Vaihtokauppa

41 6 11
                                    




Miten hän saattoi olla niin typerä. Tietenkin Chet sai tietää hänen olinpaikkansa, sillä sekunnilla kun hän astui hotelliin. Mies omisti monia luksushotelleja, kyseisellä alueella.

Kaikki jotka työskentelivät niissä hoteillessa, olivat tietoisia että tuo psykopaatti etsi häntä.  Palkkion toivossa varmaan kilvan olivat ilmoittaneet asiasta.

Enään edes kuolema ei pelottanut Zeroa, vaan kaikki se mitä hän kohtaisi ennen sitä. Chetillä täytyi olla jotain todella julmaa mielessä, sillä hän oli lähettänyt  Taengin häntä noutamaan.

———————-

"Viimeksi kun tavattiin sinulla ei ollut näinkään paljon omaisuutta" Taeng totesi rauhallisesti ottaessaan repun Zerolta, joka luopui siitä suosiolla.
"Mistä huoneesta veit tämän" mies kysyi. Zero vastasi huoneen numeron. Häntä pelotti, ajatus ei kulkenut, hän oli jäänyt kiinni.

Taeng antoi repun miehelle, joka oli hänen mukanaan. Hän käski miestä viemään repun respaan ja toimittamaan asiakkaan huoneeseen. Mieluummin kuitenkin aamiaisen jälkeen. Ei olisi kohteliasta häiritä hotellin asukkaita tähän aikaan. 

Kun mies palasi takaisin lähti Taeng kävelemään ulko-ovia kohden.

"Taeng" Zero aloitti varovasti ja mies pysähtyi.
"Anna minä menen" Zero pyysi ja toinen naurahti.
"Chet ei ehdi ihan heti paikalle, joten minulla on kyllä sinulle käyttöä ennen kuin hän tulee. Miksi luulet että antaisin sinun mennä?" Taeng kysyi kun hänen mukana ollut mies tuuppasi Zeroa eteenpäin.

Zero ei sanonut enää mitään vaan seurasi, Taengia sillä tiesi ettei vaihtoehtoja enää ollut. Hän oli monet kerrat paininut Teangia vastaan pahentaen omaa tilannettaan. Mies oli pitkä, vahva ja armoton vastustaja.

.....

Nathan oli onnellisempi kuin koskaan. Oli ollut täydellinen reissu Thaimaan pääkaupungissa. Kaikki oli mennyt paremmin kuin kuvitellasaattoi, ja reissun kohokohta oli vielä edessä.

Tänään olisi se suuri päivä, kun hän viimeinkin kosisi Megania. He olivat olleet yhdessä 15 vuotiaasta asti, ja heillä oli pari lasta sekä omakotitalo. Meg oli perinteinen nainen ja oli uskollisesti odottanut kosintaa. Tosin hän oli varmasti jo haudannut haaveensa, ja todennut ukon olevan sellainen nyhvänköljänä joka ei saisi ikinä kosittua.

Nathan oli päättänyt asian jo vuosi sitten kun he olivat suunnitelleen kyseistä matkaa. Reissu oli varattava niin että se sattuisi tasan samalle päivälle kuin he tapasivat ekan kerran 18 vuotta sitten. Huomenna olisi se päivä.

Hän oli varannut itselleen ja tulevalle vaimolleen viiden päivän reissun pienemmälle romanttiselle saarelle, jossa he saisivat olla ihan kahdestaan.

Sormuksen hän oli hankkinut hyvissä ajoin, ja hänen ystävänsä oli luvannut säilyttää sitä ettei yllätys paljastuisi. Nathan oli tuntenut Ryanin tarhasta asti, ja siitä lähtien he olivat olleet parhaat ystävä. Tai niin Nathan ainakin asian muisti. Heidän välillä ei ollut salaisuuksia. Meghan puolestaan oli Ryanin serkku.

Aina siitä asti kun he olivat tulleet täysi-ikäisiksi, olivat he reissanneet ympäri maailmaa yhdessä. Alussa Nathan toivoi, että Ryan löytäisi kuluvan vuoden aikana tyttöystävän. Olisi ollut siistiä reissata, jos myös toisella olisi ollut rakas mukana.

Ei Ryan siis ollut vaivaksi ollut heidän reissuilla, sillä kyse oli enemmän kaveriporukan reissusta kuin romanttisesta matkasta.

Vanhemmiten Nathan kyllä oli alkanut pelkäämään, että Ryan löytäisi vaimoehdokkaan. Puoliso saattaisi jopa kieltää kaverimatkat. Ryanilla täytyi olla jotain vikaa nais mieltymyksissään. Hän oli todistanut vuosien varrella kuinka toinen toistaan upeampi nainen oli saanut tylyt pakit.

Tiikeri raidallinenWhere stories live. Discover now