. Eikä hänellä ollut mennyt kauaakaan, kun sometili oli alkanut poikimaan yhteistyöehdotuksia ja kutsuja haastatteluihin.
Ryan oli yrittänyt lähteä päivällä salille, mutta poika oli ollut heti ovella lähdössä mukaan. Hän ei suostunut jäämään yksin hotellihuoneeseen. Ryanin mielestä toisen kunto oli kuitenkin niin huono, ettei tahtonut viedä tätä ulos. Joten lopulta hän oli päätynyt viettämään koko päivän sisällä.
Zeron ristiriitainen käytös hämmensi Ryania. Toisinaan tämä tuntui pelkäävän Ryania, toisena hetkenä taas pelkäävän Ryanin poistuvan huoneistosta.
Ryan ei kuullu Nathanista ja Meghanista mitään koko päivänä, sillä hän oli sanonut haluavansa levätä rauhassa. Lopulta kello alkoi lähestyä kuutta."Minulla on tapaaminen Chetin kanssa. Hän laittoi viestiä, että toimittaa sinun henkilöpaperisi. Oletan että hän tulee ala-aulaan" Ryan sanoi saapuessaan makuuhuoneeseen, jossa Zero makoili sängyllä.
Poika ei reagoinut, mutta hänestä huomasi, että hän oli itkenyt. Kyyneleitä valui vieläkin. Kun Zero huomasi Ryanin katsovan häntä, veti hän peiton päänsä yli. Mies istui sängynlaidalle.
"Sinun kanssasi on hankala kommunikoida" Ryan huomautti.
"Kuuletko sinä?" Ryan kysyi ja sai vastaukseksi vaimeaa muminaa.
"Mitä sanoit?" Mies kysyi
"Hän tulee tänne, jos ei ilmoittanut erikseen missä tapaatte" Zero totesi nyt vähän selkeämmin.
"Mistä helvetistä se tänne osaisi tulla?" Ryan epäili.
"Ei ole sattumaa, että hän löysi minut täältä"
"puhu suoraan"
"Sanoinhan sinulle, että tämä hotelli on yksi Chetin omistamista paikoista. Kaikki täällä työskentelee hänelle. Joten hän tietää kaiken mitä teet täällä" Zero sanoi. Ryan mietti toisen sanoja. Pitäisi siis mennä hyvissä ajoin aulaan odottamaan."Sattuuko sinuun tällä hetkellä?" Ryan kysyi.
"Lääkkeet auttaa" kuului vastaus.
"Chet on kohta täällä, hän on aina ajoissa" Zero totesi, juuri kun ulko-oveen koputettiin. Ryan kurtisti kulmia, hän ei pitänyt tilanteesta.
"pysyttele täällä" Ryan käski.
"Älä avaa!" Zero huudahti nousten istumaan. Äkkinäinen liike sai Zeron irvistämään kivusta.
"Jos tahdot passisi vaihtoehdot ovat vähissä" Ryan huomautti ja nousi sängyltä.
Zero tarrasi Ryanin ranteesta kaksin käsin
"Minä en pysty! Ole kiltti älä avaa" Zero aneli.
"Pysyttele täällä ja ole hiljaa. Mikäli tulet olohuoneeseen älä paljasta minun osaavan thaita" Ryan vastasi irrottaessaan Zeron otteen. Nuorukainen katsoi häntä kalpeana.Huoneen ovella Ryan kääntyi vielä katsomaan Zeroa, joka nousi ylös ja alkoi kävellä huoneessa levottomasti.
"Istu alas ja rauhoitu" Ryan komensi ennen kuin sulki oven.
Hän ei ymmärtänyt nuorukaisen käytöstä. Tämä tuntui pelkäävän häntä, mutta nyt kun Chet oli oven takana tarkerui nuorukainen häneen kaksin käsin, kuin turvaa hakien.
YOU ARE READING
Tiikeri raidallinen
RomanceUlkopuolisen silmin Ryanin elämä vaikuttaa täydelliseltä. Hän on komea, hänellä on menestykäs ura urheilun parissa, ystäviä, tuottavia sijoituksia, sekä 3 miljoonaa some seuraajaa. Jostain kumman syystä mies tuntuu viihtyvän sinkkuna. Alex on epäse...