Oy ve yorum atmayı unutmayın.
_
Felix şoku daha atlatamamışken karşısında birbirlerinin kopyası olan iki bedenle bakışıyordu. Bir açıklama bekliyordu ama kafasındaki taşlar yerine oturmuştu. Kısa saçlı olan Hyunjin'in ikiziydi. Hyunjin bundan hiç bahsetmemişti. Tabii bahsetmezdi böyle bir konu açılmamıştı ki.
Koltukta geriye yaslanıp bacaklarını sallarken Hyunjin konuşmaya başlamıştı. "Felix biliyorum biraz garip ama o benim ikizim Sam. Sam, bu da Felix."
Aslında garip değildi fakat Felix bu konuya epey yabancıydı. Kafasını sallayarak kısa bir şekilde "Memnun oldum." diyerek ayaklarına bakmaya devam etmişti.
Onun aksine Felix'i baştan sona süzen Sam kaşları çatılı bir halde Hyunjin'e dönmüştü. "Evde tek olduğunu söylemiştin?" Hyunjin göz devirip "Sana sonra anlatırım konuyu." diyerek susturmuştu ikizini.
Sam'in yüzü Hyunjin'in aksine daha sert çizgilere sahipti. Aynı şekilde Hyunjin evde bile takım elbise giyerken Sam takım elbiseden nefret eder, giyince bunalırdı. Daha sade ve farklı şeyler giymeyi severdi. Saçlarını hep geriye tarar, hiç uzatmazdı. Gözleri kapkaraydı. Hyunjin'in gözleri kahvenin açık tonlarındayken, onunki siyah gibiydi.
Hyunjin daha kabayken o biraz merhametliydi. Daha önce kimsenin canına kıymamıştı. Hyunjin yer altında birilerini bıçaklarken, o şirkette yeni fikirler öne sürüp bir ton dosya imzalıyordu.
Onları birbirinden farklı yapan fiziksel özellikse Hyunjin'in gözünün altında olan küçük ben'di. Sam'in yüzünde tek bir ben, iz yoktu.
"Hadi artık geç oldu sana oda hazırlatmıştım sabah, oraya git. Felix sen de odana." Onu uyarmıştı uslu uslu beklemesini söylemişti fakat Felix hiç söz dinlemiyordu. Küçük beden üzerinde hissettiği bakışlarla iyice gerilmişti. Ayağa kalkıp kısık sesle iyi geceler dileyerek küçük adımlarla merdivene ilerlemişti. Sam'in arkasından "Bu ne lan küçücük birşey böyle." dediğini duymamıştı.
Hyunjin sırıtıp "Tam benlik yani." diyerek ayağa kalkıp Felix'in ardından yukarı çıkmıştı. Sam sen akıllanmayacaksın anlamında göz devirmişti.
♡
Felix saçlarını tarayıp kendi dünyasında birşeylerle eğlenirken kapısı çalınmıştı. Gelmesi için seslendikten sonra içeri giren büyük bedenle hemen ayağa kalkmıştı. Kendisini baştan sona süzen Hyunjin ile kıpkırmızı olmuştu.
-Hyunjin'in ağzından-
Karşımdaki minik beden kafasındaki tacı ve üstündeki pijamasıyla çok tatlı duruyordu. Kızaran yanakları çillerini belli ediyordu.
Masasının üstünde süslü takılar, aksesuarlar vardı. Aynı şekilde bir çok farklı pembe renkli taçlar, saç bandanaları, küpeler, bakım malzemeleri ve dahası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Boy •Hyunlix°
Fiksi Penggemar"Bu turu kazanırsam bütün mal varlığın benim olur." "Bu turu kazanırsam oğlun Lee Felix benim olur." -Tatlı bir bebek gibi olan Felix ve sevgilisi Hyunjin.