Upuzun bir bölümle geldimm. Bu kadar cok beklemenize değeceğini düsünüyorum cünkü bu bölüm tamı tamına 4,5k uzunluğunda, yani bu demek oluyor ki size iki tane bölümle geldim. Umarım beğenirsinizz, iyi okumalar
(Bu arada ülke gündemine de değinmek istiyorum. Direkt olarak haberleri takip eden birisi olarak gördüklerim duyduklarım bana cok ağır geldi. Umarım hicbirimiz böyle oevlatlarıyla karsılasmayız hayatımızda. İnşallah o kansız serefsizi yattığı toprak bile kabul etmez. Ne desem az, yazıp yazıp siliyorum. O iki meleğimiz de huzurlulardır su an umarım. Her neyse, sizi biraz gündemden ayırayım, kafanızı dağıtayım istedim. Görüsürüz <3)
&
Üstünde kocaman bir "kırılabilir" yazısının olduğu kutumu belki de son defa bu evde açarak içinden benim için gerekli makyaj malzemelerimi çıkarttım. Kaldığım evimde son günümdü. Neredeyse bütün kişisel eşyalarımı toplamış, Chan'la yaşayacağımız eve göndermiştim. Kalanlar ise ihtiyacım olabilecek tek tük kutulardı.
Kalmalarının sebebi ise... son kez bu evde balom için hazırlanacak ve belki de bir daha buraya adımımı bile atmayacak olmamdı.
Bu gece evimizde kalacağımız ilk gün olacaktı. Balomdan sonra çıkacak, güzelce karnımızı doyuracak ve evimize ilk defa uyumaya gidecektik. Kendimi adeta bir peri masalının içinde gibi hissediyordum.
Pürüzsüz bir ten makyajından sonra gözlerime ıslak görünümlü parıltılı bir far uygulamıştım. Bugün giyeceğim takımdaki aksesuarlarım da ışıltılı olduğundan uyumu böyle yakalamaya çalışıyordum. Dudaklarıma ise nude bir ruj sürdükten sonra işim tamamdı. Saçlarıma zaten hafif dalgalı bir fön çekmiştim.
Düz, siyah kumaş pantolonumu giyerek aynadan çıplak üst bedenime baktım. Arkamı dönerek kendimi şöyle bir incelediğimde kalp atışlarım heyecanla artmış, Chan'a kendimi göstermek için sabırsızlanmaya başlamıştım.
Üstüme sadece ceket giyecektim ve ceketin yakası biraz açıktı. Bu yüzden içime, çıplak göğsüme, yaka kısmını tamamen kaplayacak bir aksesuar taktım. Bu, boyun kısmımı tamamen saran siyah taşlardan ve aşağıya doğru sarkan parıltılı zincirlerden oluşuyordu. Kolyenin klipsini arkadan takıp üstüme ceketimi geçirdim. Ceketimin sol tarafında ise örümcek ağları gibi duran kabartmalı işlemeler vardı.
Boy aynasından son kez kendime bakıp bir süredir sürekli bildirim düşen telefonumu elime aldım. Mesajların Chan'dan olduğunu görmemle dudaklarımı ısırmıştım.
&
Sevgilim:
Bebeğim
Ben hazırım
On dakikaya kapının önünde olurum
Çok güzel olma 😡
(18.46)Seungmin:
Ben de hazırımm
Foto at bakim de ona göre güzel olup
olmayacağıma karar vereyim
(18.51)Sevgilim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gasoline | chanmin
Hayran KurguÜlkesine dönen delta ve kendi halinde takılan sessiz bir omega bir gece birlikte olur.