Aklımdan ne geçtiyse yazdım umarım beğenirsiniz
_
İşine odaklandığı için çalınan kapı sesini duymamış ve içeriye giren Felixi görmemişti bile. Felix yavaş adımlarla onun yatağına ilerleyerek oturmuştu.
Etraf simsiyahtı. Duvardaki tablolar, masa, yatak, dolap.. Herşey siyahtı tıpkı Hyunjin'in kişiliği gibi.
Hyunjin yazı yazmaya devam ederken Felixi çağırmıştı.
"Gel buraya."
Sakin ses tonunda olsa da baskınlığını belli ediyordu. Felix onun dediğini yaparak masaya yaklaşıp yüzüne bakmıştı.
"Kucağıma otur."
Felix bu durumdan rahatsız olup olmadığını anlayamasa da kendinden yaşça çok büyük olan bu adamın dediklerini yapmak zorunda gibi hissediyordu.
Yüzü ona dönük olacak şekilde oturmuş ve ellerini omuzlarına koymuştu. Hyunjin işini yapmaya devam ederken Felix ona sarılmıştı.
Küçük oğlanın kokusu çok güzeldi. Hyunjin farkettirmeden hafifçe koklamıştı onu. Felix kafasını geri çekip ona bakmıştı.
"Umm şey ben..."
"Söyle."
"Şey duş alabilir miyim biraz pis hissediyorum da."
"Odana gidip üstünü çıkart ve beni bekle."
Bununla gözleri kocaman olan Felix sormuştu.
"Anlamadım?"
"İkiletilmeyi sevmem. Dediklerimi yap ve beni bekle."
Felix yavaşça onun kucağından kalkmış, kendi odasına gitmişti. Aynı şekilde üstünü çıkardığı gibi üzerine bornuzu geçirmişti. Eşofmanı hala üstündeydi. Gelen ayakkabı sesinden dolayı içine ürperti düşmüştü. Hyunjin odaya kapıyı çalmadan girmiş ve direkt olarak banyoya ilerlemişti.
Küvetteki suyu ayarlarken bir yandan da Felixe seslenmişti.
"Buraya gel."
Felix ürkek adımlarla oraya ilerlemişti. Hyunjin geri çekilip onun üstünü çıkarmasını beklemişti.
"Ben kendim alırım duş."
"Üstünü çıkar."
"Hyung kendim yaparım dedim."
Hyunjin burnundan nefes vererek sakin kalmaya çalışmıştı.
"Dediğimi yap."
"İstemiyorum dedim!
"Felix yeter."
Elini ona vurmak için kaldırdığında Felix dolu gözlerle onu izlemişti. Hyunjin elini yumruk yapıp arkasındaki duvara vurunca titremişti.
"Odana."
"A-ama."
"Odana git."
Kafasını aşağı eğip odasına girmişti. Hyunjin odadan çıkıp kapıyı kırarcasına kapatmıştı. Felix kendini yatağa atıp gözlerini sıkıca yummuş, tıpkı bir top gibi bacaklarını kendine çekerek küçülmüştü. Ağlarken uyuyakalmıştı.
♡
Hyunjin odaya sakin adımlarla ilerlemiş ve uyuyan oğlanın yanına oturmuştu. Yüzü bir bebekten farksızdı. Gerçekten 18 yaşında mıydı bu bebek. Hyunjin'in bebeği.
Sapsarı saçları onu civciv gibi gösteriyordu, bal rengi gözleri, küçük burnu, dolgun kalp şeklindeki dudakları, minicik bedeni onu bir peri gibi gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Boy •Hyunlix°
Фанфик"Bu turu kazanırsam bütün mal varlığın benim olur." "Bu turu kazanırsam oğlun Lee Felix benim olur." -Tatlı bir bebek gibi olan Felix ve sevgilisi Hyunjin.