4

31 6 0
                                    

Kızın korkusuna korku katılırken eliyle sıkıca ağzını, gözlerini kapatmışdı. Sanki ses çıkarmazsa, yüzüne bakmazsa kurtun gideceğine düşünüyordu zavallı kız. Korku dolu gözlerle onu izlerken kurtun etrafa bakınmasıyla yeniden geri, önümüze döndük. Alya'ya yaklaşan hırıltı ve pis ayak pençelerinin sesi bu kez normal insan ayağının sesiyle yer değişdi. Hırıltının sesini insan nefesi aldığında merakıma yenik düşüb tezgahdan kafamı çıkardım. Gözlerim iki kat büyürken şokla yerime oturdum. Alya'nın kanlı bedenine mi ağlıycaktım yoksa onun karşısında duran insanamı...

Jack ve Jessica'nın kokusunu almış olmalıki şimdide tezgaha taraf adımların yaklaşdığını duyduğumuzda bir-birimize bakmakla yetindik. Ne yapıcaktık bilmiyoduk. Jack delirmiş olmalıki insan görünümlü kurtun üstüne zıpladı. Ardından Tomide olduğu yerden çıkarak insan görünümlü kurtun kollarından yapışdı. "Ahanda geçtin elimize" diyerek şeytanı gülümseme atdı kurta.

"Alya...."

Dizleri üste çökmüş arkadaşının cesedi önünde ağlıyodu Jessica.

*****
"Vay be demekki gerçekmiş bunlar. Bi kitabda okumuşdum. Bu şekilde kılık değiştire biliyolar. Çok havalı"

1 saatdir elimi kolunu bağladığımız kurtun önünde oturuyoduk. Hayranlıkla kurtu izliyodu Jack. Korkmuyodu. Daha bi yaklaşarak insan görünümlü kurtun yüzünü iyice inceledi.

"Hey bunu alıb besleyelimmi?"

Alaycı şekilde gülümsedi.

"Seni ben bi beslerim aklın şaşar"

Cevab verdi kurt. Konuşuyodu. İşte şimdi tam bi insandı. Şokla kurtu incekedik. Kafam karışmışdı. Bu nasıl mümkün ola bilirdiki? Mantıklımıydı? Şehiri önce kurtlar basıyor, kurtun biri insana dönüşüyor ve üstüne üstlük konuşuyormu? Tanrı aşkına bunlara konuşmayı kim öğretdi? Gözlerimi ondan alamıyodum. Bi kurt adam için fazlamı yakışıklıydı? Yüzü hala korkuncdu. Uzun siyah saçları vardı. Kan kırmızı gözleri, yara içinde yüzü. Korkunc derecede yakışıklıydı. Ahhh ne saçmalıyorum ben? Önümdeki bi canavardan farksız. Jessica aniden kurt adamın üstüne atladı yakasına yapışıb ağlayarak bağırıyodu.

"Niye öldürdün onu? Geberticem seni iğrenc yaratık"

Tomi hemen Jessicayı tutub geri çekti.

"Sakin ol Jessica. Bu şekilde bi yere varamayız"

Yavaşca kurta yaklaşdım. İş birliğini kabul edermiydi acaba?

"Bize yardım ediceksin. O zaman seni bırakırız"

Önünde bu şekilde durmak deli ediyodu beni. Birazda korkutuyodu. Yakından dahamı yakışıklı? Ahhh kendine gel Anna. Kesinlikle saçmalıyorum.

"Yardım? Benmi? Nah size. Yardım falan yok. Salın beni işim gücüm var"

"Ha? Sana 'nah'ı kim öğretdi bakalım? Hm? Bak uslu hayvan ol kızdırma bizi"

Jack alaycı şekilde kurtun saçlarını karıştırıb gülümsedi. Deli bir taneydi iki oldu. Geri gitdim hızlıca. Lanet olsun ikiside hem nasıl bu kadar deli ve aynı zamanda bu kadar yakışıklı ola bilir? Delirdim ben. Yüzümü şaplakladım. Tomi ferketmiş olmalı ki yanıma geldi. İşte şimdi boku yedik.

"Anna? İyimisin?"

"Yok bi şey. İyiyim. Sadece olanları sindirmeye çalışıyorum. Sencede fazla saçma deilmi? Düştüğümüz duruma bak. Lanet olsun."

Omzuma tutunarak gülümsedi.

"Anlıyorum seni. Kesinlikle çok saçma. Ama düştüğümüz durum bu malesef. İnansakda inanmasakta gerçekler bunlar. Sakince burdan nasıl kurtula biliriz onu düşünelim olurmu?"

Kafamla onu onayladıktan sonra diğerleri tarafa döndük. Boşuna onu burda tutuyoduk. Kurt bu. Neden bize yardım etsinki?

"Tamaaam tamam. Açıın ellerimi, ayaklarımı. Yardım ediceğim size"

Ha? Kabulmu etdi bu? Fazla şüpheliydi. Durduk yere niye kabul etsinki?

"Ne değişdi? Niye şimdi kabul ediyosun?" Tomi sorusuna gülerek karşılık verdi bu sefer.

"Dalgamı geçiyosunuz benimle? Yardım edin dediniz. Naz yapmayında açın elimi."

"Hı hı aynen. Elini açalım sonra bizide gebe..."

Jessicanın lafı yarıda kalmışdı ki, Jack Jessica konuşana dek çoktan kurtun elini çözmüşdü. Gerçekten ruh hastadı bu. Umarım kurt ilk onu yer.

"Amma naz yapdınız cidden. Bakın benide şu hayvanla hemfikir yapdınızya pes size. Yardım edicem diyor işte. Çıkartsın bizi bu yerden. Sıkıldım artık cidden. Dimi kurtcuk? Tasma takarım yoksa sana uslu ol bak. Söz dinle"

Ayağa kalkıb bileklerini ovdu. Yavaşca bana yaklaşdı. Korkudan bi kaç adım geri gitdim. Hala üstüme yürüyo? Amacı ne bunun?

"Onları bilmem ama seni istersen hemen çıkarırım burdan ha ne dersin?"

Konuşub ardından göz kırpdı bana? Neydi bu şimdi? Kurtlar zihin okuya biliyormu acaba? Kesinlikle içimden söylediklerimi duydu...

"Haydaaa. Kurtunda yavşağına denk geldik. Bu kafenin biraz üstünde süpermarket var. Bilginize"

Jack'i onayladıktan sonra Kurtdan uzaklaşdım.

"Evet oraya gitmeye çalışalım. Sen. Bizi oraya götür"

"Bâşüstüne hanfendi. Bana emr etmeyin. Burda akrabalarıma yem ederim sizi."

Jessicanın sözüne karşılık cevab verib zayıf sesli küfür yağdırdı ardından.

"Kurt adam, kurt adam, kurt adamm. Ahş senin bir adın yokmu?

"Ne bileyim ben. Kurtların adımı olur meymelet suratlı Jack? Hadi gelin gezdireyim sizi"










 Kurtların adımı olur meymelet suratlı Jack? Hadi gelin gezdireyim sizi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
WolfmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin